Czy tylko u mnie 7ya nie dziala?

1. Data: 2005-01-26 13:23:53

Temat: Czy tylko u mnie 7ya nie dziala?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Jakies dziwolagi mi sie pokazuja zamiast strony tego forum, a to
bad request, albo strona nie istnieje albo co. Tylko ja tak mam
czy Wy tez?

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-01-26 13:32:35

Temat: Re: Czy tylko u mnie 7ya nie dziala?
Od: "Anna B." <b...@p...wytnijtoto.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):
> Jakies dziwolagi mi sie pokazuja zamiast strony tego forum, a to
> bad request, albo strona nie istnieje albo co. Tylko ja tak mam
> [...]

Krysiu,
u mnie to samo, czyli nic nie widać. :-[
Znaczy się to oni mają problem.
A tak w ogóle to miło Cię znowu tutaj widzieć. :)))))))

Pozdrawiam!
Anna B. (Z.Lubuska)

1. Data: 2005-01-26 13:32:41

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakies dziwolagi mi sie pokazuja zamiast strony tego forum, a to
> bad request, albo strona nie istnieje albo co. Tylko ja tak mam
> [...]

Nie u mnie jest to samo

----------
Pozdrawiam Iwa

1. Data: 2005-01-26 13:43:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Jan 2005 14:32:35 +0100, "Anna B."
<b...@p...wytnijtoto.onet.pl> wrote:

> [...]
>u mnie to samo, czyli nic nie widać. :-[
>Znaczy się to oni mają problem.
>A tak w ogóle to miło Cię znowu tutaj widzieć. :)))))))

a dziekuje, dziekuje. Dobrze, ze to nie tylko u mnien ie dziala,

a na jak dlugo ja znowu bede to niekt nie wie, na razie sie
ciesze, z emoge czytac i moge pisac :)))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-01-26 13:44:01

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie juz dziala:)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.za.pl

1. Data: 2005-01-26 14:01:28

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakies dziwolagi mi sie pokazuja zamiast strony tego forum, a to
> bad request, albo strona nie istnieje albo co. Tylko ja tak mam
> [...]

u mnie dziala bez problemow.
musi jakies zle morskie zwirze krasc ci bajty :)

skrzacik lobuz

1. Data: 2005-01-26 17:04:49

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,gdzie bywasz jak Cie tu nie ma tak
dlugooooooooooooooooooo........jeszcze staranniej sie
opakowujesz?????????????:)))))))))))))))
Caluski
Pusia jak zwykle zakawowana od rana (ale EKG w normie hihi)

1. Data: 2005-01-26 17:06:33

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialabym,czy juz mozna kupic Twoja ksiazke o patchworkach???
Hmmmmmm??????
P a.k.a B.

1. Data: 2005-01-26 20:28:33

Od: "alems" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprobujcie tedy:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=romaschk
a&RubrID=29030
to jest spis tresci.Szukam tam tych pieknych chust i szli bo bezposrednio stad
tez nie moge wejsc, zadaja ode mnie hasla. Nawet sie zarejestrowalam dla dobra
sprawy ale przy pomocy mojego hasla tez nie moge wejsc na te szale.

1. Data: 2005-01-26 23:27:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Jan 2005 18:06:33 +0100, "Pusia"

>Zapomnialabym,czy juz mozna kupic Twoja ksiazke o patchworkach???
>Hmmmmmm??????
>P a.k.a B.

cicho! ja teraz maluje salon, wykret za wykretem...:PP

Pierz

jestem, jak mnie ta gangrena newsserver wpuszcza, a jakies ma
fochy czesto. A Ciebie tez nie widzialam tuze od jakiegos czasu.
W Strasbourgu wiosna? :)))

K.T. - starannie opakowana

Re: Czy tylko u mnie 7ya nie dziala?
xxx-maki