Czy ustawa o zawodzie psychologa jest potrzebna?

1. Data: 2003-12-04 15:10:30

Temat: Czy ustawa o zawodzie psychologa jest potrzebna?
Od: "PSIQ" <wwypler@_ANTYSPAM_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ustawa o zawodzie psychologa jest potrzebna? :)))

http://republika.pl/marek_zawadzki/

PSIQ

1. Data: 2003-12-04 16:42:24

Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PSIQ wrote:

> Czy ustawa o zawodzie psychologa jest potrzebna? :)))
>
> http://republika.pl/marek_zawadzki/

Oczywiście, że nie jest potrzeba. Im więcej Świętopełków tym lepiej! ;)

Niech żyją jej książęce moście!

Szczególnie "podoba" mi się fragment o psychoterapii przygotowywującej
do śmierci.

I jak ja mam teraz spokojnie spać? Kiedy tylu świętopełków wszczędzie?

Na kolejny raz uprzedź, że podany link zawiera bardzo drastyczne treści
i wrażliwym wstęp niezalecany ;)

--
Pozdrawiam, Madzia S.

"Spróbuj po prostu żyć. Rozpamiętywanie jest zajęciem starców." -
Paulo Coelho

1. Data: 2003-12-04 21:11:02

Od: "PSIQ" <wwypler@_ANTYSPAM_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nonnocere" <m...@g...pl> napisał:
(...)
> Oczywiście, że nie jest potrzeba. Im więcej Świętopełków tym lepiej! ;)
(...)
> Pozdrawiam, Madzia S.

To profesjonalista. Poprosiłem mailem o pomoc. Odpowiedział:
"Proszę o kontakt telefoniczny."
i podał numer telefonu komórkowego oraz dwa numery telefonów stacjonarnych.

Zastanawiam się nad studiami podyplomowymi na Królewskim Uniwersytecie
Psychoterapii i Poradnictwa :>
Może oboje złożymy aplikacje Madzia :) ?

PSIQ

1. Data: 2003-12-05 00:14:14

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 04 Dec 2003 16:10:30 +0100, PSIQ wrote:

> Czy ustawa o zawodzie psychologa jest potrzebna? :)))
>
> http://republika.pl/marek_zawadzki/
>
> PSIQ
Wojtek. NTG ;))))
Wiesz symptoatyczne na tej stronie to jest to:
# F03 otępienie bliżej nieokreślone
# F04 organiczny zespół amnestyczny nie wywołany alkoholem i innymi substancjami
psychoaktywnymi
# F05 majaczenie nie wywołane alkoholem i innymi substancjami psychoaktywnymi
# F06 inne zaburzenia psychiczne spowodowane uszkodzeniem lub dysfunkcją mózgu i
chorobą somatyczną
# F07 zaburzenia osobowości i zachowania spowodowane chorobą, uszkodzeniem lub
dysfunkcją mózgu
# F 09 nieokreślone zaburzenia psychiczne organiczne lub objawowe
;))
Przyznaj się zazdroć Cię żre za tak bogate CV ;) Ty się za jakimś gupim
doktoratem rozglądasz, a tu błękitna krew głębinowo leczy.
Pozdrówka.
Paweł Zioło GnuPG:09504E96 http://fotozielsko.prv.pl
jestem kołem, którego środek jest wszędzie, a obwód nigdzie

1. Data: 2003-12-05 03:45:49

Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PSIQ wrote:

> Może oboje złożymy aplikacje Madzia :) ?

hmmm, nie wiem czy mam siły bu zdobywać wiedzę u TAKIEGO autorytetu.
Zbiorę siły i odpowiem ;)

Uff, ale ciężko ;)

1. Data: 2003-12-05 08:57:23

Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

szczerze?..

wiem, że pracował [nie wiem, czy nadal pracuje] dla medicover. ..byłam nawet
u niego na wizycie...

nie chcę się wypowiadać co do jakości usług, bo zrezygnowałam już po
drugiej.. czy trzeciej wizycie.
zrezygnowałam, ponieważ chyba odebrałam spotkania z nim, jego terapię jako
próbę moralizatorstwa czy też "nawracania" mnie... na jego punkt widzenia...

być może są bardziej pokorni pacjenci.. kto wie.. może też moja reakcja była
efektem wielu innych czynników. może potem byłoby "lepiej".. moze po prostu
źle zdefiniował moje oczekiwania... może ja czegoś innego oczekiwałam...?
Grunt, że wychodząc od niego byłam roztrzęsiona i ogromnie wburzona tym, że
"ktoś" próbował mnie do czgoś zmusić..

Ale.. muszę oddać też sprawiedliwość: byłam zachwycona nim przez pierwsze
chyba dwie wizyty. nie czas rozwodzić się nad tym, co i jak "wyglądało"...
ale tej przysługi, zmobilizowania mnie i podniesienia na duchu, tego
wsparcia (mogłabym wymieniać jeszcze wieeele zasług).. nigdy mu nie zapomnę
i nie ukrywam, że wiele wyniosłam z tamtych spotkań.. choćby dlatego ogólny
bilans jest pozytywny ;)

pzdr.

--
ZygZag

atautografpl

1. Data: 2003-12-05 10:21:42

Od: "PSIQ" <wwypler@_ANTYSPAM_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> napisał:
> Przyznaj się zazdroć Cię żre za tak bogate CV ;) Ty się za jakimś gupim
> doktoratem rozglądasz, a tu błękitna krew głębinowo leczy.

Przyznaję - zazdrość mnie toczy i trzewia moje pali ogniem straszliwym :)
ZygZag potwierdziła moje przypuszczenia, że Książe prowadzi praktykę i
przynajmniej część pacjentów jest z jego usług zadowolona. Czy jednak o taką
psychologię i poradnictwo walczyliśmy :)? Czy urok Księcia, charyzma jego
słów i błysk sygnetu...

PSIQ

1. Data: 2003-12-05 23:58:05

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 05 Dec 2003 11:21:42 +0100, PSIQ wrote:

> Przyznaję - zazdrość mnie toczy i trzewia moje pali ogniem straszliwym :)

No widzisz ;) taaaakie niskie instynkta Cię do krytyki pchają ;)

> ZygZag potwierdziła moje przypuszczenia, że Książe prowadzi praktykę i
> przynajmniej część pacjentów jest z jego usług zadowolona. Czy jednak o

Reklama dźwignią handlu. Urok osobisty i pewność siebie jeszcze dołożyć.
Nic tylko patrz i ucz się ;)

> taką psychologię i poradnictwo walczyliśmy :)?

No ja razej nie. Z tym, że mnie walka nie interesi. No chyba, że o to by jakiś
dzieciak miał co zjeść, schować się przed tatkiem z siekierą, by mógł zadanie
odrobić.
A takiego gostka najlepiej "zareklamować"

>Czy urok Księcia, charyzma jego słów i błysk sygnetu...

Walnij go do siebie na oddział ;) Pracujesz jeszcze na tym psychiatryku?

1. Data: 2003-12-06 09:37:25

Od: "Dee" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ustawa o zawodzie psychologa jest potrzebna? :)))

a skąd :D

"...do odnajdywania osób zaginionych np. w 1989 r. zgłosili się ze zdjęciem
córki rodzice, dyplomaci z prośbą, aby odnaleźć ciało (byli przekonani, że
ona nie żyje) ich 15-letniej córki; po czterech dniach została odnaleziona w
jednej z melin na terenie Wrocławia; obecnie mieszka daleko od Polski, jest
stomatologiem"

Praise the lord!!
Boki zrywać:)

Co robić?