Re: Czy uzywanie mydla ma sens

From: JaMyszka <f...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Czy uzywanie mydla ma sens
Date: Sun, 8 Feb 2009 11:58:51 -0800 (PST)

On 6 Lut, 03:12, "tornad" wrote:
> [...]
> odpowiadalem i nie dla Ciebie pisalem, wiec nieproszona sie nie wjerdalaj.

Oj! Oj! Oj!
Zauważ, że ze względu na specyfikę tej Grupy, nie rzuca się tu mięsem,
zwłaszcza krwistym! Uszanuj to, proszę.
(tak, wiem! Odniesienie się do Twojej grzeczności, byłoby z mojej
strony nietaktem;))

> A skoro juz cos piszesz, bo kazdemu wolno, to wymagamy tu odrobine
> grzecznosci; w przypadku krytyki musisz swoje krytyczne uwagi uzasadnic. A
> op..dalanie kogos tak dla sportu, bez zdania racji, zatrzymaj dla Twojego meza
> o ile ktos z taka zolza jak Ty kiedykolwiek bedzie chcial zwiazac swoj los.

No i przyganiał kocioł garnkowi!

> [...]
> rzniesz glupa czy chcesz go ze mnie zrobic piszac, ze robi sie go z mydla...
> Tego sie juz po Tobie naprawde nie spodziewalem. Gdybys chociaz liznela troche
> wiedzy, ktora posiada normalny absolwent Szkoly Podstawowej w Polsce, to
> wiedzialabys, ze tak jak len i inne tkaniny, tak i papier traktuje sie roznymi
> srodkami chemicznymi, w tym mydlem, w celu pozbawienia go groznego dla
> trwalosci tego papieru, tluszczu. Przecie napisalem, ze papirusy nie bylyby
> takie biale i trwale.

Weź pod uwagę, że inny był program nauczania w Twojej szkole, a inny
był dla pokolenia naszych dzieci. Już nie mówię, że to było tak dawno,
że sam zapomniałeś co poznałeś w szkole podstawowej, a co w średniej.
I mówię to nie bez kozery, bo niedawno wygrałam 5 zł z młodym
doktorantem z chemii, który nie miał świadomości, iż kupując cukier
waniliowy de facto kupuje cukier wanilinowy, który powstaje jako
produkt uboczny w przetwórstwie celulozowym.
Więcej wyrozumiałości, starcze;p

> To, ze trudno wymagac od Ciebie logicznego myslenia i zdolnosci uruchamiania
> wyzszych czynnosci mozgowych - wiem, ale tego, ze nie rozumiesz czytanego
> tekstu, sie nie spodziewalem. Nie pij tyle napojow zawierajacych kwasek
> cytrynowy i ogranicz gotowanie mozgu komorka, moze to jakos zlagodzi
> pustoszenie Twojego mozgu.

Nie uważasz, że ta wypowiedź pachnie niegrzecznością?

> Reasumujac bardzo sie martwie o to, kto na moja emeryture robil bedzie...

Myślę, że zbytecznie:)
Nasza młodzież przekrojowo posiada więcej wiedzy niż my posiadaliśmy w
ich wieku, natomiast mają o wiele lepsze narzędzie do jej
uzupełniania.
IMHO to w Ameryce są początki globalnych kryzysów i tam przede
wszystkim powinno się coś zmienić, bo tylko taka przypadłość (kryzys)
mogłaby zagrozić Twojej emeryturze.
I weź pod uwagę, że nasze dzieci w przeważającej większości były
kształcone na komiksach (no nie mów, że nie kupowałeś swoim dzieciom
komiksów;p), a nie tak jak my - na Żeromskim. Dlatego one teraz
inaczej się komunikują i zadają pytania. I jestem pewna, że w
przeważającej liczbie przypadków, nie było ich celem obrażenie
adwersarza.
Weź i wyluzuj, bo złość piękności szkodzi:)

--
Pozdrawiam :)
JM