Re: Czy w Polsce prześladowane są dzieci?

1. Data: 2013-07-22 11:52:46

Temat: Re: Czy w Polsce prześladowane są dzieci?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2013 13:42:03 -0700 (PDT), LaL napisał(a):

> A przecież to wcale nie musi być samogwałt. Masturbacji może dokonać żona przed
ołtarzem poślubiona.

http://tiny.pl/hv98j
I super! Niech się facet cieszy...
:->
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

2. Data: 2013-07-22 11:54:55

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 11:52, Ikselka pisze:

> http://tiny.pl/hv98j
> I super! Niech się facet cieszy...
> :->

Ty to masz naprawdę jakieś monotematyczne e-ukierunkowanie, a to trzecia
noga, a to znów to.

3. Data: 2013-07-22 12:04:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 11:54:55 +0200, Sara napisał(a):

> Ty to masz naprawdę jakieś monotematyczne e-ukierunkowanie, a to trzecia
> noga, a to znów to.

No nie ma to jak Twoja buzia w ciup i rączki w małdrzyk i ciągłe
dopatrywanie się e-fiksu u mnie... Klasyczna e-projekcja.

4. Data: 2013-07-22 12:05:59

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 11:54, Sara pisze:

> Ty to masz naprawdę jakieś monotematyczne e-ukierunkowanie, a to trzecia
> noga, a to znów to.

prawda, strach sie bac co przechowuje na swoim twardzielu...

znaczy dysku.

5. Data: 2013-07-22 12:06:17

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 12:04, Ikselka pisze:

> No nie ma to jak Twoja buzia w ciup i rączki w małdrzyk i ciągłe
> dopatrywanie się e-fiksu u mnie... Klasyczna e-projekcja.

Ani w ciup, ani też w małdrzyk, guzik wiesz :)
Po prostu żyję normalnym życiem, nie szukam podniet w sieci :)

6. Data: 2013-07-22 12:08:01

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

> No nie ma to jak Twoja buzia w ciup i rączki w małdrzyk i ciągłe
> dopatrywanie się e-fiksu u mnie... Klasyczna e-projekcja.

a czegoz sie tu dopatrywac? sama sie chwalisz.
nieproszona.

7. Data: 2013-07-22 12:15:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 12:06:17 +0200, Sara napisał(a):

> Ani w ciup, ani też w małdrzyk, guzik wiesz :)
> Po prostu żyję normalnym życiem, nie szukam podniet w sieci :)

Dziecinko, usiadź wygodnie, nóżki ponad główkę, zamknij oczka, odsapnij ze
dwa razy, dotleń się - i dopiero wtedy przeczytaj wypowiedzi, do których
odniosłam link. Ku swemu zdziwieniu może choć w części zrozumiesz problem,
o którym się mówi w watku. Bo póki co to rozumisz jak umisz - czyli tylko i
wyłącznie według swego ciupa, małdrzyka i widzimisia.

Cytuję specjalnie dla Twej wątłej główki:

GLOB - MASTURBACJA....to in vitro facet się musi zmasturbować,

XL - To poniżające dla faceta - te pokoiki z czerwonym światełkiem i
świerszczykami, masturbacja, potem publiczne maszerowanie z kubeczkiem
przez pół przychodni... Mój facet nigdy by na coś takiego się nie zgodził
ani ja nie śmiałabym go do takiego poniżenia zmuszać!

"Mam w pamięci zwłaszcza jedną sytuację, kiedy ktoś zwracał się do mnie w
takiej kwestii. Mianowicie niewierzący mąż przyszedł do mnie ze swoją żoną
katoliczką, bo szukał we mnie sojusznika, który pomoże jej zrozumieć choć
trochę, o co mu chodzi. Poszedł na badanie, czy niepłodność ich małżeństwa
nie ma źródła w jego organizmie. Wręczono mu jakiś pojemniczek,
zaprowadzono do pokoju, w którym było mnóstwo pornografii, kazano mu się
zamknąć i wyjść z nasieniem w pojemniczku.

,,Ogarnął mnie taki wstręt, że za żadne skarby nie byłbym w stanie tego
zrobić". Na co żona stwierdziła: ,,Nawet sobie nie wyobrażasz, ile upokorzeń
musiałam znieść w czasie moich badań". ,,Ale nikt nie wymagał od ciebie --
odpowiedział jej mąż -- żebyś się onanizowała". Wiele dało mi do myślenia
to, że był on człowiekiem niewierzącym i do sprzeciwu moralnego wobec
,,masturbacji medycznej" na pewno nie skłoniły go względy religijne."

http://www.oaza.pl/cdz/nieplodnosc/140-wtpliwoci-mor
alne-zwizane-z-badaniem-nasienia

GLOB - (...)Kler ma obsesję na punkcie onanizmu. A przecież to wcale nie
musi być samogwałt. Masturbacji może dokonać żona przed ołtarzem
poślubiona.(...)

XL - http://tiny.pl/hv98j
I super! Niech się facet cieszy...

Może coś Ci się rozjaśni, tylko się nie spoć z podniecenia, rączki na
kołderkę.

8. Data: 2013-07-22 12:19:17

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, ale nie musiałaś aż tak się starać, raczej traktuję Cię tu
rozrywkowo :)

9. Data: 2013-07-22 12:19:28

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 12:06, Sara pisze:

> Ani w ciup, ani też w małdrzyk, guzik wiesz :)
> Po prostu żyję normalnym życiem, nie szukam podniet w sieci :)

Imputując komuś usenecie o 5-tej rano w niedzielę zacietrzewienie przekupy?
Faktycznie bardzo normalnym.

10. Data: 2013-07-22 12:20:52

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 12:19, Lebowski pisze:

> Imputując komuś usenecie o 5-tej rano w niedzielę zacietrzewienie przekupy?
> Faktycznie bardzo normalnym.

Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje przecież :)
Lebowski.

Miałeś chamie, złoty róg...?
Niedawno
Dla morderców i innych degeneratów