Niedawno

1. Data: 2013-07-22 09:19:47

Temat: Niedawno
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron zaproponowal mi na prive pakt.

Pakt z diablem. :-)

2. Data: 2013-07-22 10:00:46

Temat: Re: Niedawno
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 09:19:47 +0200, Ghost napisał(a):

> Chiron zaproponowal mi na prive pakt.
>
> Pakt z diablem. :-)

Chirek, no jak mogłeś, jestem zazdrosna!
:-D
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

3. Data: 2013-07-22 10:04:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 10:00:46 +0200, Ikselka napisał(a):

> Chirek, no jak mogłeś, jestem zazdrosna!
> :-D

I wogle chciałam powiedzieć, że już w życiu, nowżyciu nie będę widzieć tego
samego co Ty i wogle z tym diabłem se spadaj! On tutaj się chwali jeszcze w
dodatku! Ble.
--
XL z Sevres pod Kielcami :-D

4. Data: 2013-07-22 10:04:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chiron zaproponowal mi na prive pakt.
>
> Pakt z diablem. :-)

A moze to byl diabel i proponowal pakt z Chironem?

5. Data: 2013-07-22 10:06:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 10:04:54 +0200, Ghost napisał(a):

> A moze to byl diabel i proponowal pakt z Chironem?

Nie kręć jusz - pisałeś że to był Chiron i proponował pakt z Tobą :->>>

6. Data: 2013-07-22 10:30:23

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Chirek, no jak mogłeś, jestem zazdrosna!
> :-D

Dla mnie jest ważne, czy Ewa chce poznać prawdę- i dlaczego tak to
zapamiętała- oraz najważniejsze dlaczego...ale chyba wiesz, co mam na myśli?

--

Chiron

7. Data: 2013-07-22 10:31:21

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> I wogle chciałam powiedzieć, że już w życiu, nowżyciu nie będę widzieć
> tego
> samego co Ty i wogle z tym diabłem se spadaj! On tutaj się chwali jeszcze
> dodatku! Ble.

Jaki tam z niego dyjabeł. Cień po prostu. Im ja świecę jaśniej- tym
silniejszy mam cień. Jednak to tylko cień:-)

--

Chiron

8. Data: 2013-07-22 10:40:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 10:04, Ikselka pisze:
> XL z Sevres pod Kielcami:-D

No patrz, jaką JA dla Ciebie jestem wyrocznią! 333-)

Ewa, lepsza od wiki

9. Data: 2013-07-22 10:42:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 10:30, Chiron pisze:

> Dla mnie jest ważne, czy Ewa chce poznać prawdę- i dlaczego tak to
> zapamiętała

Nie mam teraz czasu grzebać w archiwum, ale jak zechcesz poczekać z
wnioskami, to może później znajdę.

> oraz najważniejsze dlaczego...ale chyba wiesz, co mam na
> myśli?

Chyba że wnioski masz już gotowe, to nie będę się przemęczać.

Ewa

10. Data: 2013-07-22 10:43:10

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości