Cytaty wyrwane z kontekstu.

1. Data: 2013-07-21 17:50:20

Temat: Cytaty wyrwane z kontekstu.
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyliście że katolicy wbijają cytaty , machając autorami i oczywiście wyrwane z
kontekstu.?
Od dłuższego czasu tak się dzieje i myśle że trzeba zwrócić na to uwagę.

Był tu Duch/ Druchna, który non stop wypisywał że -gdy rozum śpi budzą się demony-.
Ten cytat jest autorstwa Goi, przeciwko szaleństwu inkwizycji i religii katolickiej.
Ale klerykał stosował ten cytat dokładnie do ludzi opisujących źle katolików.

Następnie powoływał się na Ucieczkę od Wolności Fromma, która to książka w całości
jest pokazaniem jak mentalność religijna kształtowała systemy totalitarne, jako
źródło zniewolenia.
Oczywiście Druchna klerykalna wymieniała to dzieło gdy ludzie mówili o wolności ,
przeciwko nim, jakoby byli właśnie oni zniewoleni .

Teraz Chiron non stop cytuje Orwella, anarchistę i zaciekłego antyklerykała, który
swój opis stalinizmu oparł na przykładzie mechanizmów działania kościoła
katolickiego, bo słabo znał komunizm, a kler oddawna był uważany za brata komunizmu i
tak jest.

Lub Ikselka powołuje się na Camusa, zaciekłego antyklerykała i mamy lekturkę Dżumę.
Dżuma jest symbolem zła i Dżumą jest zdaniem Camusa struktura kościoła, który wył w
historii i lekturze przeciwko medycynie, bo choroby to kara od Boga, czyli jak kler
obecnie szerzy hiv i walczy z invitro, tak kiedyś nawoływał do nie leczenia, bo
choroba to kara za grzechy.

I te cepy bez szkoły non stop wklejają cytaty które powstały przeciwko takim jak oni,
złym ludziom, udając że to dotyczy innych.

2. Data: 2013-07-21 18:57:14

Temat: Re: Cytaty wyrwane z kontekstu.
Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-21 17:50, LaL pisze:
> [...]
>
> I te cepy bez szkoły non stop wklejają cytaty które powstały przeciwko takim jak
oni, złym ludziom, udając że to dotyczy innych.

Bo przeważa u nas szczególnie w warstwach mniej wykształconych
katolicyzm ludowy, zacofany i fanatyczny spod znaku Rydzyka i Michalika,
który prezentują właśnie grupowi bojownicy.
Ale to na szczęście nie jest cały obraz polskiego katolicyzmu, są też
katolicy światli i postępowi, w tym księża. Nie uwierzysz, jeśli obraz
katolików kształtujesz na tej tu hałaśliwej grupce, ale naprawdę tak jest :)
Rusofobia i rasizm wypływają z propagandy głoszonej w RM, a nie z
prawdziwej nauki KK.

Zbiorów cytatów w sieci pod dostatkiem, to łatwo coś wyciąć i wkleić,
bez rozeznania, co i dlaczego - bo pozornie pasuje do tezy i mądrze brzmi.

3. Data: 2013-07-21 20:37:09

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak wiem, są ten normalni katolicy, ale jak widzisz ci normalni są wyrzucani z
kościoła i w samyn kościele dominuje już bardziej radio skocz mi na ryja, niż
jakakolwiek otwartość na świat z drugiego soboru watykańskiego.
Nawet Francuza spotkałem, który się obraził bardzo, że nazwałem go katolikiem i
odpowiedział. - Że on jest chrześcijaninem gorąco wierzącym , a katolicyzm to ma pan
w Polsce i dla takiej osoby jak ja, jest to obraźliwe porównanie.
Później była dyskusja, że taki własnie katolicyzm nienawiści jaki spotyka w polsce
jest największym wrogiem chrześcijaństwa, bo produkuje mnóstwo ateistów mało
bystrych, którzy atakują następnie chrześcijan, bo uważają że to krzywde wyrządza
chrześciajaństwo, nie rozumieją że chrześcijaństwo to nie jest to co się w Polsce
wyprawia i nazywa się to katolicyzm.
A ja jak patrze na te chore buraki, to łazi to tam z nienawiści aby sobie za
pozwoleniem pobatować ludzi, chore buractwo.

Nadludzie i podludzie
Jak wyzwolic ludzi od Zła
to ja się głodzę a te larwy śmietankę spijają
debska olo ghost eniłan!
Pokłosie