Nadludzie i podludzie

1. Data: 2013-07-21 13:50:29

Temat: Nadludzie i podludzie
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego tyle się wszędzie mówi o krzywdach jakie Polacy mieli wyrządzić
Zydom a nie mówi się o tym co Żydzi zrobili Polakom.
A z drugiej strony mówi się o tym co Rosjanie zrobili Polakom a nie o tym co
Polacy Rozjanom.
Zdaje się że dlatego, że według oficjalnej propagandy Żydzi to nadludzie,
Polacy ludzie a Rosjanie podludzie.

2. Data: 2013-07-21 13:57:17

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bo żydzi nic polakom nie zrobili.
I tu była tolerancja do czasów saskich gdzie zaczeła się klerkalizacja kraju i jego
upadek.
A Ruskim to robiliśmy, na krymie przecież siedzieliśmy i do tej pory w Rosji jest to
święto narodowe, naszej agresji na Rosje.

3. Data: 2013-07-21 13:59:15

Temat: Re: Nadludzie i podludzie
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LaL" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> Bo żydzi nic polakom nie zrobili.

A komunizm? UB? Podczas wojny 1920 żydzi kolaborowali z bolszewikami

4. Data: 2013-07-21 14:05:33

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kolaborantami tu były buraki i niemcom najpierw sprzedawali, później czerwoni byli a
teraz watykanu dupsko liżą i tacy sprzedawczyki na kogoś swoje winy i rodzin
przerzucić muszą. Patrz rodzine Ikselki, kieleckie mordy żydów i denucjacje do
gestapo, następnie tatuś bolszewik, a ikselcia watykan, z mlekiem matki wyssali
zdradę i takie teraz zawsze sprzedajne buraczki wszystkich winią o to czym są.

5. Data: 2013-07-21 14:29:12

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw watykan kłócił polaków, bo polska będąc różnorodna mieściła w sobie wiele
narodowości, a wiadomo katol to jedyna racja, więc tylko jego racja jest właściwa. W
takiej sytułacji wszyscy zaczyną się szarpać o tracone dobra lub aby komuś odebrać.
Katole jako warstwa próżna chciała być najważniejsza, kosztem innych ugrupowani.
Teraz masz podobnie non stop kler dzieli polaków i wszędzie włazi z buciorami.
Pokłóceni ludzie nie myślą o całości ale o własnej prywacie, bo ciągle ktoś idzie w
szkodę, kraj w całości słabnie bo szarpie się grupa o swoje przywileje, jak teraz
kaczyński, non stop cuda na kiju i wymysły aby uzyskać władzę, to nas bardzo dużo
kosztuje, głosuje się nie rozsądnie, ale przeciw tym drugim lub zawala się to co
drudzy chcą zrobić. W taki kraj wchodzą zaborcy , a ci nadal walczą o prywatne
przywileje i antysemityzm przyniósł nam kler, bo kler mordował żydów bo to Judaizm, a
następnie zaborcy szybko się zorientowali że jak już się tak między sobą biją to
dalej podpuszczali jeden na drugiego. Dlatego nam niewychodziły powstania, bo głupią
patologię podpuszczano i przekupowano przed powstaniami by biła jakąś nacje i to jest
dalszy ciąg utrwalnia antysemityzmu i masz już w pierwszej klasie omawiany ten motyw
historyczny i dlatego antysemitów zaczęto brać w polsce za zdrajców i sprzedawczyków,
sam rozumiesz dlaczego, bo antysemityzm jest antypolski brał się z podpuszania
obcych.

6. Data: 2013-07-21 15:16:56

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Poza tym skąd się wzieły te obozy polskie, polska jest znana z antysemityzmu to
ludzie na zachodzie, uważają że i polskie obozy były bo co polacy reprezentują.
A teraz Rosja, już się pojawia wiele głosów o złych polakach a dobrych rosjanach, bo
ludzie widzą wymysły do Ruskich o smoleńsk, widzą jedynie fobie i nienawiść, agresje
laną na rosjan i znowu w takiej sytułacji to my wychodzimy na agresorów i
niewdzięczników dla ruskich którzy próbowali się dogadać ale my wiecznie
nienawidzący. Po katastrofie smoleńskiej świat uważa rosjan za ofiary polskiej
nienawiści.

7. Data: 2013-07-21 16:44:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2013 13:50:29 +0200, zdumiony napisał(a):

> [...]
> Polacy Rozjanom.
> Zdaje się że dlatego, że według oficjalnej propagandy Żydzi to nadludzie,

Według oficjalnej propagandy Polacy to zwierzęta pociągowe Żydów.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

8. Data: 2013-07-21 16:45:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2013 04:57:17 -0700 (PDT), LaL napisał(a):

> Bo żydzi nic polakom nie zrobili.
> I tu była tolerancja do czasów saskich gdzie zaczeła się klerkalizacja kraju i jego
upadek.
> A Ruskim to robiliśmy, na krymie

Na kremlu, NIEUKU :-ddd

> przecież siedzieliśmy i do tej pory w Rosji jest to święto narodowe, naszej agresji
na Rosje.

Jak wyżej.

Na Kreml!

9. Data: 2013-07-21 16:49:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2013 13:59:15 +0200, zdumiony napisał(a):

> Użytkownik "LaL" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> A komunizm? UB? Podczas wojny 1920 żydzi kolaborowali z bolszewikami

Udział Żydów we władzach Rewolucji Bolszewickiej
Cyprian Polak, 23 marca, 2011 - 17:31

rady delegatów robotniczych i żołnierskich
rewolucja bolszewicka
upadek komunizmu
Żydzi
Historia

Historia

Wobec zaistniałem na blogach dyskusji dotyczącej Żydów myślę że warto
siegnąć do korzeni i przytoczyć ich udział we władzach Rewolucji
Bolszewickiej.
Lista ta jest mi znana od dawna. Zapoznałem się z nia parenaście lat temu
dzięki książce drukowanej przed wojną w Polsce, a którą pozyczył mój kolega
od księdza profesora Michała Poradowskiego.
Sądziłem że nie ma tego w internecie. I że będę musial przepisywać.
Natrafiłem z wielkim trudem co oszczędziło mi przepisywania. W książce
drukowanej przed wojną i tym zestawieniu są dwie różnice. Dotyczą
narodowości Stalina i Dzierzyńskiego. Wtedy Stalin figurował jako Gruzin,
Dzierżyński jako Polak. Sprawę Stalina i jego pochodzenia znam mniej. Wiem
że najnowsze źródła przypisują mu pochodzenie żydowskie, ale że tak powiem
,nie wgryzałem się w ten temat. Więcej mogę powiedzieć o Dzierżyńskim. Skąd
Dzierzyński, który miał być polskim ziemaninem jest Żydem?Stanisław CAT
Mackiewicz najpopularniejszy przedwojenny konserwatysta pisał o ty że tam
sama ziemia wydała wielkiego państwowca Piłsudskiego i renegata
Dzierzyńskiego. Cóż więc jest grane. Ano po przegranym Powstaniu
Styczniowym niektóre rodziny ziemiańskie zostały doszczętnie wytępione a
ich majątki sprzedane Żydom, którzy weszli też w posiadanie herbów. Do
czasów Powstania Żydzi nie mogli w Polsce nabywać ziemi. Niestety na ten
temat była w naszym ziemiaństwie zmowa milczenia. Po tym kątem możemy też
spojrzeć na "hrabiów" Komorowskich ,a prznajmniej część klanu bo był
rozrośnięty.

RADA KOMISARZY LUDOWYCH

1. ULIANOW (Lenin) - Przewodniczący (Ż)

2. CZICZERIN - Komisarz Spraw Zagranicznych (Ż)

3. DŻUGASZWILI (Stalin) - Komisarz do spraw Narodowości (Ż)

4. LOURIE (Larin) - Prezydent Wyższej Rady Ekonomicznej (Ż)

5. SCHLICHTER - Komisarz do spraw Kontroli Żywności (Ż)

6. PROTIAN - Komisarz do spraw Reformy Rolnej (O)

7. LANDER - Komisarz Kontroli Gospodarki Kraju (Ż)

8. BRONSTEIN (Trocki) - Komisarz Armii i Floty (Ż)

9. KAUFMAN - Komisarz Ziemi Upaństwowionej (Ż)

10. SCHMIDT - Komisarz Robót Publicznych (Ż)

11. LILINA (Knigissen) - Komisarz Pomocy Spo?ecznej (Ż)

12. LUNACZARSKI - Komisarz Ludowej Oświaty (R)

13. SPITZBERG - Komisarz do spraw Wyznań (Ż)

14. APFELBAUM (Zinowiew) - Komisarz ludowy (Sprawy Wewnetrzne) (Ż)

15. ANVELT - Komisarz do spraw Higieny (Ż)

16. GUKOWSKI - Komisarz Finansów (Ż)

17. KOHEN (Wo?odarski) - Komisarz Publikacji (Ż)

18. RADOMYSLSKI ,(Urycki) - Komisarz do spraw Wyborów (Ż)

19. STEINBERG - Komisarz Sprawiedliwości (Ż)

20. FENIGSTEIN - Komisarz do spraw Przesiedleń (Ż)

21. RAWICZ - Asystent Fenigsteina (Ż)

22. ZASŁAWSKI - Asystent Fenigsteina (Ż)

Na ogólna liczbę 22 osób:
20 Żydów (Ż), 1 Ormianin (O) oraz 1 Rosjanin (R).

KOMISARIAT WOJNY

1. BRONSTEIN (Trocki) - Komisarz Armii i Floty (Ż)

2. FISZMAN - Przewodniczący Rewolucyjnego Sztabu Armii Pó?nocnej (Ż)

3. ROMM - Komisarz Sądu Wojennego 12-tej Armii (Ż)

4. MIEJCZYK - Komisarz polityczny 12-tej Armii (Ż)

5. LIWENSON - Komisarz polityczny Sztabu 4-tej Armii (Ż)

6. POZERN - Przewodniczący Rady Armii Zachodniego Frontu (Ż)

7. GUBELMAN - Komisarz polityczny Moskiewskiego Okręgu Wojennego (Ż)

8. DEJB - Komisarz polityczny Witebskiego Okręgu Wojennego (Ł)

9. KALMANOWICZ - Komisarz Wojennych Rekwizycji S?uckiego Okręgu (Ż)

10. BEKMAN - Komisarz polityczny Samarskiej Dywizji (Ż)

11. GLUZMAN - Komisarz Wojny Samarskiej Dywizji (Ż)

12. ZUZMANOWICZ - Komisarz Rekwizycyjnego Oddzia?u Moskiewskiego Okręgu
(Ż)

13. BRONSTEIN (Trocki) - Przewodniczący Rady G?ównej Moskiewskiego Okręgu
Wojennego (Ż)

14. HIRSZFELD - z-ca Bronsteina (Ż)

15. SKLANSKI - z-ca Bronsteina (Ż)

16 i 17. Cz?onkowie Rady G?ównej (Ż)

- SZORODAK (Ż)

- PIETCZ (Ż)

18. STEINGARDT - Komisarz Wojny Moskiewskiej Guberni (N)

19. DULIS - Komisarz Wojny Moskiewskiej Guberni (Ł)

20. GLEJZER - Komisarz Szko?y Ochrony Pogranicza (Ł)

21. DZENNIS -Komisarz polityczny Rady 15-tej Dywizji (Ł)

22. POŁONSKI - Komisarz polityczny Rady 15-tej Dywizji (Ż)

23. LECHTYNER - Komisarz Rady Wojennej Kaukaskich Armii (Ż)

24. BRUNO -- Komisarz Czeka Wschodniego Frontu (Ż)

25. SZULMAN - Komisarz Czeka Wschodniego Frontu (Ż)

26. ROZENGOLTZ - Członek Kazańskiej Rady Wojennej (Ż)

27. MIEJGOF - Członek Kazańskiej Rady Wojennej (Ż)

28. NAZENGOLTZ- Członek Kazańskiej Rady Wojennej (Ż)

29. GEKKER - Dowódca Armii Czerwonej w Jarosławiu (Ż)

30. CEIGER - Kierownik Wojennego Komisariatu w Piotrogrodzie (Ż)

31. GITTIS - Komisarz polityczny Piotrogrodzkiego Okręgu Wojennego (Ż)

32. WACETIS - Dowódca Zachodniego Frontu walczącego z Czechosłowacja (Ł)

33. ŁAZYMIER - Członek Rady Wojennej Komuny (Ż)

34. KOLMAN - Dowódca Wojennej Komuny (Ż)

35. BICIS - Dowódca Moskiewskiego Okręgu Wojennego (Ł)

36. METKAZ - Wojenny Komisarz Moskiewskiego Okręgu Wojennego (Ż)

37. ZAK - Dowódca Obrony Krymu (Ż)

38. SLUZIN - Dowodzący Krymskim Frontem (Ż)

39. ZILBERMAN - Zastępca Sluzina (Ż)

40. SPIRO - Komisarz polityczny Rumuńskiego Frontu (Ż)

41. DAWIDOWICZ - Pełnomocnik do pokojowych negocjacji z Niemcami (Ż)

42. SZNIEUR -Kandydat (Ł)

43. SMIDOWICZ - Żołnierz (Ż)

Na ogólną liczbę 43 stanowisk:
35 Żydów (Ż) , 7 Łotyszy (Ł), 1 Niemiec (N) i ani jeden Rosjanin.

KOMISARIAT SPRAW WEWNĘTRZNYCH

1. APFELBAUM (Zinowiew) -Komisarz ludowy (Ż)

2. RADOMYSLSKI (Urycki) - Zastępca Apfelbauma, kierownik Czeka (Ż)

3. GOLDENRUDIN - Kierownik Propagandy (Ż)

4. ENDER Przewodniczący Komisji Ekonomicznej Piotrogrodzkiej Komuny (Ż)

5. RUDIN - Wiceprzewodniczący Komisji Higieny (Ż)

6. FINIGSTEIN - Komisarz do spraw Przesiedleń Dezerterów (Ż)

7. KRACHMAL - Zastępca Finigsteina (Ż)

8. WOŁODARSKI - Komisarz Piotrogrodzkiej Prasy (Ż)

9. KRASIKOW - Komisarz Moskiewskiej Prasy (Ż)

10. FEYERMAN - Komisarz Piotrogrodzkiej Policji (Ż)

11. MARTINSON - Kierownik Biura Prasowego (Ż)

12. ROZENTAL - Moskiewski komisarz do spraw Ogólnego Bezpieczeństwa (Ż)

CZŁONKOWIE PIOTROGRODZKIEJ CZEKA

13. MEINKMAN (Ż)

14. HILLER (Ż)

15. KOZŁOWSKI (P)

16. MODEL (Ż)

17. ROZMIROWICZ (Ż)

18. DIESPIEROW (O)

19. ISELIEWICZ (Ż)

20. KRASSIKOW (Ż)

21. BUCHAN (O)

22. MERBIS (Ł)

23. PAIKIS (Ł)

24. ANWELT (N)

CZŁONKOWIE RADY PIOTROGRODZKIEJ KOMUNY

25. ZORKE (Ż)

26. RODOMYSLSKI (Ż)

CZŁONKOWIE MOSKIEWSKIEJ CZEKA

27. DZIERŻYŃSKI - Przewodniczący (P)

28. PETERS - Wiceprzewodniczący (Ł)

29. SZKŁOWSKI (Ż)

30. KNIEIFISS (Ż)

31. ZEISTINE (Ż)

32. RAZMIROWICZ (Ż)

33. KRONBERG (Ż)

34. CHAJKINA (Ż)

35. KARLSON (Ł)

36. SHAUMANN (Ł)

37. LEONTOWICZ (Ż)

38. RIVKINE (Ż)

39. ANTONOW (R)

40. DIEŁAFABR (Ż)

41. CYTKIN (Ż)

42. ROZMIROWICZ (Ż)

43. G. SWIERD?OW (Ż)

44. BIESENSKI (Ż)

45. BLUMKIN (Ż)

46. ALEKSANDROWICZ (R)

47. ROUTENBERG (Ż)

48. FINES (Ż)

49. SACHS (Ż)

50. GOLDINE (Ż)

51. GALPERSTEIN (Ż)

52. KNIGGISEN (Ż)

53. LATZIS (Ł)

54. DEIBO? (Ł)

55. SEJZAN (O)

56. DEJBKIN (Ł)

57. LIEBERT - Kierownik Taganrogskiego Więzienia (Ż)

58. VOGEL (N)

59. ZAKISS (Ł)

60. SCHILLENKUSS (Ż)

61. JANSON (Ł)

62. MODEL (Ż)

Na ogólną liczbę 62 stanowisk:
43 Żydów (Ż) , 10 Łotyszy (Ł), 2 Niemców (N), 2 Polaków (P), 3 Ormian
(O) i 2 Rosjan (R).

KOMISARIAT SPRAW ZAGRANICZNYCH

1. CZICZERIN - Komisarz ludowy (Ż)

2 i 3. Zastępcy Cziczerina (Ż)

- KARAHAN (Ż)

- FRITCZE (Ł)

4. MARGOLIN -- Dyrektor do spraw paszportowych (Ż)

5. JOFFE - Poseł w Berlinie (Ż)

6. LEWIN - Na poselstwie w Berlinie (W 1919 roku ludowy komisarz
Bawarskiej Republiki Sowieckiej) (Ż)

7. AKSELDOR - Kierownik Biura Informacyjnego przy poselstwie w Berlinie
(Ż)

8. ROZENFELD (Kamieniew) - Poseł w Wiedniu i w Londynie (Ż)

9. BEK - Nadzwyczajny pełnomocnik w Paryżu i w Londynie (Ż)

10. BEITLER - Poseł (Ż)

11. MAŁKIN - Konsul w Glasgow (Ż)

12. RAKOWSKI - Przedstawiciel pokojowej delegacji w Kijowie (Ż)

13. ASTSZUB (Ilsen) - Konsultant w sprawach prawniczych (Ż)

14. GRUNBAUM (Krzewinski) - Konsul generalny w Kijowie (Ż)

15. A. BEK - Konsul generalny w Odessie (Ż)

16. MARTENS - Nieoficjalny konsul w USA (N)

Na ogólną liczbę 16 stanowisk:
14 Żydów (Ż) ,1 ?otysz (Ł) i 1 Niemiec (N) .

KOMISARIAT FINANSÓW

1. MIERZWINSKI - Komisarz ludowy (P)

2. DON-SOŁOWIEJ - Zastępca Mierzwinskiego (Ż)

3. GUKOWSKI- Komisarz (Ż)

4. AKSELSOD - Zastępca Gukowskiego (Ż)

5. ZAKS (Gładniew) - Dyrektor kancelarii (Ż)

6. BOGOLEPOW- Dyrektor kancelarii (R)

7. CHASKIN - Główny sekretarz (Ż)

8. CHINIEWICZ - Sekretarka Chaskina (Ż)

9. LACIS - Przewodniczący Finansowegc Zjazdu Rad (Ł)

10. WEISTMAN - Zastępca Lacisa (Ż)

11. FURSTENBERG (Hanecki) -Komisarz do spraw rozliczeń z Niemcami (Ż)

12. KOHAN - Zastępca Furstenberga (Ż)

13. MICHELSON - Administrator ludowych banków (Ż)

14. ZAKS - Administrator ludowych banków (Ż)

15. AKSELROD - Administrator ludowych banków (Ż)

16. SADNIKOW -Administrator ludowych banków (R)

PRZEDSTAWICIELE FINANSÓW

17. LANDAU - W Berlinie (Ż)

18. BOROWSKI - W Kopenhadze (Ż)

19. SHENKMAN - W Sztokholmie (Ż)

20. KAN - Główny rewizor ludowych banków (Ż)

21. HORENSTEIN - Zastępca Kana (Ż)

22. ANRIK -Główny komisarz do spraw likwidacji banków prywatnych (Ż)

23. KOWSH - Zastępca Anrika (Ż)

CZŁONKOWIE TECHNICZNEJ KOMISJI DO SPRAW LIKWIDACJI BANKÓW PRYWATNYCH

24. ELIASZEWICZ (Ż)

25. GIFTLICH (Ż)

26. ROGOW (Ż)

27. LEMIERYCH (Ż)

28. ROZENSTEIN (Ż)

29. PŁAT (Ł)

Na ogólną liczbę 29 stanowisk:
24 Żydów (Ż) , 2 Łotyszy (Ł) , 2 Rosjan (R) , 1 Polak (P)

KOMISARIAT SPRAWIEDLIWOŚCI

1. STEINBERG - Komisarz ludowy (Ż)

2. SHREDER - Komisarz Likwidacyjnego Departamentu (Ż)

3. BERMAN - Przewodniczący Moskiewskiego Trybunału Rewolucyjnego (Ż)

4. BER - Komisarz Senatu w Piotrogrodzie (Ż)

5. BRONSTEIN (Trocki) -Przewodniczący Najwyższej Rewolucyjnej Komisji
Republiki (Ż)

6. GLUZMAN -Przewodniczący Komisji Śledczej przy Rewolucyjnym Trybunale
(Ż)

7. LEGENDORF - Sędzia śledczy Rewolucyjnego Trybunału (Ż)

8. SŁUCKI - Sędzia śledczy Rewolucyjnego Trybunału (Ż)

9. FRYTKIN - Prokurator Rewolucyjnego Trybunału (Ż)

10. GOJNBARK - Starszy sekretarz Ustawodawczego Oddziału (Ż)

11. SHIRWIN - Główny sekretarz Komuny Ludowej (Ż)

12. ŁUCKI - Komisarz do spraw Obrony Ludowej (Ż)

LUDOWI OBROŃCY

13. ANTOKOLSKI (Ż)

14. ARANOWICZ (Ż)

15. BEYER (Ż)

16. BISK (Ż)

17. GUNDAR (Ż)

18. DAWIDOW (Ż)

19. KASTARIANTZ (O)

Na ogólną liczbę 19 stanowisk:
18 Żydów (Ż) , 1 Ormianin (O) i ani jeden Rosjanin.

KOMISJA HIGIENY

1. DAUGE - Komisarz (N)

2. RAPPOPORT - Kierownik działu farmaceutycznego (Ż)

3. FUKS - Zastępca Rappoporta (Ż)

4. WEBER - Dyrektor komisji do walki z chorobami wenerycznymi (Ż)

5. WOLSON - Dyrektor komisji od chorób zakaźnych (Ż)

Na ogólną liczbę 5 stanowisk:
4 Żydów (Ż) , 1 Niemiec (N) i ani jeden Rosjanin.

KOMISARIAT LUDOWEJ OŚWIATY

1. ŁUNACZARSKI - Komisarz ludowy (R)

2. GRUNBERG - Komisarz Północnego Okręgu (Ż)

3. ZOŁOTNICKI - Przewodniczący komisji Instytutu Badawczego (Ż)

4. LOURIE - Kierownik sekcji miejskiej (Ż)

5. SHTERNBERG - Kierownik Sztuk Plastycznych (Ż)

6. EIHENGOLTZ - Główny sekretarz Komisariatu (Ż)

7. ROZENFELD (Żona Kamieniewa) - Kierownik sekcji teatralnej (Ż)

8. ZATZ - Zastępczyni Rozenfeld (Ż)

9. GROJNIM - Dyrektor 2-go Departamentu (Ż)

PROFESOROWIE CZŁONKOWIE SOCJALISTYCZNEJ AKADEMII NAUK

10. REISNER (N)

11. FRYTCZE (Ł)

12. GOJCHBORK (Ż)

13. POKROWSKI (R)

14. WELTMAN (Ż)

15.- SOBELSON (Radek) (Ż)

16. KRUPSKA (Ż)

17. NACHAMKES (Stiekłow) (Ż)

18. STUCZKA (Ł)

19. NIEMIROWSKI (Ż)

20. RAKOWSKI (Ż)

21. LEWIN (Ż)

22. OLSZANSKI (Ż)

23. SHETENBERG (Ż)

24. HURWICZ (Ż)

25. LUDBERG (Ż)

26. ERBERG (Ż)

27. KELTUŁON (W)

28. GROSSMAN (Roszczyn) (Ż)

29. KRACZKOWSKI (Ż)

30. URSYNEN (F)

31. KUSSINEN (F)

32. SYROLLA (F)

33. ROZIN (Ż)

34. DANCZEWSKI (Ż)

35. GLEICER (Ż)

36. GOLDENRUDIN (Ż)

37. BUDIN (Ż)

38. ROTSHTEIN (Ż)

39. RAPPOPORT (Ż)

40. LOURIE (Ż)

HONOROWI CZŁONKOWIE POWYŻSZEJ AKADEMII

41. MERING (N)

42. HAAZE (Ż)

43. ROSA LUXEMBURG (Ż)

44. KLARA ZETKIN (Ż)

BIURO LITERACKIE MOSKIEWSKIEGO PROLETARIATU

45. EICHENGOLTZ (Ż)

46. POLANSKI (Lebiediew) (Ż)

47. CHERSONSKA (Ż)

48. ZAJCEW (Ż)

49. BRENDER (Ż)

50. CHODASEWICZ (Ż)

51. SHWARTZ (Ż)

52. POZNER - Dyrektor 1-go Departamentu (Ż)

53 ALTER - Zarządzający sprawami Komisariatu (Ż)

Na ogólną liczbę 53 stanowisk:
43 Żydów (Ż) , 2 Niemców (N), 2 Łotyszy (Ł), 3 Finów (F), 1 Węgier
(W) i 2 Rosjan (R).

KOMISJA OPIEKI SPOŁECZNEJ

1. LILINA (Kniggisen) - Komisarz ludowy (Ż)

2. PAUZNER - Dyrektor (Ż)

3. HELFMAN - Główny sekretarz (Ż)

4. ROSA GAUFMAN - Zastępca Helfman (Ż)

5. LEWIN - Dyrektor działu emerytur (Ż)

6. ROZENTAL - Dyrektor kancelarii (Ż)

Na ogólną liczbę 6 stanowisk - 6 Żydów (Ż)

KOMISJA ROBOCZA

1. SHMIDT - Komisarz ludowy (Ż)

2. RADUS (Zenkowicz) - Zastępca Shmidta (Ż)

3. GOLDBARK - Kierownik komisji robót publicznych (Ż)

4. WELTMAN - Komisarz do spraw Robót Publicznych (Ż)

5. KAUFMAN - Zastępca Weltmana (N)

6. RASKIN - Główny sekretarz (Ż)

7. KUSHNER - Członek Komisariatu (Ż)

8. ZARKS - Dyrektor działu materiałów wybuchowych

Na ogólną liczbę 8 stanowisk: 7 Żydów (Ż), 1 Niemiec (N)

SOWIECCY DELEGACI CZERWONEGO KRZYŻA

1. SOBELSON (Radek) - W Berlinie (Ż)

2. BERMAN - We Wiedniu (Ż)

3. KLOCMAN - W Warszawie (Ż)

4. ALTER - W Warszawie (Ż)

5. WESOŁOWSKI - W Warszawie (Ż)

6. NEISENBAUM - W Bukareszcie (Ż)

7. BAUM - W Kopenhadze (Ż)

8. BENIAMIN MOISEWICZ SWIERDŁOW
(Brat Jakuba Swierdłowa) - Przewodniczący Centralnego
Komitetu Czerwonego Krzyża w Moskwie

Na 8 członków, 8 Żydów (Ż)

KOMISARZE TERENOWI

1. BRONSTEIN - Komisarz Syberii (Ż)

2. BERLINSKI - Przewodniczący Rady Robotniczej Syzarnu (Ż)

3. SHENKMAN - Przewodniczący Rady Robotniczej Kazania (Ż)

4. LIWENSON - Przewodniczący Donieckiej Rady Górniczej. (Ż)

5. DAUMAN - Przewodniczący Narewskiej Rady Robotniczej (?)

6. ZAKCHEIM - Przewodniczący Jarosławskiej Rady Robotniczej (Ż)

7. ERMAN - Przewodniczący Carycyńskiej Rady Robotniczej (Ż)

8. WILING - Przewodniczący Orenburskiej Rady Robotniczej (Ż)

9. LIEBERSON - Przewodniczący Pienzeńskiej Rady Robotniczej (Ż)

10. SŁUCKI - Przewodniczący Tawryckiej Rady Robotniczej (Ż)

11. SAMOWIER - Komisarz Finansów Zachodniego Rejonu (Ż)

12. LAUK - Komisarz Donieckiej Republiki (Ż)

13. DRETLING - Przewodniczący Kijowskiej Rady (Ż)

14. HUBERGER - Zastępca Dretlinga (Ż)

15. RATGAUSEN - Przewodniczący Białocerkiewnej Dumy (Ż)

16. LEMBERG - Zastępca Ratgausena (Ż)

17. REICHENSTEIN - Komisarz Ludowy Donieckiej Republiki (Ż)

18. SZMUKLER (Ż)

BIURO ZWIĄZKÓW ZAWODOWYCH

19. RAFES (Ż)

20. DAVIDSON (Ż)

21. HICBERG (Ż)

22. BRILLIANT (Ż)

23. SMIRNOW (Profesor ) (R)

Na ogólną liczbę 23 stanowisk:
21 Żydów (Ż) , 1 Łotysz (Ł), 1 Rosjanin (R).

DZIENNIKARZE

1. PRACOWNICY GAZET : "PRAWDA", "IZWIESTIA", "FINANSE I LUDOWA
GOSPODARKA".

1. DINN (Ż)

2. BERGMAN (Ż)

3. KUN (Ż)

4. DUAMANT (Ż)

5. BRAMSON (Ż)

6. TORBERT (Ż)

7. GOLIN (Ż)

8. BITNER (Ż)

9. ALPEROWICZ (Ż)

10. KLEUZNER (Ż)

11. NACHAMKES (Stieklow) (Ż)

12. ZIGER (Ilin) (Ż)

13. GROSMAN (Rozin) (Ż)

14. LOURIE (Rumiancew) (Ż)

15. MAKSYM GORKI (R)

2. PRACOWNICY GAZETY "ZNAMIA TRUDA"

1. SHTEINBERG (Ż)

2. LANDER (Ż)

3. JAROSŁAWSKI (Ż)

4. SHUMACHER (Ż)

5. EFRON (Ż)

6. LEWIN (Ż)

7. BILLIN (Ż)

8. DAVIDSON (Ż)

9. MAKSYM GORKI (Ż)

3. PRACOWNICY GAZETY "WOLA TRUDA"

l. ZAKS (Ż)

2. POLANSKI (Ż)

3. KATZ (Ż)

4. PRACOWNICY "TORGOWO-PROMYSZLENNOJ GAZIETY'

1. BERNSHTEIN (Ż)

2. KOHAN (Ż)

3. GOLDBERG (Ż)

4. GOLDMAN (Ż)

5. ROZENBERG (Ż)

6. RAFA?OWICZ (Ż)

7. GROMAN (Ż)

8. KULISHER (Ż)

9. SŁAWENSON (Ż)

10. HILLER (Ż)

11. GACHMAN (Ż)

12. SHUSHMAN (Ż)

13. BASTEL (Ż)

14. PRESS (Ż)

15. MOCH (Ż)

16. EMANSON (Ż)

Na ogólną liczbę 42 dziennikarzy:
41 Żydów (Ż) i "aż" 1 Rosjanin (R).

KOMISJA ŚLEDCZA W SPRAWIE DZIAŁALNOŚCI
PRACOWNIKÓW PAŃSTWOWYCH STAREGO REŻYMU

1. MURAWIEW - Przewodniczący (R)

2. SOKO?OW - (R)

3. IDELSON - (Ż)

4. GRUZENBERG - (Ż)

5. HUREWICZ - (Ż)

6. GOLDSTEIN - (Ż)

7. TAGIER - (Ż)

5 Żydów (Ż) , 2 Rosjan (R)

KOMISJA ŚLEDCZA W SPRAWIE ZABÓJSTWA
CARA MIKOŁAJA II.

1. SWIERDŁOW - (Ż)

2. SOSNOWSKI - (Ż)

3. TEODOROWICZ - (Ż)

4. SMIDOROWICZ - (Ż)

5. ROZENGLOLTZ - (Ż)

6. ROZIN - (Ż)

7. HIRSHFIELD - (Ż)

8. AWANEZOW - (O)

9. MAKSIMOW - (R)

10. MITROFANOW - (R)

Na 10 członków komisji: 7 Żydów (Ż), 1 Ormianin (O), 2 Rosjan (R)

GŁÓWNA RADA LUDOWEJ GOSPODARKI

1. RYKOW - Przewodniczący Moskiewskiej Rady (R)

2. EISMONT - Przewodniczący Piotrogrodzkiej Rady (Ż)

3. LANDEMAN - Wiceprzewodniczący Piotrogrodzkiej Rady (Ż)

4. KREJNIS - Dyrektor Piotrogrodzkiej Rady (Ż)

5. KRASSIKOW - Wiceprzewodniczący Moskiewskiej Rady (Ż)

6. SHOTMAN - Dyrektor Moskiewskiej Rady (Ż)

7. CHAJKINA - Zastępczyni Shotmana (Ż)

8. KITSHALTER - Kierownik sekcji odbudowy kraju (Ż)

9. ROZENBERG - Nadzorujący odbudowę kraju (Ż)

10. SANDYCZ - Zastępca Rozenberga (Ż)

11. TAWRID - Przewodniczący komitetu wyrobów olejarskich (Ż)

12. KLAMMER - Przewodniczący komitetu rybnego (Ż)

13. ROTENBERG - Przewodniczący sekcji węgla (Ż)

14. CHIRZAN - Przewodniczący sekcji transportu (O)

15. SHLEMOW - Zastępca Chirzana (Ż)

16. ALPEROWICZ - Przewodniczący sekcji metalurgii (Ż)

BIURO RADY NAJWYŻSZEJ SEKCJI EKONOMICZNEJ

17. KREJTMAN (Ż)

18. WEINBERG (Ż)

19. KRASIN (R)

20. LOURIE (Larin) (Ż)

21. CZUBER (Ż)

22. GOLDB?AT (Ż)

23 .ŁOMOW (R)

24. ALPEROWICZ (Ż)

25. RABINOWICZ (Ż)

RADA KOMITETU DONIECKIEGO

26. KORAN (Bernstein) (Ż)

27. OCZKIS (Ż)

28. POŁONSKI (Ż)

29. BISK (R)

30. KLASSEN (R)

31. LIWSHITZ (Ż)

32. KIRSH (N)

33. KRUZE (N)

34. WICHTER (Ż)

35. ROZENTAL (Ż)

36. SIMANOWICZ (Ż)

CZŁONKOWIE SEKCJI KOOPERACYJNEJ

37. LUBOMIRSKI (Ż)

38. KINTSHTUK (Ż)

39. SEDELHEIM (Ż)

40. TAHER (Ż)

41. CHEJKIN (Ż)

42. KRIŻEWSKI (Ż)

CZŁONKOWIE SEKCJI WĘGLA

43. KASSIOR (Ż)

44. GOLDMAN (Ż)

45. LENGNITZ (Ż)

46. CHOLCMAN (Ż)

47. SHMIT (Ż)

48. FALKNER (Ż)

49. RUDZITAK (Ż)

50. SORTEL (Ż)

51. BLUM (Ż)

52. KACEL (Ż)

53. SUL (Ż)

54. CZETKOW (R)

Na ogólną liczbę 54 stanowisk:
43 Żydów (Ż) , 2 Łotyszy (Ł), 5 Rosjan (R), 3 Niemców (N), 1
Ormianin (O).

MOSKIEWSKIE BIURO PIERWSZEJ RADY DELEGATÓWROBOTNICZYCH I ŻOŁNIERSKICH

1. KUNTISH - Przewodniczący 1-szej Rady Żołnierskich Delegatów (Ż)

2. SMIDOWICZ - Przewodniczący Rady Robotniczej i Żołnierzy Armii Czerwonej
(Ż)

3. MODEL - Przewodniczący 1-szej Rady Delegatów Robotniczych i
Żołnierskich (Ż)

4. SARCH (Ż)

5. KLAMMER (Ż)

6. GRONBERG (Ż)

7. SHEINKMAN (Ż)

8. ROTSHTEIN (Ż)

9. LEWINSON (Ż)

10. KRASNOPOLSKI (Ż)

11. CEDERBAUM (Martow) (Ż)

12. RYWKIN (Ż)

13. SIMSON (Ż)

14. TAPKIN (Ż)

15. SHIK (Ż)

16 .FALIN (Ż)

17. ANDERSON (Ł)

18. WIMBA (Ł)

19. SOLO (Ł)

20. MICHELSON (Ż)

21.T ERMICZAN (O)

22. KLAUZNER - Sekretarz (Ż)

23. ROZENGOLTZ - Dyrektor Biura (Ż)

Na ogólną liczbę 23 stanowisk:\
19 Żydów (Ż) , 3 Łotyszy (Ł), 1 Ormianin (O) i ani jeden Rosjanin.

CENTRALNY KOMITET WYKONAWCZY 4-GO ROSYJSKIEGO ZJAZDU DELEGATÓW ROBOTNICZYCH
I CHŁOPSKICH,

1. SWIERDŁOW - Przewodniczący (Ż)

2. ABELMAN (Ż)

3. WELTMAN (Pawłowicz) (Ż)

4. AKSELROD (Ż)

5. CEDERBAUM (Martow) (Ż)

6. KRASSIKOW (Ż)

7. LUNDBERG (Ż)

8. WOŁODARSKI (Ż)

9. CEDERBAUM (Lewinski) (Ż)

10. RADOMYSLSKI (Urycki) (Ż)

11. ULIANOW (Lenin) (Ż)

12. APFELBAUM (Zinowiew) (Ż)

13. BRONSTEIN (Trocki) (Ż)

14. SYROTA (Ż)

15. HIMMER (Suchanow) (Ż)

16. RYWKIN (Ż)

17. CEJBUSH (Ż)

18. RATNER (Ż)

19. BLEICHMAN (Sołncew) (Ż)

20. GOLDENRUDIN (Ż)

21. CHASKIN (Ż)

22. LANDER (Ż)

23. ARANOWICZ (Ż)

24. KATZ (Ż)

25. FISHMAN (Ż)

26. ABRAMOWICZ (Ż)

27. FRICH (Ż)

28. GOLDSHTEIN (Ż)

29. LICHACZ (Ż)

30. KNITSHUK (Ż)

31. BERLINRAUT (Ż)

32. DISTLER (Ż)

33. CZERNIŁOWSKI (Ż)

34. SMIDOWICZ (Ż)

Na ogólną liczbę 34 członków Komitetu:
34 Żydów (Ż) i ani jednego Rosjanina - tu już nie ufano nikomu.

KOMITET CENTRALNY SOCJAL-DEMOKRATYCZNEJ PARTII ROBOTNICZEJ

1. BRONSTEIN (Trocki) (Ż)

2. ULIANOW (Lenin) (Ż)

3. APFELBAUM (Zinowiew) (Ż)

4. LOURIE (Larin) (Ż)

5. KRYLENKO (R)

6. ŁUNACZARSKI (R)

7. RADOMYSLSKI (Urycki) (Ż)

8. KOHEN (Wołodarski) (Ż)

9. ROZENFELD (Kamieniew) (Ż)

10. SMIDOWICZ (Ż)

11. SWIERDŁOW (Ż)

12. NACHAMKES (Stiekłow) (Ż)

Na ogólną liczbę 12 członków Komitetu:
10 Żydów (Ż) i 2 Rosjan (R).

KOMITET CENTRALNY SOCJAL-DEMOKRATYCZNEJ PARTII MIENSZEWIKÓW

1. DIMAND (Ż)

2. HIMMER (Ż)

3. SHTRAUS (Ż)

4. RATNER (Ż)

5. LIBER (Ż)

6. ZONN (Ż)

7. DAN (Ż)

8. ABRAMOWICZ (Ż)

9. RAPPOPORT (Ż)

10. CEDERBAUM (Martow) (Ż)

11. CEDERBAUM (Lewicki) (Ż)

Na ogólną liczbę 11 członków Komitetu:
11 Żydów (Ż) i ani jednego Rosjanina.

KOMITET CENTRALNY PRAWEGO SKRZYDŁA PARTII SOCJALISTOW-REWOLUCJONISTÓW

1. ADLER (Kiereński) (Ż)

2. ARONOWICZ (Ż)

3. HISSLER (Ż)

4. LWOWICZ-DAWIDOWICZ (Ż)

5. BUREWICZ (Ż)

6. HOTZ (Ż)

7. GOLDSTEIN (Ż)

8. LICHACZ (Ż)

9. KNITSHUK (Ż)

10. BERLINRUT (Ż)

11. DISTLER (Ż)

12. CZERNIAWSKI (Ż)

13. ROZENBERG (Ż)

14. CZAJKOWSKI (R)

15. RATNER (Ż)

Na ogólną liczbę 15 członków Komitetu:
14 Żydów (Ż) i 1 Rosjanin (R) .

KOMITET CENTRALNY LEWEGO SKRZYDŁA PARTII
SOCJALISTÓW-REWOLUCJONISTÓW

1. SHTERNBERG (Ż)

2. LEWIN (Ż)

3. FISHMAN (Ż)

4. LENBERG (Ż)

5. STYCA (Ż)

6. LANDER (Ż)

7. KAGAN (Ż)

8. KATZ (Bernstein) (Ż)

9. OSTROWSKA (Ż)

10. KACZMAN (Ż)

11. KARELIN (R)

12. SPIRIDONOWA (R)

http://niepoprawni.pl/blog/3509/udzial-zydow-we-wlad

10. Data: 2013-07-21 16:51:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2013 06:16:56 -0700 (PDT), LaL napisał(a):

> Poza tym skąd się wzieły te obozy polskie, polska jest znana z antysemityzmu

A jasne, bo ma powody!

[...]

Jak wyzwolic ludzi od Zła
to ja się głodzę a te larwy śmietankę spijają
debska olo ghost eniłan!
Pokłosie
Spokojnej nocy...