debska olo ghost eniłan!

1. Data: 2013-07-20 15:01:26

Temat: debska olo ghost eniłan!
Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam ważne pytanie. nie podejrzewam żeby kobitki
mogły mi dopomóc. otóż..
dzwoni dziś do mnie love ze swojej komórki na
na moją komórkę a ja słyszę babę która pyta
(jak mniemam biorąc mnie za inną babę) gdzie
czy już wyjechaliśmy. nie odezwałam i rozłączyłam.
ale przychodzi ze sklepu mój love a ja go pytam czy dzwonił
do mnie, on że tak, ale coś dziwnego bo zamiast
mnie słyszał jakąś babę co pytała o to samo co mnie(patrz wyżej).
moje pytanie: co to może być? jest taka opcja, żeby
były dwa takie same numery? no i że w tym
samym momencie jakaś baba i moj dzwonili i
oboje dodzwonili się do mnie choć numer wyświetlał
mi sie jego. pomocy
--
http://tnij.org/xbiy

2. Data: 2013-07-20 15:14:29

Temat: Re: debska olo ghost eniłan!
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> były dwa takie same numery? no i że w tym
> samym momencie jakaś baba i moj dzwonili i
> oboje dodzwonili się do mnie choć numer wyświetlał

Dziwne, bo nawet sklonowanie sima nie da takich efektow. Chyba, ze sie jakos
zabawnie telekonferencja sklecila.

3. Data: 2013-07-20 15:21:23

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 15:14, Ghost pisze:

> Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> Dziwne, bo nawet sklonowanie sima nie da takich efektow. Chyba, ze sie
> jakos zabawnie telekonferencja sklecila.

pomóż wiem że umiesz :( że mnie
podsłuchują na stacjonarnym to wiem nie
od dziś, ale z komórka to już pospolitemu
nie tek łatwo zamanipulować..chyba.
nigdy nie łączyłam się w rozmowy
konferencyjne, on tym bardziej a na wyświetlaczu
widniał jego numer i imie no a słyszałam
nie jego a jakąś babę a on nie mnie
tylko tylko też ją. ona slyszała mnie
bo jak odebrałam mówic ''słucham " to gadała

--
http://tnij.org/xbiy

4. Data: 2013-07-20 15:32:59

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie jego a jakąś babę a on nie mnie
> tylko tylko też ją. ona slyszała mnie
> bo jak odebrałam mówic ''słucham " to gadała

Wystarczy, ze konferencja zainicjowana byla z love komorki. Ale to teoria, z
ta konferencja - nic lepszego mi nie przychodzi na mysl. O ile oczywiscie
czegos po drodze nie pokrecilas.

5. Data: 2013-07-20 15:36:13

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pl.misc.telefonia.gsm

6. Data: 2013-07-20 15:36:57

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 15:32, Ghost pisze:

> [...]
> teoria, z ta konferencja - nic lepszego mi nie przychodzi na mysl. O
> ile oczywiscie czegos po drodze nie pokrecilas.

to by była jakaś myśl. nie jest zbyt
techniczny hm..

--
http://tnij.org/xbiy

7. Data: 2013-07-20 15:47:48

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to by była jakaś myśl. nie jest zbyt
> techniczny hm..

Ostatecznie komorka nawet sama moglaby takiego psikusa wykrecic.

8. Data: 2013-07-20 15:51:47

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 15:47, Ghost pisze:

> Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Ostatecznie komorka nawet sama moglaby takiego psikusa wykrecic.

dzięki obłędny blaszany łycerzu :)

--
http://tnij.org/xbiy

9. Data: 2013-07-20 16:18:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jul 2013 15:21:23 +0200, *Izunia* napisał(a):

> (...)że mnie
> podsłuchują na stacjonarnym to wiem nie
> od dziś, ale z komórka to już pospolitemu
> nie tek łatwo zamanipulować

:-D

http://www.podsluch.pl/product.php?id_product=46 //filmik se obejrzyj

http://www.kibice.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=1760
8&view=print
"Pch , nawet nie wyobrażasz sobie co Ci mogą zrobić z wyłączonym telefonem
. To nie jest żaden mit czy pierdolenie głupot . Mam kolegę w jednej z
sieci który jest poważnym informatykiem , i takie rzeczy mi opowiadał co
mogą zrobić Ci z telefonem że kopara opada . Podam ci przykład . Jednemu z
naszych wspólnych znajomych buchneli telefon . Milicji oczywiście nie chce
się takimi rzeczami zajmować bo to mała szkodliwość czynu , więc znajomy
nasz wspólny zgłosił się do mojego kolegi który pracuje w jednej z sieci z
zapytaniem czy da się znaleźć aparat . Kolega aparat zlokalizował . Podał
dokładny adres w którym miejscu się aparat znajduje . Miasto , ulica , nr
domu . Dodam jeszcze że aparat był w całkiem innym mieście już i miał
zmienioną karte sim . To co opisałem to pikuś w porównaniu z tym co można
zrobic . Kolega oczywiście nie może oficjalnie takich rzeczy robić bo żeby
to wyszło w firmie na jaw to dosłby ostro po piździe za to . Normalnie
mówił że na żywca mogą podsłuchiwać jak masz wyłączony telefon . będę
siedział rozmawiał z tobą i będą słuchać o czym pierdolimy "

http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
090720/NOWETECHNOLOGIE/418362883

--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

10. Data: 2013-07-20 16:21:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jul 2013 15:47:48 +0200, Ghost napisał(a):

> Ostatecznie komorka nawet sama moglaby takiego psikusa wykrecic.

Świstak. Siedzi i zawija.
[...]

Pokłosie
Spokojnej nocy...
Czarne Łabędzie przybywajcie!