debska olo ghost eniłan!

91. Data: 2013-07-22 15:35:00

Temat: Re: debska olo ghost eniłan!
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 12:35:58 +0200, Lebowski napisał(a):

> Nie dasz rady. Pokona Cię doświadczeniem.

Całkiem możliwe...

M.

92. Data: 2013-07-23 07:13:51

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> poszzzzzz ileście naprodukowali
> a ja żem tylko na chwile z domu wyszła

No chociaż byś mu pomogła. Nie żałuj sobie. Napisz, jaki to ja jestem
podły.Bejsbola w łapy i do roboty!

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

93. Data: 2013-07-23 07:16:03

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> jakbym go slyszła. co nie zmienia faktu że
> te skrajności uważam za chorobe umysłu. :-P
> ja na poczatek każdemu daje 100% jak zawiedzie
> spada do zera i punktuje od początku, generalnie
> oględziny ludzkości wychodza mi: 60% zła 40% dobra

A ile dajesz sobie? Jak patrzysz na siebie?

94. Data: 2013-07-23 08:25:57

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 07:16, Chiron pisze:
> Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> A ile dajesz sobie? Jak patrzysz na siebie?

a co cie to interesi ?

--
http://tnij.org/xbiy

95. Data: 2013-07-23 08:26:26

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 07:13, Chiron pisze:
> Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> No chociaż byś mu pomogła. Nie żałuj sobie. Napisz, jaki to ja jestem
> podły.Bejsbola w łapy i do roboty!

/cacy cacy/

--
http://tnij.org/xbiy

96. Data: 2013-07-23 08:49:22

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> a co cie to interesi ?

Tak myślałem
:-DD

97. Data: 2013-07-23 08:59:59

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> No chociaż byś mu pomogła. Nie żałuj sobie. Napisz, jaki to ja jestem
> podły.Bejsbola w łapy i do roboty!

Szczytujesz hipokryzja - lazisz po tym watku z bezjbolem i za wszelka cene
chcesz zarabak izke dolujacymi tekstami, a teraz nagle placzesz, ze to
ciebie bija. Taaa, dobrutenki i jakiz wrazliwy chironek.

98. Data: 2013-07-23 09:14:16

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 08:59, Ghost pisze:

> [...]
> cene chcesz zarabak izke dolujacymi tekstami, a teraz nagle placzesz,
> ze to ciebie bija. Taaa, dobrutenki i jakiz wrazliwy chironek.

zawsze takie był. syndrom prowokującej ofary

--
http://tnij.org/xbiy

99. Data: 2013-07-28 01:15:35

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <51ea8a26$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>,
n...@n...pl says...

> mam ważne pytanie. nie podejrzewam żeby kobitki
> mogły mi dopomóc. otóż..
> dzwoni dziś do mnie love ze swojej komórki na
> na moją komórkę

W teorii komórki są kodowane, więc nie da się "przypadkowo
włączyć" w rozmowę, chyba że ktoś koniecznie chciałby.

Ale kobiety mają tak, że głos 60. latki może przypominać głos
30. latki, więc po prostu spytaj się, czy "mamusia" nie była w
pobliżu.

PF

Pokłosie
Spokojnej nocy...