Pokłosie

1. Data: 2013-07-20 04:04:23

Temat: Pokłosie
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.kinomaniak.tv/film/Poklosie/55122

Wreszcie można obejrzeć w wysokiej jakości, warto.
Czysta prawda o burakach.

2. Data: 2013-07-20 10:00:50

Temat: Re: Pokłosie
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LaL" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
http://www.kinomaniak.tv/film/Poklosie/55122

> Wreszcie można obejrzeć w wysokiej jakości, warto.
> Czysta prawda o burakach.

żydowska propaganda

3. Data: 2013-07-20 10:28:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 20 lipca 2013 10:00:50 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
> Użytkownik "LaL" <r...@g...com> napisał w wiadomości

ps.com...

> http://www.kinomaniak.tv/film/Poklosie/55122

> żydowska propaganda

I obaj macie rację... ;P

4. Data: 2013-07-20 16:32:56

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ta widać po internecie jak patologia się zżyma żyda, żydzi, jude itd. Tego też nie
widzisz?

5. Data: 2013-07-20 16:49:03

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 04:04, LaL pisze:
> http://www.kinomaniak.tv/film/Poklosie/55122

> Wreszcie można obejrzeć w wysokiej jakości, warto.
> Czysta prawda o burakach.

Film za nadto pasikowski, westernowaty, komiksowy podział na dobrych i
złych. Ale gdyby był inny, bardziej subtelny, czy intelektualny, gdyby
zostały pokazane dylematy tych mieszkańców wsi - ludzie masowo nie
poszliby, bo to nuuuuuudy, panie.
Dobrze, że powstał.
Rewelacyjny, jak zawsze Radziwiłowicz, dobrzy ci wszyscy naturszczycy,
przejmująca Szaflarska.

6. Data: 2013-07-20 16:50:23

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

za nadto
oczywiście zanadto

7. Data: 2013-07-20 16:54:09

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie tu masz prosty podział na dobrych i złych? Prostacy są swoi i w swoim mniemaniu
są dobrzy, a że wymordowali żydów i ograbili bo Chrystusa im zabili jak księża z
ambon nawoływali, to i dziś widzimy jak pedofilni zboczeńcy podpuszczają buraków na
homo . Bohater ginie bo jest innych i tylko bądź na patologicznej wiosce inny, to ty
jesteś ty zły, a oni ci dobrzy gdy ciebie mordują.

8. Data: 2013-07-20 17:04:40

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 16:54, LaL pisze:
> [...]

Bohater ginie bo jest

innych i tylko bądź na patologicznej wiosce inny, to ty jesteś ty zły,

Jest zbyt wyraźna opozycja między Kaliną-Stuhrem, a resztą wsi. A było
mniej oczywiście, byli wśród Polaków, także tych prostych, Sprawiedliwi,
którzy pomagali Żydom, ukrywali ich, czy żywili. W mojej rodzinie był
taki epizod.
Tu cała wieś jest pokazana jako zamknięty, wrogi monolit żądny krwi, a
tak przecież nie było.
Dużo lepszy, bo prawdziwszy był film Holland, poruszający podobną tematykę.
Byli i dobrzy ludzie, i źli, jak zawsze i jak wszędzie.
Ale ogólnie uważam, ze dobrze, ze powstają filmy pokazujące złożoność
polskiej historii.

9. Data: 2013-07-20 17:26:04

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja się sprowadziłem na wiochę gdzie zachowania kultury były inne dla wsiórów i mogę z
pasikowskim się zgodzić, masa nienawidząca wszelkiej inności. Sthur tylko dlatego
jest inny bo ma sumienie, to go odróżnia od innych -sumienie-. Mamy wrażenie że to
bandyta wioskowy, dopóki nie zobaczymy jego motywów z tymi nagrobkami i on ginie jak
żydzi, bo tylko ma sumienie. Jest pokazana wiocha nakręcana nienawiścią i ci
sprzeciwiający się są źli w nie idą w tłumie. A co widzisz obecnie, w internecie czy
z życia, dlaczego inni tak uciekają z wioch, film jest o tym co obecnie widzimy ,
złych ludzi jak Ikselka w tłumie sobie podobnych którzy wyją z nienawiści na innych.

10. Data: 2013-07-20 17:36:36

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 17:26, LaL pisze:
> [...]
złych ludzi jak Ikselka w tłumie sobie podobnych którzy wyją z nienawiści na innych.

No nie, mam inne doświadczenia, od ludzi ze wsi spotkało mnie wiele
dobrego, a też jestem inna i mogliby nie akceptować wielu spraw, które
nie są zgodne z ich obyczajami, czy moralnością. Nie można wsadzać
wszystkich do jednego worka, wszędzie są różni ludzie. Może w skrajnych
sytuacjach rządzą prawa tłumu, ale to nie dotyczy tylko wsi. Nie jest
tak, że ludzie na wsi są okropni, a w mieście super.
Wszędzie są różni. Na wsi czuję się bezpieczniej, niż w mieście, a
mieszkam i bywam tu i tam.

Spokojnej nocy...
Czarne Łabędzie przybywajcie!
PSP w pełnej krasie