Pokłosie

21. Data: 2013-07-20 18:57:19

Temat: Re: Pokłosie
Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 18:49, Ghost pisze:

> Etam, ja wierze w ludzi. Pewnie zartuje.

Może znam pod innym nickiem tego Trolla?

22. Data: 2013-07-20 18:57:29

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 18:49, Ghost pisze:

> Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Etam, ja wierze w ludzi. Pewnie zartuje.

e, tam po prostu wolisz (wierzyć) kobiety

--
http://tnij.org/xbiy

23. Data: 2013-07-20 19:30:05

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przywykną, że jesteś inny. Każda wieś ma swojego barwnego ptaka. A i Ty
może przywykniesz do nich i zaakceptujecie się wzajemnie, albo chociaż
będziecie tolerować. ...

Wątpie, sporo lat mineło, a ja nie mam ochoty się nawet odzywać. Brakuje mi u
Pasikowskiego-mord. Twarz wykręcona z nienawiści , ściągają się wszystkie mięśnie
twarzy, wygląda jak z egzorcysty.
To nawet córka sąsiada zauważyła, bo gdy przechodziłem zobaczyłem morde i stanąłem a
za plecami buraka córka stała i on się odwrócił i było- tatuś, tatuś, co ci się
stało....Pasikowski nie stanął twarzą w twarz z mordą.

24. Data: 2013-07-20 19:56:56

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może znam pod innym nickiem tego Trolla?

No nie wiem, nie wiem.

Spokojnej nocy...
Czarne Łabędzie przybywajcie!
PSP w pełnej krasie