Czy w Wysokich Obcasach też nas czytają? ;)

1. Data: 2010-11-30 10:34:28

Temat: Czy w Wysokich Obcasach też nas czytają? ;)
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Temat dotyka ostatnich dyskusji damsko-męskich - jest o budzeniu się
kobiecości.

http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,96856,8
725379,Wstyd_jest_twoj.html

--
Pozdrawiam - Aicha (lurkująca)

2. Data: 2010-11-30 10:48:48

Temat: Re: Czy w Wysokich Obcasach też nas czytają? ;)
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Temat dotyka ostatnich dyskusji damsko-męskich - jest o budzeniu się
> [...]

W każdym razie, mamy szansę na wyhodowanie sobie.... zdrowej paranoi :-)))))

MK

3. Data: 2010-11-30 11:59:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):
> Temat dotyka ostatnich dyskusji damsko-m�skich - jest o budzeniu si�
> kobieco�ci.
>
> http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,96856,8
725379,Wstyd_jest_twoj.html

> --
> Pozdrawiam - Aicha (lurkuj�ca)

Lubię już tę kobietę, bo gada podobnie do mnie, całe szczęście nie
pisze tu, bo by obrywała od tych co wiedzą lepiej. Raczej nie korzysta
z tej grupy, gdyby nie było tu takiego tematu to tam byś go nie
znalazła, narzuciliśmy ci formę, która funkcjonuje tobą do zasysania
podobnych treści.

4. Data: 2010-11-30 12:06:41

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-30 12:59, glob pisze:

> [...]
> z tej grupy, gdyby nie było tu takiego tematu to tam byś go nie
> znalazła, narzuciliśmy ci formę, która funkcjonuje tobą do zasysania

No wiesz, jestem p0rn0pisarką i interesuję się tą tematyką znacznie
wcześniej niż zacząłeś swoje manifesty tu zamieszczać :)

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2010-11-30 12:23:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> No wiesz, jestem p0rn0pisarkďż˝ i interesujďż˝ siďż˝ tďż˝ tematykďż˝ znacznie
> wcze�niej ni� zacz��e� swoje manifesty tu zamieszcza� :)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Porno pisarka, czy ty się nie usprawiedliwiasz czasem,? lepiej by
brzmiało...jestem kobietą która lubi seks i chce się dzielić pięknem
mojej wrażliwości na przeżycia seksualne.:)

6. Data: 2010-11-30 16:11:35

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> No wiesz, jestem p0rn0pisarką i interesuję się tą tematyką znacznie
> wcześniej niż zacząłeś swoje manifesty tu zamieszczać :)

A da się na tym zarobić? Ostatnio zastanawialiśmy się nad jakąś łatwą
forsą...
vB

7. Data: 2010-11-30 16:47:07

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> A da się na tym zarobić? Ostatnio zastanawialiśmy się nad jakąś łatwą
> forsą...

Myślisz, że to łatwa kasa?
Żeby pisać w kółko o tym samym to dopiero trzeba się nagłowić.

V-V

8. Data: 2010-11-30 16:56:44

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika wrote:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Myślisz, że to łatwa kasa?
> Żeby pisać w kółko o tym samym to dopiero trzeba się nagłowić.
>
> V-V

Jeśli uważasz, że "TO", to za każdym razem TO SAMO, to IMHO już widzę
grupę docelową odbiorców takiej literatury...

pozdrawiam
vonBraun

9. Data: 2010-12-02 20:41:08

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-30 11:34, Aicha pisze:
> Temat dotyka ostatnich dyskusji damsko-męskich - jest o budzeniu się
> kobiecości.
>
> http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,96856,8
725379,Wstyd_jest_twoj.html

Aicha! Czytam właśnie ten artykuł i normalnie nie wierzę!
Tzn. bardzo się cieszę, że ktoś utytułowany myśli podobnie do mnie, bo
to trochę nobilituje moją głupotę. :)

Ewa

He...he
NIE DOSC...