Czy warto kupic elektryczną odśnieżarkę?

1. Data: 2010-01-12 12:32:00

Temat: Czy warto kupic elektryczną odśnieżarkę?
Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś takową posiada? Chodzi mi o ten najtańsze modele za 300zl. Niestety
na youtube nie znalazlem filmiku z taką najtańszą odśnieżarką i nie wiem jak
ona sobie radzi ze śniegiem.

2. Data: 2010-01-12 12:57:31

Temat: Re: Czy warto kupic elektryczną odśnieżarkę?
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ZS" <a...@w...pl> wrote in message news:hihq51$34f$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
Niestety
> na youtube nie znalazlem filmiku z taką najtańszą odśnieżarką i nie wiem

Zapytaj się jak w klęsce urodzaju śniegowego radzić będzie sobie bez prądu.

3. Data: 2010-01-12 14:33:47

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
news.neostrada.pl
*Prawusek* napisał(-a):

> Zapytaj się jak w klęsce urodzaju śniegowego radzić będzie sobie bez
> prądu.

A właśnie. Podobno dużą popularnością cieszą się ostatnio agregaty
prądotwórcze :)

--
Big Jack
////// GG: 660675

4. Data: 2010-01-12 15:10:55

Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

nie warto. Duzo szybciej pojdzie ci zwyklą szuflą, może troche
bardziej sie namachasz ale czasu na pewno mniej zajmie.
Fajna odsniżarka to koszt min 1000zl a to i tak nie bedzie zadna
firmowa.

5. Data: 2010-01-12 19:58:49

Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-12 16:10, Mamut pisze:
> [...]
> bardziej sie namachasz ale czasu na pewno mniej zajmie.
> Fajna odsniżarka to koszt min 1000zl a to i tak nie bedzie zadna

a za 2000 zł masz całkiem przyzwoitą na paliwo. Ja mam - żażera się
śniegiem i jeszcze się oblizuje.

--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

6. Data: 2010-01-13 04:26:52

Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś takową posiada? Chodzi mi o ten najtańsze modele za 300zl.

Złom. Maja takie cudo w sąsiedniej firmie. Złom jakich mało.

Kane

7. Data: 2010-01-13 07:14:48

Od: Tadek <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamut pisze:
> [...]
> bardziej sie namachasz ale czasu na pewno mniej zajmie.
> Fajna odsniżarka to koszt min 1000zl a to i tak nie bedzie zadna
dobrym sprzętem jest traktorek ogrodowy ( co najmniej 20KM ) z
możliwością podpięcia pługu i szczotek. Sam taki mam i przyznam że sama
przyjemność w odśnieżaniu :)

8. Data: 2010-01-13 07:41:51

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ZS" <a...@w...pl> wrote in message news:hihq51$34f$1@news.dialog.net.pl...

Tu jest zgrabna maszynka z rozrusznikeim ręcznym i elektrycznym. Warto
załatwić sobie kredyt, bo następna zima będzie znacznie ostrzejsza.

9. Data: 2010-01-13 10:30:51

Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:

> Tu jest zgrabna maszynka z rozrusznikeim ręcznym i elektrycznym. Warto
> załatwić sobie kredyt, bo następna zima będzie znacznie ostrzejsza.

... i kupic latem 100 odsniezarek, by zima zarobic
--
A S

10. Data: 2010-01-13 10:45:28

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote in message

Warto

> ... i kupic latem 100 odsniezarek, by zima zarobic
> --
> A S

Nie zajmuję się ani handlem, ani też reklamą - jestem tylko konsumentem.
Ot, kupowałem tam, stąd mogę polecić...

toster/fotel do masazu
łazienka - ogrzewanie wody
projektowanie wnętrza - polecany program
łazienka - kabina prysznicowa
lodówka: LG, czy Whirplool?