Czy wiecie, że....

1. Data: 2006-01-04 17:16:10

Temat: Czy wiecie, że....
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[to do wątku "Na chorobę nam świeta?", ale tam już na mnie miejsca nie ma:)

....że Falk ma coś takiego, co się nazywa "pomoc doraźna", na fundusz
zdrowia (czyli 'za darmo') przysyłają lekarza do domu. Nie wiem, czy
pediatrów też mają, ale chyba warto się tym zainteresować. Ja jeszcze nie
korzystałam, ale znajoma owszem i bardzo sobie chwaliła.
Anka

2. Data: 2006-01-04 18:35:55

Temat: Re: Czy wiecie, że....
Od: Mamak z Galicji <mamak112@SPAM_DUPAwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka napisał(a):
> [to do wątku "Na chorobę nam świeta?", ale tam już na mnie miejsca nie ma:)
>
> ....że Falk

Falck :-)

> ma coś takiego, co się nazywa "pomoc doraźna", na fundusz
> zdrowia (czyli 'za darmo') przysyłają lekarza do domu. Nie wiem, czy
> pediatrów też mają,

Musisz sprecyzować gdzie to jest bo nie wszędzie Falck pełni takie usługi.

Jednak _każdy_zapisany_ do Podstawowej Opieki Medycznej (POZ) musi mieć
zapewnioną opiekę całą dobę, dzień w dzień (noc w noc:-)Każdy lekarz
musi poinformować pacjenta kto przejmuje opiekę medyczną po zamknięciu
gabinetu.

--
_____________________
Mamak z Galicji

3. Data: 2006-01-04 18:50:51

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mamak z Galicji" <mamak112@SPAM_DUPAwp.pl> wrote in message

> Falck :-)

Ale plama:) Przepraszam.
W Warszawie mają taką usługę, ale pewnie gdzie indziej też. To duża firma.
Jeśli podpisali kontrakt, to może nie tylko na jedno miasto. Sama zamierzam
się dopytać dokładniej, że w razie nagłej potrzeby nie błądzić.
Anka

4. Data: 2006-01-04 18:55:01

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka <a...@m...pl> napisał(a):

> [to do wątku "Na chorobę nam świeta?", ale tam już na mnie miejsca nie ma:)

Zmień czytnik.

--
s i w a
nudna

5. Data: 2006-01-04 18:58:43

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message

> Zmień czytnik.

To był żart. Po prostu tłoku nie lubię:)

6. Data: 2006-01-05 11:43:53

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zamierzam
> się dopytać dokładniej, że w razie nagłej potrzeby nie błądzić.

Falck wygral przetarg na NPL ( Nocna Pomoc Lekarska), w przypadkach
dolegliwosci nie zagrazajacych zyciu ( do zagrozenia zycia nalezy
bezwzglednie wezwac pogotowie rat.) wzywamy Falck 96-75

http://www.falck.com.pl/telefony_warszawa.php

Szkoda, ze tak malo jest informacji nt. temat, ludzie wzywaja noca pogotowie
do zatwardzenia trzydniowego, lub do "nadcisnienia" 140/100, albo bolesnej
miesiaczki ;-///, kazdy wezwanie musi byc przyjete i lekarze jezdza do
bzdur...

Adiola

7. Data: 2006-01-07 14:59:34

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pediatrów też mają, ale chyba warto się tym zainteresować. Ja jeszcze nie
> korzystałam, ale znajoma owszem i bardzo sobie chwaliła.

Wiemy i korzystamy.

Magda

czy byl ktos w Rabce?
wysokosc mebli do wzrostu
rękawiczki
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?