Czy wszyscy faceci to ciarupiarze?

1. Data: 2002-07-05 08:08:35

Temat: Czy wszyscy faceci to ciarupiarze?
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wyjaśnienie: ciarupy to rzeczy materialne , które wyszły z obiegu domowego a
których domowy TŻ nie daje wyrzucić tłumacząc się, ze jeszcze się mogą
kiedyś przydać.
Tyle w kwestii wyjaśnienia, jakby kto inaczej na to mówił.
A mnie zaczyna miejsca do oddychania w domu kolejny raz brakować z powodu
poupychanych gdzie sie da "niezbednych rzeczy". On broni tego jak lew i nie
daje wywalić, dwie piwniczki zapchane do ostatniego centymetra - przed
zaanektowaniem reszty piwnic w bloku powstrzymały go groźby ze spółdzielni.
O ukochanej koszulce do spania, której własciwie juz nie ma i która wg mnie
zasłuzyła się na emeryturkę, to ja nawet nie wspominam.
Czy ja mam jeden z wielu niechlubnych wyjatków w domu?
I co z takim zrobić?
Nie chcę sama robić odsiewu bo a nuż wywalę coś rzeczywiscie ważnego.

pozdr.Joanna

2. Data: 2002-07-05 08:18:11

Temat: Re: Czy wszyscy faceci to ciarupiarze?
Od: "magda1306" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hehe,

Skad ja to znam.
Moj maz tez taki jest. Wszystko by mu sie przydalo, moze nie teraz, ale
kiedys kto wie. Ma 27 lat, a trzyma jeszcze piornik z podstawowki, z
temperowka i olowkiem i resztkami olowka (to co zostaje po temperowaniu).
W kazdym badz razie bylam troche przerazona jak wprowadzilam sie do niego do
domu. Na szczescie tesciowa trzyma w tym wzgledzie moja strone. W zwiazku z
tym powolutku robilam odsiew i wyrzucalam to co NAPRAWDE wydawalo mi sie nie
potrzebne, stare i przestarzale (piornik zostawilam).
Zrobilo sie w domu wiecej miejsca, a moj malzonek nawet nie pyta o te
rzeczy, ktore zniknely. Nie wiem jak Twoj maz, ale moj to typ 'zbieracza',
ktory musi tylko miec swiadomosc, ze wszystko trzyma, odklada. Potem nawet
tego nie sprawdza i do tego ani razu nie zaglada. Dlatego mi bylo latwo
wyrzucic niektore, naprawde nie potrzebne, stare rzeczy.
Gorzej jak sie trafi osoba, ktora wszystko zbiera, chomikuje i dobrze wie
gdzie co ma. Wtedy wyrzucic cos cichaczem jest raczej trudno.

Pozdrawiam serdecznie :)

Magda.

3. Data: 2002-07-05 08:36:20

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda1306" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kiedys kto wie. Ma 27 lat, a trzyma jeszcze piornik z podstawowki, z
> temperowka i olowkiem i resztkami olowka (to co zostaje po temperowaniu).

Chylę głowę i oddaję palmę pierwszeństwa :)
wywalone w zeszłym roku (bożonarodzeniowe porządki) butki ze szkółki
średniej nawet się nie umywają do temperówki, że o kąpielóweczkach, w które
TŻ teraz by nawet jednego półdupka nie zmieścił nie wspomnę...

>Na szczescie tesciowa trzyma w tym wzgledzie moja >strone.

Miś "w posagu" miał otrzymac pół ciężaróweczki tego co tesciowej po
czyszczeniu szaf sie ostało - awanturka była, bo od pierwszego kopa nie
pojęła o co biega

> Gorzej jak sie trafi osoba, ktora wszystko zbiera, chomikuje i dobrze wie
> gdzie co ma. Wtedy wyrzucic cos cichaczem jest raczej trudno.

Chomiczek, chomiczek....
I po paru latach potrafi powiedzieć: a tu było takie coś bardzo mi potrzebne
ciekawe tylko, czemu ta pamięć taka wybiórcza...
pozdr.Joanna

4. Data: 2002-07-05 08:40:07

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, u mnie jest dokładnie odwrotnie.
To ja gromadze rzeczy, bo moga sie przydać, a mąż mi od czasu do czasu
robi porzadki.
Na szczęście nie wywala, ale np. kładzie na łózku.

I tak jestem wtedy na niego wściekła.
Zresztą co on ma do moich ciuchów ?
To co ze niektóre mają po 25 lat, przecież moda często powraca i mogą
się przydać

;-)))

Pozdrowienia.

Basia

5. Data: 2002-07-05 08:53:12

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JoJo" <g...@p...fm> wrote in message
> Wyjaśnienie: ciarupy to rzeczy materialne , które wyszły z obiegu domowego
> których domowy TŻ nie daje wyrzucić tłumacząc się, ze jeszcze się mogą
> kiedyś przydać.

> I co z takim zrobić?

Alez czym sie przejmujesz ?
To dobry powod aby skierowac jego ambicje w kierunku budowy wlasnego domu
... :-)

6. Data: 2002-07-05 08:53:36

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JoJo" <g...@p...fm> wrote in message

> Czy ja mam jeden z wielu niechlubnych wyjatków w domu?
Obawiam się, że nie Ty jedna!

> I co z takim zrobić?
Powiesić gdzieś w widocznym miejscu bardzo mądrą maksymę. Po angielsku brzmi
tak:
'Anything that's not used nor missed for 3 years, is by definition junk'
W wolnym tłumaczeniu;
Wszystkie rzeczy, których przez 3 lata nikt nie szuka, z definicji są
śmieciami.

Przyznam się - jestem okrutna i wyrzucam lub oddaję wszystko jak leci
trzymając się powyższej zasady. (prócz rodzinnych pamiątek oczywiście typu
pierwsze śpioszki syna, albo legitymacja szkolna męża z pierwszej klasy
podstawówki. Ten piórnik też bym zostawiła, skoro leży już tyle czasu:)
Mąż - z natury potworny chomik - już się przyzwyczaił i pogodził. Zwłaszcza
kiedy zaczęłam kategorycznie odmawiać pomocy przy szukaniu POTRZEBNYCH
rzeczy wśród stosu dawno zapomnianych śmieci. Ostatnio nawet udało mi się go
namówić na odchudzenie o połowę zawartości piwnicy.
Anka

7. Data: 2002-07-05 09:03:28

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miranka" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> W wolnym tłumaczeniu;
> Wszystkie rzeczy, których przez 3 lata nikt nie szuka, z definicji są

Super! juz drukuję!

>Ostatnio nawet udało mi się go
> namówić na odchudzenie o połowę zawartości piwnicy.
> Anka

a tam to ja nie chadzam po moim ostatnim odkryciu:
wiekszość rzeczy eksmitowanych z domu zamiast na śmietniku cichcem została
zakamuflowana w piwnicy.
przy ostatniej wizycie tamże odkryłam również chytrze ukryty wózek-parasolkę
po dziecięciu z kompletnie zjechanymi i nie do naprawy kółkami ( naprawde
nie nadawała sie do niczego) - TŻ zagadnięty na tę okoliczność tłumaczył się
bardzo mętnie...

pozdr.Joanna

8. Data: 2002-07-05 09:06:20

Temat: Odp: Czy wszyscy faceci to ciarupiarze?
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ag3l9o$17c9$...@n...ipartners.pl...
> Hmm, u mnie jest dokładnie odwrotnie.

Własnie, właśnie Basiu u mnie podobnie. Być może statystycznie chomikarski
gen przechodzi na męski ród. U nas jest tak, że ja i brat przejęliśmy go po
ojcu, a po mnie mój syn.

> To ja gromadze rzeczy, bo moga sie przydać, a mąż mi od czasu do czasu
> robi porzadki.

Mój TŻ robi mi awantury, poniekąd słuszne, po których przez jakiś czas jest
spoko.

> Zresztą co on ma do moich ciuchów ?
> To co ze niektóre mają po 25 lat, przecież moda często powraca i mogą
> się przydać

:-)))) Moje wprawdzie takiego stażu nie mają, ale już mam pewne egzemplarze
zostawione dla córki :-))

A.

9. Data: 2002-07-05 09:15:07

Od: Bolek Potolkin <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

JoJo pisze:

>I co z takim zrobić?

czesciej sie przeprowadzac ;-)

10. Data: 2002-07-05 09:15:13

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JoJo" <g...@p...fm> wrote in message

> wiekszość rzeczy eksmitowanych z domu zamiast na śmietniku cichcem została
> zakamuflowana w piwnicy.

Popełniłaś pewnie błąd - powinnaś była sama wynieść te rzeczy na śmietnik.
Chomikowi przy wyrzucaniu czegokolwiek krwawi serce, więc nie można go
narażać na takie stresy. To jest sadyzm:))
Anka

dziwny sen
Rozrywki rodzinne
Dlaczego mezczyzni sie nie zenia?
Kto mnie zabierze do siebie?????
Re: Jakie domowe metody walki ze szczurami?