Czy wszyscy faceci to ciarupiarze?

41. Data: 2002-07-08 15:45:31

Temat: Re: Czy wszyscy faceci to ciarupiarze?
Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule JoJo wyklawiaturzyl(a):

> Ja się staram trzymać Netykiety, więc proszę mnie nie opieprzać za cudze
> błędy
> zwłaszcza, że czytam to w poniedziałek rano i nie nastraja mnie to
> pozytywnie do reszty świata

Jojo alez to przecie nie do ciebie tuylko do Magdy.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

42. Data: 2002-07-09 06:20:40

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@K...RUSSIA> napisał w wiadomości
> W artykule JoJo wyklawiaturzyl(a):

> Jojo alez to przecie nie do ciebie tuylko do Magdy.

to proszę inny adres podpinać lub część niewłasciwie użytego cytatu a nie
tylko kawałek mojego adresu czy cóś
ja przewrażliwiona jestem, przed urlopem i innymi rzeczami więc uprasza się
ślicznie o nierozjuszanie dodatkowe
pozdr.Joanna

43. Data: 2002-07-09 18:55:26

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko kawałek mojego adresu czy cóś
> ja przewrażliwiona jestem, przed urlopem i innymi rzeczami więc uprasza się

Spójrz jeszcze raz na tamten post, przeciez wyraznie pisze na ktory post
odpowiadam a nie na twoj. Czesc twojego message zostawilem po to by bylo
widac blad.

44. Data: 2002-07-10 05:54:41

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> W artykule JoJo wyklawiaturzyl(a):

> odpowiadam a nie na twoj. Czesc twojego message zostawilem po to by bylo
> widac blad.

wiem, dziś już wtorek:)
pozdr.Joanna

45. Data: 2002-07-10 05:55:23

Od: "Amelia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JoJo" <g...@p...fm> wrote in message
> wiem, dziś już wtorek:)

Joasiu... sroda...

Amelia

46. Data: 2002-07-10 06:47:52

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amelia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "JoJo" <g...@p...fm> wrote in message
>
> Joasiu... sroda...
>
> Amelia

Chryste... zeszłam...

dziwny sen
Rozrywki rodzinne
Dlaczego mezczyzni sie nie zenia?
Kto mnie zabierze do siebie?????
Re: Jakie domowe metody walki ze szczurami?