Czy ze mną jest coś nie tak ? ? ?

1. Data: 2007-03-27 06:03:06

Temat: Czy ze mną jest coś nie tak ? ? ?
Od: "mario" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie , chcialem sie przywitac jako nowy na grupie i zapytać was o opinie
jako osob postronnych .
Mam dziweczyne , jestesmy ze soba od roku , jest nam cudownie , kochamy sie
, planujemy slub ale z jednym nie potrafie sobie poradzic. Otorz jej
szwagier podczas zartow dotyka jej najintymniejszych czesci ciala , biustu ,
posladkow i najgorsze ze za jej cichym przyzwoleniem. Strasznie mnie to
meczy i nie potrafie tego zaakceptowac. Szczera rozmowa z nia nic nie dala ,
obrazila sie i powiedziala ze sie czepiam i robie szum z niczego. Bardzo mi
na niej zalezy i potwornie sie czuje ze swiadomoscia cudzych dloni na jej
intymnych czesciach ciala. Mowi ze to zabawa ale ja nie potrafie sobie z tym
poradzic. Jakie jest wasze zdanie ? zacisnac zeby i siedziec cicho ? Bardzo
mnie to meczy , co o tym myslicie ?

Pozdrawiam was serdecznie i z gory dziekuje

2. Data: 2007-03-27 06:11:53

Temat: Re: Czy ze mną jest coś nie tak ? ? ?
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jej szwagier - czyli mąż jej siostry?
To może zapytaj jej siostry czy jej to nie przeszkadza?
:-D

Vicky

3. Data: 2007-03-27 07:21:00

Od: "mario" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jej siostrze nie przeszkadza , ale chodzi o mnie , ja nie potrafie tego
zaakceptowac . NIe wiem czy jakos mnie inaczej wychowano czy co ? poprostu
nie potrafie .

4. Data: 2007-03-27 07:50:25

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

mario<m...@v...pl>

> Jej siostrze nie przeszkadza , ale chodzi o mnie , ja nie potrafie
> tego zaakceptowac . NIe wiem czy jakos mnie inaczej wychowano czy co
> ? poprostu nie potrafie .

Nie, no, Ty jesteś zajebistym koleżką. Jak się jeszcze nauczysz robić
zidana, będziesz ideałem.

P.

5. Data: 2007-03-27 07:50:54

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jej siostrze nie przeszkadza , ale chodzi o mnie , ja nie potrafie tego
> zaakceptowac . NIe wiem czy jakos mnie inaczej wychowano czy co ? poprostu
> nie potrafie .

Zrób coś podobnego innej dziewczynie i obserwuj reakcje swojej kobity.

Gwarantuję, że się zrobi purpurowa na buzi :-)

Potem rozmawiaj z nią, najpierw trzeba przygotować grunt pod rozmowę :-)

Pozdrawiam

Jacek

6. Data: 2007-03-27 07:52:29

Temat: Re: Czy ze mn
Od: freeprogrammer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mysle ze ona jest zryta

7. Data: 2007-03-27 08:02:38

Od: "paranoidalny wampir emocjonalny" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "freeprogrammer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> mysle ze ona jest zryta

Masz kilka wyjsc,wymienie w kolejnosci od najlepszego do najgorszego
wyjscia:
1. Dac sobie z baba spokoj
2. Przylaczyc sie do trojkata (bedzie piekny czworokat)
3. Probowac uswiadomic goscia, ew. dac mu w gebe
4. Nie zwracac uwagi

8. Data: 2007-03-27 08:20:20

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mario" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> Jej siostrze nie przeszkadza , ale chodzi o mnie , ja nie potrafie tego
> zaakceptowac . NIe wiem czy jakos mnie inaczej wychowano czy co ? poprostu
> nie potrafie .

Zacznij łapać jej siostrę przy szwagrze - trzeba wkupić się w rodzinkę jeśli
nie potrafi się sprawy rozwiązać inaczej :)
A serio ...
Ile razy tak się stało?
Jeśli raz i w żartach to może faktycznie jesteś przewrażliwiony....
Ale jeśli ciągle tak się dzieje przy następnym razie (ale jak będzie przy
nim jego żona) zapytaj go czy żona mu nie wystarcza że musi zadowalać się
dotykaniem innych kobiet i czy np w pracy tez tak robi swoim koleżankom?

Pozdrawiam
Vicky

9. Data: 2007-03-27 08:25:15

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vicky<b...@p...onet.pl>

[...]
> [...]
> przy nim jego żona) zapytaj go czy żona mu nie wystarcza że musi
> zadowalać się dotykaniem innych kobiet i czy np w pracy tez tak robi

A jeżeli on odpowie "Taaak" i lubieżnie podkreśli to jęzorem? Co wtedy
proponujesz? :)

P.

10. Data: 2007-03-27 08:28:03

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora