Czy ze mną jest coś nie tak ? ? ?

31. Data: 2007-03-27 13:01:08

Temat: Re: Czy ze mną jest coś nie tak ? ? ?
Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

mario<m...@v...pl>
news:eub4a2$n6m$1@flis.man.torun.pl

[...]
> Ma 30 lat , ja mam 36
>
> pozdrawiam serdecznie , po waszych postach jestem podbudowany ze
> powiedzialem jej o swoich odczuciach , ze to mnie dotyka .

A ona na to?

32. Data: 2007-03-27 13:01:17

Od: "mario" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz bo byłes przy tym?
> Czy wiesz bo Ci mówili?
> Jeśli wiesz bo byłeś to jak zareagowałeś?
> Brak reakcji oznacza akceptacje - dla nich.
> Jak na to zachowanie reagowała jej siostra, a jak ona sama?
> Może robili sobie jaja z Ciebie?
>
> Chcesz to przerwać to musisz powiedzieć NIE i tyle.
> Tobie to nie odpowiada i koniec - ona powinna to uszanować, nie dlatego że
> Ty masz takie widzi mi sie, tylko że tak jest właśnie "normalnie".
> A jeśli jej to nie odpowiada to może niech poszuka sobie faceta który
> [...]

Nie , robili sobie zdjecia a ja widzialem pozniej to przypadkiem .
Powiedziala juz ze wiecej sie to nie powtórzy ale nawet nie pytajcie po
jakich prejsciach i czego to sie o sobie nie dowiedzialem . Teraz jest jazda
o wszystko , ze sie czepiam , ze jestem falszywy bo kiedys widzialem zdjecie
a dopiero teraz o nim powiedzialem i caly czas udawalem . A byla poprostu
okazja to wpomnialem tamten przypadek .

33. Data: 2007-03-27 13:19:59

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

mario<m...@v...pl>

[...]
> [...]
> widzialem zdjecie a dopiero teraz o nim powiedzialem i caly czas
> udawalem . A byla poprostu okazja to wpomnialem tamten przypadek .

Nie mówię, że jesteś fałszywy, ale dlaczego nie skomentowałeś zdjęcia od
razu po jego obejrzeniu?

PN

34. Data: 2007-03-27 14:07:57

Od: "paranoidalny wampir emocjonalny" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mario" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> pozdrawiam serdecznie , po waszych postach jestem podbudowany ze
> powiedzialem jej o swoich odczuciach , ze to mnie dotyka .

Jesli jest dokladnie jak to przedstawiles to:
chlopie, bierz d...e w troki i uciekaj pokis caly!!!
Jesli nie jestes taki krysztalowy jak sie przedstawiasz to:
zastanow sie porzadnie nad soba.

35. Data: 2007-03-27 14:34:06

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdjecie a dopiero teraz o nim powiedzialem i caly czas udawalem . A byla
> poprostu okazja to wpomnialem tamten przypadek .

Przypadkiem tzn?
Oglądałeś te zdjęcia w jej komórce?
Bez jej wiedzy?

Pozdrawiam
Vicky

36. Data: 2007-03-27 14:49:28

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ma 30 lat , ja mam 36

A szwagier i siostra? Ile maja?
Czy to nie jest czasem tak, że Ty jesteś zazdrosny a ona buntuje się o Twoja
zazdrość?
Pomijając to ... cały czas zastanawia mnie fakt jej wieku i takiego
zachowania.
Jesteś pewny że ona czuje do Ciebie to co Ty do niej i ma podobne wobec
Ciebie zamiary?
To jej zachowanie to robienie Ci na złość? Czy robienie sobie jaj z
Ciebie? - jak myślisz?

Pozdrawiam
Vicky

37. Data: 2007-03-27 14:53:55

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

mario<m...@v...pl>

> Użytkownik "Vicky" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ma 30 lat , ja mam 36
[...]

Gdybym nie wiedział, dałbym Ci jakieś dwadzieścia parę (25 max).

PN

38. Data: 2007-03-27 15:19:12

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> jeżeli nikt je do niczego nie zmusza, to same odpowiadają za swoje
> zachowanie. A jeżeli uważają, że to narzeczony powinien zareagować,
> to niech lepiej lecą po żółte papiery do najbliższego psychiatry,

OK, biorac pod uwagę nieznany wcześniej, a często pojawiający się tu i
ówdzie ślad "przypadkowego" odkrycia zdjęć i filmów, zmuszona jestem
przyznać Ci rację :)

--
Pozdrawiam - Aicha

39. Data: 2007-03-27 20:10:16

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Flyer<f...@p...gazeta.pl>

[...]
> Nabierał pewności i przekonania. A może odwrotnie? ;) Co się czepiasz
> - ja tez nie komentuję każdej rzeczy od razu, bo musiałbym się czepiać
> dupereli - dopiero kiedy obrośnie ona w pewien dający się wyodrębnić
> kształt ruszam do ataku, albo i nie, jak mi się nie chce. ;)

A czy ja coś napisałem o czepianiu się?
Mógł na przykład pochwalić ładny staniczek ;)

Nie, no, ok, może to i dobre podejście, pod warunkiem że w okresie utajonym
nie cierpi się ponad miarę ani nie hoduje urazy, aż ta nieproporcjonalnie
urośnie.

PN

40. Data: 2007-03-27 20:14:30

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PN; <eub5kc$dhu$1@news.onet.pl> :

> [...]

dupereli - dopiero kiedy obrośnie ona w pewien dający się wyodrębnić
kształt ruszam do ataku, albo i nie, jak mi się nie chce. ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/