Czy zna ktos kogos z Dolnoslaskiej Kasy Chorych?

1. Data: 2002-05-16 08:57:15

Temat: Czy zna ktos kogos z Dolnoslaskiej Kasy Chorych?
Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie czy ktos z Was zna kogos z Dolnoslaskiej Kasy Chorych najlepiej
na jakims eksponowanym stanowisku, bo mam dosc uzerania sie z nimi i zrobie
tam awanture i albo mnie wiecej nie przyjma albo kogos zwolnia :-)))

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

2. Data: 2002-05-16 12:51:44

Od: "Qba" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zrobie
> tam awanture i albo mnie wiecej nie przyjma albo kogos zwolnia :-)))

a jaki masz problem ??

Qba

3. Data: 2002-05-16 13:34:50

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> najlepiej
> zrobie
> >

> a jaki masz problem ??

Jeżeli jesteś z
netname: DRKC-WROCLAW
descr: Dolnoslaska Regionalna Kasa Chorych
descr: Wroclaw
country: PL

To wyślij informację na priv. a nie podpuszczaj dziewczyny
Pozdrawiam
Qwax

4. Data: 2002-05-16 13:50:03

Od: "Qba" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To wyślij informację na priv. a nie podpuszczaj dziewczyny
> Pozdrawiam
> Qwax

widzisz w tym jakiś problem ?

Qba

5. Data: 2002-05-16 14:34:57

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> widzisz w tym jakiś problem ?

Bo dziewczyna sugeruje problemy z Kasą Chorych a Ty (jak już z tej
kasy jesteś) to zamiast się przedstawić (na priv.) i zasugerować
(ewentualnie) pomoc próbujesz wyciągać od niej informacje. Takie
traktowanie sprawy sugerować może chęć raczej "nie pomocy".

"Poza tym życie jest piękne
Ludzie są kochani
tylko nie wiem czemu tak mi się
rzygać chce"

Pozdrawiam
Qwax

6. Data: 2002-05-16 20:01:27

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
Takie
> traktowanie sprawy sugerować może chęć raczej "nie pomocy".
Wiesz Qwax, tak sobie myślę, że pewnie ten Qba to Puchatek co by
wszystko tłumaczyło.
Darek

7. Data: 2002-05-17 06:06:14

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Takie
> Wiesz Qwax, tak sobie myślę, że pewnie ten Qba to Puchatek co by
> wszystko tłumaczyło.

Miś???

Pozdrawiam
Qwax

8. Data: 2002-05-17 06:22:18

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miś???
Tak miś, który o sobie mówił, że ma bardzo małe coś tam;-))
Darek

9. Data: 2002-05-17 06:46:28

Od: "Madzik (bylo: anyia)" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ac279q$6jq$...@n...tpi.pl...

> Tak miś, który o sobie mówił, że ma bardzo małe coś tam;-))
> Darek

Przeciez to mezczyzni ukuli powiedzenie, ze nie liczy sie wielkosc tylko
jakosc :-))))).
Moze ma maly rozumek :-)))), ale za to bardzo wydajny :-)))))

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

10. Data: 2002-05-17 06:54:58

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Przeciez to mezczyzni ukuli powiedzenie, ze nie liczy sie wielkosc
tylko
> jakosc :-))))).
> Moze ma maly rozumek :-)))), ale za to bardzo wydajny :-)))))

Wydajność mierzy się efektami ;-)

Pozdrawiam
Qwax

Drugi maz nienawidzi mojego dziecka - co robic?
Próba :-)
Co tak słodziutko?
Tydzień przyjaźni - poprawa nastroju raz jeszcze
Jak żyć ? by kochana osoba się mną nie znudziła ...