Czy zna ktos kogos z Dolnoslaskiej Kasy Chorych?

11. Data: 2002-05-17 07:24:30

Temat: Re: Czy zna ktos kogos z Dolnoslaskiej Kasy Chorych?
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik (bylo: anyia)" <a...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:ac298a$odn$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:ac279q$6jq$...@n...tpi.pl...

> Przeciez to mezczyzni ukuli powiedzenie, ze nie liczy sie wielkosc tylko
> jakosc :-))))).
> Moze ma maly rozumek :-)))), ale za to bardzo wydajny :-)))))
Zwłaszcz w iości wypowiadanych myśli:-)))))))
Darek

12. Data: 2002-05-17 08:00:31

Od: "Qba" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości

no brawo
w ten sposób wspólnymi siłami próbujecie mnie w wysublimowany sposób obrazić
a dziewczyna której ewentualnie mógłbym pomóc dalej nic nie wie
wy to tak społecznie czy z nudów

poza tym pytanie było zadane na psr i ten sam sposób odpowiadam
formy kontaktu zostaw stroną zainteresowanym a nie wpieprzaj się na siłe

dlatego autorkę posta proszę o ewentualny kontakt
a towarzystwo wzajemnej błyskotliwości niech się zajmie feminizmem i
cyklistami

Qba

13. Data: 2002-05-17 08:14:40

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

cóż, przyznam rację, w całej tej dyskusji oprócz autora powyższego postu
nikt się nie zainteresował sysuacją tylko wymieniacie sobie uprzjemosci. Nie
tak dawno była wojna o takie uprzejmosci wymieniane miedzy mną Qwaxem więc
nie róbcie tego o co sami macie pretensje :-))

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

14. Data: 2002-05-17 08:23:33

Temat: OT do Qby, bylo: Odp: Czy zna ktos kogos z DKCh
Od: "Madzik (bylo: anyia)" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qba <q...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ac2csd$27u$...@n...tpi.pl...

> no brawo
> w ten sposób wspólnymi siłami próbujecie mnie w wysublimowany sposób
obrazić
Witaj,
Masz racje, faktycznie to tak moglo wygladac, choc dyskusja (przynajmniej
dla mnie) byla juz niezwiazana z Toba, a toczyly sie luzne dywagacje
_nie_na_temat_, co powinnismy byli zaznaczyc w temacie :-) .

> a dziewczyna której ewentualnie mógłbym pomóc dalej nic nie wie
To jeszcze sie z Nia nie skontaktowales???????????????
Psik na priva, Tobie latwiej bedzie zaczac rozmowe :-))))
Moze Jej przynajmniej zdradzisz, kim jestes i jak mozesz Jej pomoc (Tweety,
opowiesz potem jak bylo, pliiiiiiiiiiizzzzzzzz????)

> wy to tak społecznie czy z nudów
Z wzajemnej sympatii, przynajmniej ja, za Panów nie bede sie wypowiadac, bo
a nuż sie nudzą ;-)))))

> poza tym pytanie było zadane na psr i ten sam sposób odpowiadam
> formy kontaktu zostaw stroną zainteresowanym a nie wpieprzaj się na siłe
ej no!
Moze zostaw Tweety opieprzenie Qwaxa, co? :-))))))))

> a towarzystwo wzajemnej błyskotliwości niech się zajmie feminizmem i
> cyklistami
A nie mowilam, ze wszystkimi winni cyklisci???? :-))))
PNMSP

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

15. Data: 2002-05-17 08:30:44

Od: "Madzik (bylo: anyia)" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweety <t...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ac2e6p$h1v$...@n...tpi.pl...
> [...]
> tak dawno była wojna o takie uprzejmosci wymieniane miedzy mną Qwaxem więc
> nie róbcie tego o co sami macie pretensje :-))

Tez masz racje :-)
Sama jednak wiesz, jak latwo powstaja offtopiczne watki.....

Zeby nie bylo ze calkiem OT: nie znam nikogo w DKCh, i zaluje ze nie moge Ci
pomoc, a choc nie wiem, o co poszlo, to i tak Cie popieram, bo czasme moze
czlowiek szlag trafic, jak spotka bezdusznego aparatczyka ;-)

A nie chcesz napisac, co sie dzialo? Moze ktos przechdozil juz podobne
sytuacje, i bedzie Ci mogl powiedziec jak cos zalatwic?

16. Data: 2002-05-17 08:43:01

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o to, że złozyłam w lutym wniosek o dofinansowanie do systemu FM dla
Karoli i jak dzwonię to kobieta w Legnicy mówi, ze kasa ma problemy
finansowe i ze musze czekać. Ich ustawowy termin mija w maju a oni maja to
gdzies. Problem w tym ze:
1) znalazłam sponsorów, ktorzy nie będa czekac w nieskonczoność i w koncu
sie wycofaja z dofinansowania
2) każdy dzien bez FM dla mojej Karoli jest stracony, chodzi o to by
normalnie mogła pójsc do szkoły.
We Wrocławiu poradzili mi zeby napisac wniosek o przyspieszenie do Zarządu i
w ciagu 14 dni dadza nam odpowiedż i zeby napisac o tych sponsorach, a ja
juz tracę cierpliwośc w koncu nie codziennie wpływaja wnioski o aparatowanie
czy FM dla dzieci a babka tak własnie mówi, że maja tyle tych wniosków, ze
nie wyrabiają. THE END.

17. Data: 2002-05-17 08:43:07

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qba" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
obrazić
> a dziewczyna której ewentualnie mógłbym pomóc dalej nic nie wie
Ja sobie z sympatią żartuję:-))))))))
Czasami trzeba na grupie trochę odreagować żartami.
A żarty jak to żarty, są różne i różnie odbierane co nie zmienia
faktu, że własne pomocowe intencje przestawiłeś jak ktoś ciekawski
a nie pomocny.
Darek

18. Data: 2002-05-17 08:49:21

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tak dawno była wojna o takie uprzejmosci wymieniane miedzy mną Qwaxem więc
> nie róbcie tego o co sami macie pretensje :-))

Jeśli ktoś by coś wiedział to by tobie już odpowiedział nie miej pretensji
do tych co nie
wiedzą i zastępczo próbują rycersko stawać w obronie twojej prywatności.
Wiemy, wiemy - obronisz się sama ale my i tak będziemy rycerscy do
końca:-))))))))
Darek

19. Data: 2002-05-17 09:18:27

Od: "Qba" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

abstraując od dyskusji o kasach chorych i bezdusznych urzędasach
decydentami którzy magą najwięcej jest Zarząd i do niego muszą być kierowane
wszelkie nagłe wypadki

w DRKCh członkiem zarządu odpowiadającym za sprawy medyczne jest Marek
Kwapisz z-ca dyr. ds medycznych tel. do sekretariatu (071) 3747300 i umawiaj
sie na spotkanie powołując sie na list lub fax - i to jest jedyny sposób,
nie zawracaj sobie głowy oddziałem.

Qba

20. Data: 2002-05-17 09:21:40

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki postaram sie cos zdziałać.

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

Drugi maz nienawidzi mojego dziecka - co robic?
Próba :-)
Co tak słodziutko?
Tydzień przyjaźni - poprawa nastroju raz jeszcze
Jak żyć ? by kochana osoba się mną nie znudziła ...