Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki

21. Data: 2000-08-31 09:37:39

Temat: Re: Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki
Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik piotrg <p...@s...fn.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ol7fl$kla$...@a...webcorp.com.pl...

> należy spojrzec na to z innej strony , skoro ktoś z "góry" zdecydowal ze
> bedziesz miał dziecko to należy sie z tym zgodzić.

Zdajesz się zapominać, ze nie wszyscy w Polsce wyznaja jakas religie. Sa
rowniez ateisci, agnostycy, indeferentycy...

A poza tym to moze by ktos udzielil jakiejs porady potrzebujacym, bo jak na
razie wszystkie wypowiedzi (lacznie z moja) sa jakby z boku. Pozdrawiam - A.

22. Data: 2000-08-31 09:41:03

Temat: Re: Czyli morderstwo... [Re: Bezzabiegowe wywoływanie.. ]
Od: "BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cal dyskusja jest bez sensu - jesli sie nie moze pomoc nawet dobrym slowem
to lepiej nie zaczynac nikomu nic nie przynoszaca dyskusje.
Jestem przeciw aborcji ale wiem ze krzykiem niczego sie nie wniesie a
napewno osiagnie sie skutek odwrotny do zamierzonego.
Wiec naskakiwanie na Arka na innych i innych na Arka jest hmm bezsensowna
wojna .................

Jedyne co mnie ciekawi po co autor tego watku tak naprwde wyslal to tu? czy
chodizlo tylko o ceny czy tez moze chcial poszukac usprawiedliwienia?

Moze rzeczywiscie jakas pomoc obojgu rodzicom zapobiegnie aborcji?
BB

23. Data: 2000-08-31 09:50:13

Od: "artifex" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz co, mimo, ze jak wszyscy mam troche dosyc tego tematu, to nie rozumiem
dlaczego uwaza sie go za problem religijny?

To co, niewierzący nie moze uwazac, ze aborcja to zabojstwo?

A moze uwazasz, ze tylko ludzie religijni uznaja zakaz zabijania?

Michal
a...@p...onet.pl
ICQ #86700140

24. Data: 2000-08-31 10:05:18

Od: "gregc" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety - też częściowo obarczyłabym winą tego pana.
>Po pierwsze, nie ma żadnej potrzeby odstawiania tabletek ot tak sobie.

Lekarze jednak zalecaja odstawienie na ok 3 mce tabletek co jakis czas
(1-2lata ?), aby jajniki "nie zapomnialy" co do nich nalezy.

gregc

25. Data: 2000-08-31 10:17:46

Od: "piotrg" <p...@s...fn.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <A...@p...pl> wrote in message

> [...]
A.

> Doceniam twoje intencje ale tak jak pisałem ,potrzymuje swoje słowa bo nie
zależnie od tego wiadomo że każdy ma swoje przekonania, dlatego napisałem w
cudzysłowie "góry" żeby każdy mógł znalesc swoje odniesienie dla tego
problemu nie zależnie od wyznawiania wiary bo jakos nie spotkałem się z
krytyką życia w tych wiarach.Chyba że się myle.Acha mozesz mi coś powiedzieć
o religii "indenferycy"-jakoś mam mało informacji na ten temat to jakaś
nowa grupa wyznaniowa?

pozdrawiam i czekam na odpowiedz Piter24

--
Nie klikaj! Możesz dostawać SMS-y! http://rubikon.pl/rubikon/oferta/

26. Data: 2000-08-31 10:29:37

Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

gregc napisał(a) w wiadomości: ...

>Lekarze jednak zalecaja odstawienie na ok 3 mce tabletek co jakis czas
>(1-2lata ?), aby jajniki "nie zapomnialy" co do nich nalezy.

To znasz jakichś dziwnych lekarzy. Jak żyję, nie słyszałam o takim
zaleceniu. Pokaż mi je w jakimkolwiek poważnym opracowaniu na temat
jakiegokolwiek antykoncepcyjnego środka hormonalnego A znam zarówno trochę
ginekologów, jak i kobiet biorących tabletki przez dobre 5-7 lat. A takie
odstawianie to jest bardzo fajny sposób na zajście w ciążę. W przypadku
kobiet, które przyzwyczaiły się do wygodnej i pewnej antykoncepcji
hormonalnej, prawdopodobieństwo zajścia po odstawieniu graniczy z pewnością.

JoP

--
j...@m...pl j...@c...pl
http://www.sf.magazyn.pl

--
Konto pocztowe z powiadomieniem SMS? Tak! http://rubikon.pl

27. Data: 2000-08-31 10:30:35

Od: "Rince" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Astec S.A." <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> Ptasiek wrote:
> [..]
> [..]
>
> Bzdura. Po prostu mordujecie dla wygodnictwa :((

Zglos sie do nich i powiedz, ze wezmiesz dzieciaka na wychowanie, a matce
zaplacisz czas, w ktorym nie bedzie mogla pracowac.
A jesli nie chcesz - to czym ryj Arnoldzie.

--
Rince
/\Et cognoscetis veritatem/\

28. Data: 2000-08-31 10:30:39

Temat: Re: Bezzabiegowe wywoływanie..
Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Astec S.A. napisał(a) w wiadomości: <3...@a...pl>...

>A dlaczego uważasz, że mam jakiekolwiek zobowiązanie wobec nich?

A dlaczego uważasz, że masz jakiekolwiek prawo decydowania o ich życiu albo
oceniania ich?

JoP

--
j...@m...pl j...@c...pl
http://www.sf.magazyn.pl

--
Nie klikaj! Możesz dostawać SMS-y! http://rubikon.pl/rubikon/oferta/

29. Data: 2000-08-31 10:33:52

Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

artifex napisał(a) w wiadomości: <8ol87v$4uj$1@rymunda.torun.pdi.net>...
>Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

>Masz dzieci?

W jaki sposób fakt posiadania przeze mnie dzieci bądź nie ma związek z moim
glębokim przekonaniem, że osobnik grasujący w Usenecie pod ksywą Astec S.A.
ma nierówno pod stropem?

JoP

--
j...@m...pl j...@c...pl
http://www.sf.magazyn.pl

--
Konto pocztowe z powiadomieniem SMS? Tak! http://rubikon.pl

30. Data: 2000-08-31 11:03:22

Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:
> W jaki sposób fakt posiadania przeze mnie dzieci bądź nie ma związek z moim
> glębokim przekonaniem, że osobnik grasujący w Usenecie pod ksywą Astec S.A.
> ma nierówno pod stropem?

Inteligentny człowiek zauważyłby, że ten "grasujący osobnik" ma na imię Arek,
a Astec SA to miejsce, z którego wysyła listy a nie ksywka.
I smuci mnie bardzo, że masz takie podejście do ludzi mających inne przekonania
niż Ty.

zdrówka
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

Mikrofale??
wysokie OB + utrata wagi -> jakies pomysly
Wojsko z A na D
propranolol + alkohol.
migrana -gdzie leczyć?