Czym i jak myc terkote

1. Data: 2004-02-24 10:01:51

Temat: Czym i jak myc terkote
Od: "To///ek" <fomicz*_bez_smieci_*@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym i jak myc terkote aby nie pozostawaly smugi.

Po umyciu roznymi plynami do podlog pozostaja smugi, ktore znikaja dopiero
po 'wypolerowaniu' na sucho. Czy ma ktos rade jak czyscici podloge bez
koniecznosci polerowania?

--
To///ek
Kappa 2.0 20V LPi P.M.S

1. Data: 2004-02-24 10:42:57

Temat: Re: Czym i jak myc terkote
Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "To///ek" <fomicz*_bez_smieci_*@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Po umyciu roznymi plynami do podlog pozostaja smugi, ktore znikaja dopiero
> po 'wypolerowaniu' na sucho. Czy ma ktos rade jak czyscici podloge bez

Sidolux Lakmy do nagrobków, Kampur Voigta - itp środki do kamienia.

--
Leszek Grelak - Lesio5
Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

1. Data: 2004-02-24 13:07:22

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik To///ek napisał:

> [...]
>
> Po umyciu roznymi plynami do podlog pozostaja smugi, ktore znikaja dopiero
> po 'wypolerowaniu' na sucho. Czy ma ktos rade jak czyscici podloge bez
Kurcze, ja myje plynem do naczyn, nic mi nie "smuzy".... A Ty czegop
uzywasz wobec tego?

Edytka [edymon]

"i hurt myself today to see if i still feel
i focus on the pain the only thing that's real"

1. Data: 2004-02-24 14:14:34

Od: "To///ek" <fomicz*_bez_smieci_*@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurcze, ja myje plynem do naczyn, nic mi nie "smuzy".... A Ty czegop
> uzywasz wobec tego?
Ajax do podlog
--
To///ek
Kappa 2.0 20V LPi P.M.S

1. Data: 2004-02-24 18:35:32

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

> Ajax do podlog

To stosuj większe rozcieńczenie i częściej zmieniaj wodę

1. Data: 2004-02-25 17:56:37

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z doświadczeń domowych:
Płynu do parkietu nie używać do gresu itp., bo smugi i matowa mleczna
powierzchnia (zawartość wosku pewnie).
Płynu do terakoty nie używać do parkietów, bo plamy po wyschnięciu (lakier
daje inne napięcie powierzchniowe niż terakota i resztki wody nie rozpływają
się, a tworzą plamy i krople).
JaC

> To stosuj większe rozcieńczenie i częściej zmieniaj wodę

zakup podstawowego sprzetu agd!!!
Sprzet w Media Markt
Gdzie ogloszenie o sprzedazy mieszkania?
Serwis pralki LUNA
lazienka - ile trwa remont?