Re: Czym jest...

From: "cyc" <c...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czym jest...
Date: Fri, 25 Jan 2008 14:00:56 +0100

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ab9fxgg4mqj2$.13a79b9gc1hnr$.dlg@40tude.net...

> To Ty jesteś niedouczony - w sferze nieoficjalnej wiedzy i nie będę Cię
> "dokształcać", bo widzę, że nie czytasz właściwych źródeł, tylko prasę
> codzienną :->
> .

Oczywiscie synku Ty "czytasz te wlasciwe nieoficjalne zrodla " i ....Ty
wiesz , i jak mozna wobec takich " oczywistych oczywistosci " miec odmienne
od Twojego zdanie , tymbardziej , ze przeciez i o Katyniu i o profesorach
tych wojennych i dziesiejszych tyle wiesz ? .
Nic tylko chylic czola ..................ale nie zapomnij odrobic dzis
zadania

cyc