Czym kierują się bluzgacze?

81. Data: 2007-12-24 00:37:03

Temat: Re: Czym kierują się bluzgacze?
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości

> Nie mam zamiaru, bo wiem doskonale - nihil novi sub sole.
> Nazwanie mnie idiotką itp. ekscesy nazywasz niełaską? Hmmm... Dla mnie to
> coś znacznie gorszego, choć dla wielu (może także dla Ciebie?) to tylko
> niuanse w odczuwaniu tzw. luzu.

> Zastanawiam się, czy i w którym momencie obraziłam Jakasię.

To znaczy, że nic nie stoi na przeszkodzie...

> Scenariusz dialogu rozpoczętego użyciem słowa "idiotka" u "normalnych"
> kobiet powinien zawierać moją odpowiedź :"Chamka" lub inna "Pinda", powoli
> dochodząc do tych znacznie bardziej "krzywych". Ja nie używam takich słów.
> Po prostu nie używam inwektyw w stosunku do osób, które szanuję choćby
> tylko już siłą rozpędu moich sztywnych, nie pozwalających na niuanse,
> zasad.

Zjadliwości też Ci brak? ;)

> A mówią one: jeśli siedziałaś z kimś przy wspólnym stole, to łączy cię z
> tą
> osobą w najgorszym przypadku już tylko twoja własna decyzja zjawienia się
> tam. Szanuję siebie, więc i swoje decyzje. Mnie one zobowiązują
> przynajmniej do zachowania minimum szacunku dla osób, z którymi siedziałam
> przy stole, choćby nawet decyzja taka okazała się po fakcie zupełnie
> nietrafiona.

Szukałbym punktów wspólnych, ale nie mnie doradzać... :)

> Czemu tylko kobiety? Kobiety to ludzie. Rozpatruj tę sprawę w kategoriach
> ludzkich. To sprawa szacunku, a nie operowania paznokciami i darcia
> pierza...

Nie mówiłem, że tylko kobiety. Szacunek jednak kojarzy mi się bardziej z
kierunkiem ku kobietom. Nie wiem. To jakaś seksistowska moja przywara... ;)

> Co do spotkań - niby dlaczego miałoby ich już nie być? Zawsze ktoś się na
> nich zjawi. Byleby miał szczerą potrzebę spotkania tam ludzi szanujących
> swoje decyzje.

Nie stawiam warunków.

michał

82. Data: 2007-12-24 00:55:11

Temat: Re: Czym kieruj? sie bluzgacze?
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości:

> Tym, którzy tracą dystans i poczucie humoru próbując
> nieudolnie naśladować naszego Bluzgacza, i którzy myślą,
> że tym naśladownictwem stają po stronie prawdy i siły,
> dedykuję ulubiony przeze mnie filmik:

> http://www.bizon.pop.e-wro.pl/fun/swf/motylek.swf

> - JaKasia (światecznie i noworocznie)

O tak! Jest świetny, chociaż już stary. Zawsze aktualny! :D

--
pozdrawiam i WesołychŚwiątŻyczę
michał

83. Data: 2007-12-24 01:19:46

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Dec 2007 01:37:03 +0100, michal napisał(a):

> To znaczy, że nic nie stoi na przeszkodzie...

> Zjadliwości też Ci brak? ;)

Nie namawiam Cię do studiowania mojej historii usenetowej, ale spróbuj
przyjąć "na słowo", że nigdy nikogo nie obraziłam, o ile on pierwszy tego
nie zrobił mnie. To na pewno. W dodatku jakoś tak dziwnie(?) się zdarza, że
obrażają mnie tylko kobiety plus jedno stworzenie płci nieokreślonej o
nazwie Bluzgacz, a mężczyźni z przewagą pierwiastka damskiego odnoszą się
do mnie z rezerwą lub czasem wręcz ze strachem.
Coś jest we mnie, co tak źle nastawia do mnie kobiety i "babskich"
mężczyzn.
Może to, że jestem kobietą w pozytywnym sensie - o tak, w pozytywnym. Mam
samoświadomość swojej kobiecości. Lubię siebie jako kobietę, chcę być
kobietą, dlatego chcę mieć przy sobie stuprocentowego mężczyznę i takiego
mam - to zasada przyciągania się przeciwieństw, dla mnie zbawienna.
I dlatego nie liczę na zrozumienie/akceptację kobiet "męskich", a takich
jest mnóstwo. To własnie te, które mnie atakują.
Na szczeście "jest w czym" wybierać sobie towarzystwo, aby nie musieć zbyt
często uciekać się do zjadliwości, w której wiem, że jestem mistrzynią :-)
Kiedy muszę być zjadliwa, nie lubię siebie, ale też nie myślę, aby np.
kałamarnica lubiła otaczać się mętną chmurą... Robi to, gdy naprawdę musi.

> Szukałbym punktów wspólnych, ale nie mnie doradzać... :)

Punktów wspólnych czasem jest zbyt mało, wtedy nie warto. Należy tylko
umieć ocenić sytuację "w locie" - a każdy z nas ma w tym względzie jakieś
doświadczenie, więc i ja też.

> Nie mówiłem, że tylko kobiety. Szacunek jednak kojarzy mi się bardziej z
> kierunkiem ku kobietom. Nie wiem. To jakaś seksistowska moja przywara... ;)

Czemu przywara? To miłe. Jednakże obowiązuje on i w drugą stronę - to nie
powinno być związane z płcią.
No i gdzie tu seksizm u Ciebie? - męskość po prostu :-)

> Nie stawiam warunków.

Ani ja. Ale mam swoje oczekiwania. Nie idę "w ciemno" - najpierw muszę mieć
minimum wiedzy o tych, z którymi się mam spotkac. Jeśli coś nagle zaczyna
się nie zgadzać z oczekiwaniami, nie ma tragedii przecież, ale i żadnego
obowiązku dla nikogo, prawda?

--
XL wiosenna
"Jeżeli ktoś naprawdę cię nienawidził, to tylko dlatego, że nie mógł być

84. Data: 2007-12-24 12:17:57

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Gru, 01:55, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> O tak! Jest świetny, chociaż już stary. Zawsze aktualny! :D

Tak. :)
To prawda ponadczasowa.

85. Data: 2007-12-24 15:16:57

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Dec 2007 04:17:57 -0800 (PST), m...@o...pl napisał(a):

> [...]

Ciekawa relacja.

86. Data: 2007-12-24 18:18:10

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Gru, 16:16, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> Ciekawa relacja.

On nie jest naszym Bluzgaczem? ;)

87. Data: 2007-12-24 23:24:13

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 22 Gru, 14:12, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> Znowu to ja muszę coś Tobie wyjaśnić: nie to, dlaczego klnie, lecz to, że
> się nie stara (w sensie najbardziej ogólnym).
> Ja rozumiem: pełny luz i te rzeczy.

A więc nic nie rozumiesz.

> Jednak dla mnie istnieją inne granice luzu, niż dla JaKasi

A dla mnie istnieją rzeczy ważniejsze, niż granice luzu.

- JaKasia

88. Data: 2007-12-25 06:58:58

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Marek Krużel" <f...@g...pl> wrote in message

> Jasne, to tylko przynęta, aby wciągnąć w pułapkę - mrówkolew jest zagrzebany
> pod wierzchołkiem stożka - lejka do którego wpadnie niebaczna ofiara
> odpowiadając Ikselce lub mnie.

Mnie nie musi nawet odpowiedzieć żeby "wpaść" ;P
Jeszcze trochę i nie bedzie musiał nawet przeczytać!? ;)

89. Data: 2007-12-25 07:01:09

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...

> On nie jest naszym Bluzgaczem? ;)

Zawłaszczonym? ;P

90. Data: 2007-12-25 07:02:18

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

> A dla mnie istnieją rzeczy ważniejsze, niż granice luzu.

Luz bez granic?! ;)

Narciarz
NA RYDZACH
IDEALNA IDEA