Czym kroić cebulę?

31. Data: 2005-12-10 17:58:45

Temat: Re: Czym kroić cebulę?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania wrote:

> moge napisac tylko o swoim - moj sie sprawdza i to o dziwo
> straaasznie dlugo juz pracuje i az drze gdzie kupie taki sam:-)

Znalazłem dziś takie w sklepie, zarówno w wydaniu
superduperfirmowym (69zł), jak i w wersji noname (24zł), oprócz
tego jeszcze cos w stylu znanej krajalnicy do jajek na twardo,
tylko że zawierającej blaszki ułozone w kratkę i jednym
naciśnięciem krojącej cebulę w kosteczkę. To ostatnie niestety
najdroższe: 110zł.

J.

32. Data: 2005-12-10 19:38:56

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P."

> Znalazłem dziś takie w sklepie, zarówno w wydaniu
> superduperfirmowym (69zł), jak i w wersji noname (24zł), oprócz

to zrob im reklame i powiedz w ktorym:-) kupie na wszelki wypadek - jesli
bedzie takie samo:-)

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

33. Data: 2005-12-10 20:41:03

Od: "Sabada" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znanej krajalnicy do jajek na twardo, tylko że zawierającej blaszki
> ułozone w kratkę i jednym naciśnięciem krojącej cebulę w kosteczkę. To

-dodam tylko, że tym ręcznym do cebuli fajnie się tnie pieczarki marynowane
do sałatki a nawet orzechy do ciasta - tylko ciężko.

34. Data: 2005-12-10 21:50:23

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sylwia" <l...@n...op.pl> napisał w wiadomości

> Ten białoszary kolorystycznie by pasował prędzej, ale to z kolei jest
wielka
> krowa :-(
>
> J.

Jak żona z Tobą wytrzymuje skoro tak sie czepiasz :-)
Kolor nie taki, rozmiar za duży... A nie interesuje Cię fakt, że to
urządzenie jest po prostu skuteczne?

Margarita

35. Data: 2005-12-12 07:19:53

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na węgiel :) Takie coś miałam na myśli: http://tinylink.com/?FupXZCZyKJ

> [...] Przestaniecie się ze mnie naśmiewać jedna z drugą[...

W życiu :D

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

36. Data: 2005-12-13 07:14:00

Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. napisał(a):
> Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w
> wiadomości news:dnblus$ebc$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jak kolega mi tego blendera zachwalał, to też miałem wątpliwości, czy to nie
> zmiksuje na papkę właśnie, kolega twierdził, że jak się włączy na dłużej, to
> faktycznie wyjdzie obrzydliwa miazga, włącza się ustrojstwo na trzy sekuny
> dosłownie i jest piękna kosteczka. Co do gorzkości - może to też od czasu
> zależy?

Nie - jak właczysz na 3 sekundy to będziesz miał duże kawałki cebuli
maczane w papce...

--
Paweł Muszyński

37. Data: 2006-01-10 21:17:11

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Dec 2005 09:04:50 +0100, Jarek P. napisał(a):

> Ponieważ małżonka moja płakać zaczyna już na sam widok cebuli na desce do
> krojenia leżącej, do tej pory obowiązek krojenia tejże leżał na moich
> barkach, jako że moje oczy wyposażone w szkła kontaktowe były dość odporne.
> Niestety, od pewnego czasu szkieł nosić nie mogę, musiałem wrócić do
> klasycznych patrzałków no i jest problem...

Sorry że odgrzebuję stary wątek.
Będąc szczenięciem robiłem doświadczenie: kroiłem
cebulę w okularach do nurkowania. Nie pomogło - płakałem.
Doszedłem do wniosku, że to nie oczy a nos reaguje
na cebulę.
W związku z tym ciekawi mnie to, że ciebie chroniły
szkła kontaktowe. Muszę powtórzyć doswiadczenie - może
wkradł się błąd pomiarowy?
Może to i oczy i nos?

Miroo

38. Data: 2006-01-11 07:41:52

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl

napisał w wiadomości news:pyihsdqmbsjy$.dlg@miroo.miroo.miroo.pl...

> [...]
> cebulę w okularach do nurkowania. Nie pomogło - płakałem.
> Doszedłem do wniosku, że to nie oczy a nos reaguje

Musiał się jednak błąd pomiarowy wkraść (np. po krojeniu wstępnym
poprawiałeś maskę i zatarłeś pod nią), na fali tego wniosku do krojenia
cebuli na świątecznego śledzia przystąpiłem w okularach pływackich, nos
niechroniony i było idealnie.

J.

39. Data: 2006-01-11 08:06:33

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na fali tego wniosku do krojenia
> cebuli na świątecznego śledzia przystąpiłem w okularach pływackich,

TFU! Wątku miało być, nie wniosku :-(

J.

40. Data: 2006-01-11 17:10:59

Od: "Pablo" <p...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na cebulę.
> W związku z tym ciekawi mnie to, że ciebie chroniły
> szkła kontaktowe. Muszę powtórzyć doswiadczenie - może

Nie sądzę, ja i moja połowa jako "zasoczewkowani" nigdy nie mieliśmy
problemów ze szczypaniem oczu. Próba pokrojenia cebuli w okularach skończyła
się wielkim płaczem ;)

pozdarwiam
Pablo

zastosowanie płynów typu "anti-rain" w kabinie prysznicowej?
odczyt wodomierza
[Wawa] podajnik na papier
rozliczenia wody
Smród z komina