Czym łagodzić alergię na kota?

1. Data: 2004-01-15 15:34:52

Temat: Czym łagodzić alergię na kota?
Od: "|Y|S" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki problem: muszę czasem odwiedzać kogoś
kto ma te sympatyczne zwierzątko i oczywiście
nie mogę sobie odmówić pogłaskania i
zabawy z kicią... no ale... właśnie.
Zaczyna się od kichania i czerwonych oczu..
a po dłuższym czasie drapanie i suchość w gardle.
Czy są jakieś środki dostępne bez recepty , które
złagodzą te objawy? A jakie są na receptę i kto
ją przepisuje?? Czy potrzebne są testy skoro
wiem na co jestem uczulony?

_
|\ /| (_ m...@o...pl
Dzięki komputerom ludzie osiągnęli niesamowity rozwój
cywilizacyjny stając się jednocześnie kompletnymi analfabetami

2. Data: 2004-01-15 16:00:30

Temat: Re: Czym łagodzić alergię na kota?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2004-01-15 17:49:38

Od: "|Y|S" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>testy zleca sie zawsze po zbadaniu pacjenta - a wiec
>na to pytanie nie da sie pryncypialnie odpowiedziec
>bo zalezy to od wielu rzeczy. Co do lagodzenia objawow
>uczulenia na alergeny kota to oczywiscie takie leki
>sa (w zasadzie tylko na recepte)

a czym się doraźnie ratować zanim pójdę do lekarza?

--
_
|\ /| (_ m...@o...pl

4. Data: 2004-01-15 17:56:05

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bu6k24$mhg$...@n...news.tpi.pl,

> a czym się doraźnie ratować zanim pójdę do lekarza?

Bez recepty w aptece dostaniesz 7 tabletek antyhistaminy Allertec czy
Zyrtec.

--
Robert

5. Data: 2004-01-15 18:40:35

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-01-15 18:43:41

Temat: Re: Re: Czym łagodzić alergię na kota?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Jan 2004, RobertS wrote:

> Bez recepty w aptece dostaniesz 7 tabletek antyhistaminy Allertec czy
> Zyrtec.

mozliwe, ze faktycznie pomoze ale na niektore objawy - zwlaszcza
dusznosci - moze to byc terapia niewystrczajaca. Prosze pamietac,
ze kot jest chyba najsilniejszym alergenem spotykanym w naszej
szerokosci geograficznej poza tym przeniesienie nawet malej ilosci
tego alrgenu do wlasnego mieszkania moze spowodowac utrzymywanie
sie jego stezenia przez bardzo dlugi czas

P.>

Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
*Sun Classic OpenBSD installation - to make an old computer young!
We are open on Open(BSD)!-> http://renata.am.torun.pl*
http://www.am.torun.pl/~pekasz

TSH czy fT4
właściwosci lecznicze ciemnego piwa?