szpital dzieciecy w wawie

1. Data: 2004-01-15 12:08:52

Temat: szpital dzieciecy w wawie
Od: "A. Ryszkiewicz" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie: mojego 6 letniego synka od dwoch dni boli brzuszek i ma
temperature. bylismy dzisiaj u pediatry i dala nam skierowanie na chirurgie
z podejrzeniem wyrostka, w razie, gdyby bole nie ustapily po tym, co
zapisala. do jakiego szpitala najlepiej sie udac z takim dzieckiem na
usuniecie wyrostka?

--
aleksandra
gg 493103

2. Data: 2004-01-15 13:43:22

Temat: Re: szpital dzieciecy w wawie
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A. Ryszkiewicz" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> z podejrzeniem wyrostka, w razie, gdyby bole nie ustapily po tym, co
> zapisala. do jakiego szpitala najlepiej sie udac z takim dzieckiem na

Na Marszałkowską róg Litewskiej...
Syn był tam operowany - fakt, że to już kawał czasu temu, ale cokolwiek się
dzieje zawsze tam bywam i nigdy nie miałam żadnych zastrzeżeń do obsługi.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

3. Data: 2004-01-15 14:29:37

Od: "Robert Kuszyński" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z podejrzeniem wyrostka, w razie, gdyby bole nie ustapily po tym, co
> zapisala. do jakiego szpitala najlepiej sie udac z takim dzieckiem na

oczywiscie polecam szpital na Niekłanskiej (Saska Kępa),
mili, przyjazni chirurdzy.
Najpierw trzeba się udać na tzw. SOR - szpitalny ODdział Ratunkowy
brzuch oceni chirurg ewentualnie zleci USG i potem dobiero przyjmie na
oddział jeśli wszystko
będzie wskazywało, że to wyrostek.

Pozdrawiam Robert

4. Data: 2004-01-15 16:49:01

Od: "A. Ryszkiewicz" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Kuszyński" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Najpierw trzeba się udać na tzw. SOR - szpitalny ODdział Ratunkowy
> brzuch oceni chirurg ewentualnie zleci USG i potem dobiero przyjmie na

dzieki wielkie, pojechalam na kasprzaka, zadzwonilam najpierw czy mozna i
pojechalam, bo juz tam raz z dzieckiem bylam (w innej sprawie co prawda) i
tak jakos lzej mi sie tam jechalo. okazalo sie, ze to nie stan ostry, tylko
jakis wirus, musimy zrobic badania kalu i moczu.

--
aleksandra
gg 493103
http://dubbing.mega.com.pl/nowa/rozmowki/