Czym nasmarowac zamek do drzwi - ciezko wlozyc klucz

11. Data: 2007-06-30 18:57:33

Temat: Re: Czym nasmarowac zamek do drzwi - ciezko wlozyc klucz
Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Raczko <U...@p...pl> napisał(a):

> zamka? Czym smarowac? Chcialem WD40, ale slyszalem kiedys, zeby nim zamkow
> nie smarowac. Nie pamietam niestety dokladnie dlaczego.

Normalnie jedziesz z WD40 bez problemu dl spodni :)

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

12. Data: 2007-07-02 05:00:51

Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może to jest klucz typu gerda taki z dziurką w środku?
> Może trzeba przy pomocy pęsety tudzież drucika wydłubać ze
> środka śmieci, które tam się zebrały?

Lub lekko opiłować krawędzie rurki jesli się gdzieś pogrubiły,
zakrzywiły.

--
Bestsellery książkowe:
"Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)

13. Data: 2007-07-15 19:39:16

Od: z...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

> Wszystiego najlepszego - na oleju osadza się kurz, bardziej i bardziej,
> łączy w grudy, a potem zamek do wymiany. ZAMKA NICZYM NIE
> SMARUJEMY.

..ale mądrala od głupiego gadania dużymi literami. Co do zamka to naskrob pyłu
grafitowego z ołówka, wprowadź go do otworka na klucz i parę razy kluczem
moja-twoja. Efekt gwarantowany. Pzdr

14. Data: 2017-11-07 17:41:33

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 czerwca 2007 15:53:20 UTC+2 użytkownik Michal Raczko napisał:
> Witam,
>
> mam maly problem z zamkiem do drzwi. Ciezko jest wlozyc klucz. Jak juz
> klucz siedzi w zamku, to dziala on bez zarzutu, natomiast podczas
> wkladania klucza tak jakby musial on przebijac sie przez zebatki,
> doukladac je zeby mogl sie wpasowac. Jak myslicie? Pomoze nasmarowanie
> zamka? Czym smarowac? Chcialem WD40, ale slyszalem kiedys, zeby nim
> zamkow nie smarowac. Nie pamietam niestety dokladnie dlaczego.
>
> Pozdrawiam,
>
> --
> Michal Raczko
Witam
pył z grafitu działa cuda,,myślałam ,że zamek do wymiany po tym jak syn potraktował
WD40 ,DZIĘKI ZA RADĘ
MARIA

15. Data: 2017-11-07 18:07:54

Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 czerwca 2007 16:58:08 UTC+2 użytkownik Rysiek G. napisał:

> Wszystiego najlepszego - na oleju osadza się kurz, bardziej i bardziej,
> łączy w grudy, a potem zamek do wymiany. ZAMKA NICZYM NIE
> SMARUJEMY.

Proszę, nie mów o tym mojej wkładce LOB w mojej bramie, którą smarowałam już
dwukrotnie WD40...
Nie mów o tym mojej wkładce ABUS w furtce, która smarowałam 4 lata temu...
Nie mów o tym zamkom w mojej Fabii, które smaruję przed każda zimą od 2011 roku...
Nie mów o tym zamkom w mojej Yaris, które smarowałam przed ostatnia zimą preparatem
WURTH...

Nie mów im o tym, bo jak się dowiedzą, to przestaną działać.

Majka

16. Data: 2017-11-07 18:11:10

Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Wszystiego najlepszego - na oleju osadza się kurz, bardziej i bardziej,
> łączy w grudy, a potem zamek do wymiany. ZAMKA NICZYM NIE

Ah, zapomniałabym o kłódce od szopy, i kłódkach spinających meble w ogrodzie zimą -
one zostały potraktowane olejkiem silikonowym i WD40.
One też mogłyby się obrazić, że nie wiedziały o tym, że nasmarowane powinny były już
dawno przestać działać.

Majka

17. Data: 2017-11-07 19:19:12

Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.11.2017 o 18:11, Majka pisze:

> [...]
one zostały potraktowane olejkiem silikonowym i WD40.
> One też mogłyby się obrazić, że nie wiedziały o tym, że nasmarowane powinny były

1. Ostatnie 10 lat przeleżałaś w zamrażarce?
2. Zamków nie smaruje się olejami, pył grafitowy jest OK - twoje
fantasmagorie nic tu nie zmienią.
3. Zarabiasz na wymianie zamków?

--
Kaczin

18. Data: 2017-11-11 13:02:47

Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2017-11-07 19:19, Kaczin wrote:
> 1. Ostatnie 10 lat przeleżałaś w zamrażarce?
> 2. Zamków nie smaruje się olejami, pył grafitowy jest OK - twoje
> fantasmagorie nic tu nie zmienią.

ja smaruje silikonowym i nie mam problemow, jakies 35-40 klodek i zamkow

19. Data: 2017-11-11 15:38:18

Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.11.2017 o 13:02, m4rkiz pisze:

> ja smaruje silikonowym i nie mam problemow, jakies 35-40 klodek i zamkow

To będziesz miał.

--
Kaczin

20. Data: 2017-11-12 10:34:56

Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2017-11-11 15:38, Kaczin wrote:
> To będziesz miał.

nie objawily w zadnym zamku przez ostatnie nascie lat wiec raczej nie
bede wstrzymywal oddechu

Zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu - problem
Piec a nowy kaloryfer
skórzana kanapa blisko grzejnika
Kominki - Poszukiwana firma
bezklasowa deska barlinecka