Czym nasmarowac zamek do drzwi - ciezko wlozyc klucz

21. Data: 2017-11-13 21:36:04

Temat: Re: Czym nasmarowac zamek do drzwi - ciezko wlozyc klucz
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-07 o 17:41, m...@o...pl pisze:

> Witam
> pył z grafitu działa cuda,,myślałam ,że zamek do wymiany po tym jak syn potraktował
WD40 ,DZIĘKI ZA RADĘ
> MARIA

Ciekawe, czy zamek po 10 latach dalej nie nasmarowany?
Ale odpowiadając na problem można najpierw przemyć zamek sprajem do
czyszczenia styków np. KONTAKT CI.

22. Data: 2017-11-14 03:15:01

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Temat z zacinajacym sie zamkiem jest uniwersalny. Nie widze nic strasznego w
odkopaniu starego ale aktualnego tematu.

Zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu - problem
Piec a nowy kaloryfer
skórzana kanapa blisko grzejnika
Kominki - Poszukiwana firma
bezklasowa deska barlinecka