Czym się mierzy wielkość człowieka?

31. Data: 2015-10-03 20:42:02

Temat: Re: Czym się mierzy wielkość człowieka?
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.10.2015 o 20:39, Ikselka pisze:

> ...wobec nich? - MNÓSTWO 3-]]]

To skoro powiedziało Ci to mnóstwo osób, to czas się zastanowić czy nie
mają racji

32. Data: 2015-10-03 20:46:10

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Totalna pokora to przyjecie zalozenia "wiem ze nic nie wiem" i wejscie w swiat z
postawa dziecka ciekawego wszystkiego bez wstepnych zalozen ;)

33. Data: 2015-10-03 20:49:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Oct 2015 20:42:02 +0200, zdumiony napisał(a):

> To skoro powiedziało Ci to mnóstwo osób, to czas się zastanowić czy nie
> mają racji

Ba, mają ABSOLUTNĄ rację! Ba, sama stwierdzam, że nie jestem dość pokorna
wobec MNÓSTWA osób. I sytuacja ta się wręcz pogarsza!
A teraz małe pytanko: z jakiej paki to całe mnóstwo osób chce koniecznie
wyznaczyć mi MOJĄ dawkę pokory? I czy aby właśnie w tym momencie ich własna
pokora nie poszła spać daleko, hen za góry i doliny?
:-]

34. Data: 2015-10-03 20:52:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Oct 2015 11:46:10 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Totalna pokora to przyjecie zalozenia "wiem ze nic nie wiem" i wejscie w swiat z
postawa dziecka ciekawego wszystkiego bez wstepnych zalozen ;)

Nie sądzisz, że to oznacza tyle, co zginąć?
3-|

35. Data: 2015-10-03 20:57:56

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.10.2015 o 20:49, Ikselka pisze:
> A teraz małe pytanko: z jakiej paki to całe mnóstwo osób chce koniecznie
> wyznaczyć mi MOJĄ dawkę pokory? I czy aby właśnie w tym momencie ich własna
> pokora nie poszła spać daleko, hen za góry i doliny?

Jaką dawkę? Pokory nigdy za wiele

36. Data: 2015-10-03 21:02:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Oct 2015 20:57:56 +0200, zdumiony napisał(a):

> Jaką dawkę? Pokory nigdy za wiele

Przecież miljony móh mówią, ze nie jestem DOŚĆ pokorna - to ile to jest
DOŚĆ?
3-]

37. Data: 2015-10-03 21:36:17

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie sądzisz, że to oznacza tyle, co zginąć?
> 3-|

Wręcz przeciwnie, jak myślę.

--

Chiron

---
Avast.

38. Data: 2015-10-03 21:46:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Oct 2015 21:36:17 +0200, Chiron napisał(a):

> Wręcz przeciwnie, jak myślę.

To popatrz na Świętych.

39. Data: 2015-10-03 21:51:56

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

> To popatrz na Świętych.

No właśnie. Przecież oni właśnie tak robili

--

Chiron

---
Avast.

40. Data: 2015-10-03 22:00:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Oct 2015 21:51:56 +0200, Chiron napisał(a):

> No właśnie. Przecież oni właśnie tak robili

No ale nie do nich się odnosi nauka Kościoła. Świętość jest, delikatnie
mówiąc, fakultatywna - czylo obowiązku nie ma 3-)

Oglądacie ten serial?
Piekło: Bóg gorszy od Hitlera i Stalina?
Wątpliwa prawdziwość/wiarygodno ść badań z ankiet
Grzech pierworodny
Idoktrynacja