Czym upić kobietę? (Smile On)

1. Data: 2009-01-27 12:39:43

Temat: Czym upić kobietę? (Smile On)
Od: fifty <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, moja kobieta ma ochotę się upić, bo nie wie jak się wtedy człowiek czuje,
a chciałaby spróbować. Niestety nie lubi alkoholu, każdy jej nie smakuje, a
rozcieńczać sokiem pomarańczowym, to by musiała chyba wypić 5 litrów żeby
stężenie było takie żeby nie czuła alkoholu. Wina nie lubi, likieru nie lubi.
Siakieś drinki zostały. Co proponujecie?

2. Data: 2009-01-27 12:42:03

Temat: Re: Czym upić kobietę? (Smile On)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 12:39:43 +0000 (UTC), fifty napisał(a):

> [...]
> stężenie było takie żeby nie czuła alkoholu. Wina nie lubi, likieru nie lubi.
> Siakieś drinki zostały. Co proponujecie?

Inhalacje.

3. Data: 2009-01-27 12:44:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 13:42:03 +0100, Ikselka napisał(a):

> Inhalacje.

Serio: rozlać spirytus na tacy i wdychać (byle nie na czymś gorącym i nie
w pomieszczeniu z iskrzącymi urządzeniami lub otwartym ogniem - uwaga na
łatwopalne pary).
Mój teść kiedyś wypuścił z rąk w laboratorium butlę pełną spirytusu - butla
sie rozbiła, spirytus się rozlał, teśc zaczął ścierać - i po chwili był
ululany w sztok.

4. Data: 2009-01-27 12:45:55

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fifty" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
lubi.
> Siakieś drinki zostały. Co proponujecie?

Można poddusić, duszenie tętnicze (czy jak to się nazywa - w każdym razie
ściska się oba boki szyi a nie przód) powoduje w pewnym momencie podobny
stan, a przy zbyt dużym odlocie wystarczy nogi offiary w górę wziąć :-)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

5. Data: 2009-01-27 12:47:00

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

fifty napisał(a):

> [...]
> musiała chyba wypić 5 litrów żeby stężenie było takie żeby nie czuła
> alkoholu. Wina nie lubi, likieru nie lubi. Siakieś drinki zostały. Co

Żubrówkę z sokiem jabłkowym. Pół na pół w wersji męskiej, 1/3 żubrówki i 2/3 soku w
wersji light.

6. Data: 2009-01-27 13:03:00

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 13:39, fifty <f...@o...pl> wrote:
> [...]
> stężenie było takie żeby nie czuła alkoholu. Wina nie lubi, likieru nie lubi.
> Siakieś drinki zostały. Co proponujecie?

Naszyjnik z diamentów - euforia gwarantowana (może być z cyrkonii).

7. Data: 2009-01-27 13:09:15

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" napisał:

> Żubrówkę z sokiem jabłkowym. Pół na pół w wersji męskiej,
> 1/3 żubrówki i 2/3 soku w wersji light.

No tak, to już wiem, czemu nigdy się nie upijam drinkami - 1 cm na
szklankę daję :) A jak ktoś nie lubi smaku alkoholu, to i to może być
za duża dawka.

--
Pozdrawiam - Aicha (co woli czystą wódkę bez zakąski i popitki, jak
już wódkę musi)

8. Data: 2009-01-27 13:10:08

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fifty" napisał:

> Witam, moja kobieta ma ochotę się upić, bo nie wie jak się wtedy
> człowiek czuje, a chciałaby spróbować.

Jak sie upije, ale tak porządnie, to też nie będzie wiedziała :)
Za to potem będziesz miał wyrzuty przez pół roku za ból głowy...

> żeby nie czuła alkoholu. Wina nie lubi, likieru nie lubi.

A jaki próbowałeś? Bailey's? Sheridan's? Grand Marnier? Advocaat?

> Siakieś drinki zostały. Co proponujecie?

Albo się lubi (a przynamniej toleruje) smak alkoholu albo pozostaje
się wiecznym abstynentem :)

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2009-01-27 13:12:23

Od: Baseciq <n...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 13:47 +0100, krys napisał(a):

> Żubrówkę z sokiem jabłkowym. Pół na pół w wersji męskiej, 1/3 żubrówki i 2/3 soku w
wersji light.

I słabsze. 20% żubrówki też jest niezłe. Tylko wydłuża się czas operacji.

10. Data: 2009-01-27 13:16:43

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wiosennego dnia tej zimy *krys* tak bajdurzył/a:

> Żubrówkę z sokiem jabłkowym. Pół na pół w wersji męskiej, 1/3
> żubrówki i 2/3 soku w wersji light.

Gorzka żołądkowa z sokiem z czarnej porzeczki.

Magda *gdaMa*

Wypiek chleba - do czego służą poszczególne składniki i jak nimi manipulować?
OBIADEK
Chleb z maszyny problem
KAKAO I CZEKULADA...
Co się robi z kasztanami jadalnymi?