Czym zwalczyc cellulit i ujedrnic cialko?

1. Data: 2005-07-20 15:13:49

Temat: Czym zwalczyc cellulit i ujedrnic cialko?
Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Kupilam jakis czas temu z firmy Eveline serum intensywnie wyszczuplajace +
ujedrniajace.
Seria Slim Extreme 3D
(http://www.edrogeria.pl/x_C_I__P_16616321-16610001.
html to po lewej)
No i powiem szczerze ze nie bardzo widze jakiekolwiek efekty.
Moze znacie cos co jakos dziala? co polecicie?
Czy Dove z serii ujedrniajacych dziala? lubie ta marke i czesto urzywam i
sie wlasnie zastanawiam nad zakupieniem calej tej linii ujedrniajacej....
tylko zeby jakos spelniala swoje zadania...

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2005-07-21 10:33:59

Temat: Re: Czym zwalczyc cellulit i ujedrnic cialko?
Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Puchacz" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie wlasnie zastanawiam nad zakupieniem calej tej linii ujedrniajacej....
> tylko zeby jakos spelniala swoje zadania...

Witam,
Poszperaj troche w archiwum grupy, niedawno było kilka wątków na ten temat.
Niestety według mnie nie ma idealnego kremu ujedrniającego czy
wyszczuplającego, który zadziała bez dodatkowej pomocy z naszej strony czyli
poprzez ćwiczenia, masaże i odpowiednią diętę.

Pozdrawiam
Alicja

1. Data: 2005-07-22 14:49:59

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jakiś czas temu stosowałam budyń ujędrniający Dax i działał świetnie.
Zachciało mi sie eksperymentów i też kupiłam ten Eveline, również bez
efektów. Wracam do budynia.

Edyta

Jaki aktywator opalania?
Usuwanie włosów w Krakowie