Czym zwalczyć przykry zapach stóp?

1. Data: 2008-04-02 14:47:35

Temat: Czym zwalczyć przykry zapach stóp?
Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sypałam sode oczyszczoną do butów i skarpet, ale nie pomaga.

2. Data: 2008-04-02 15:17:35

Temat: Re: Czym zwalczyć przykry zapach stóp?
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Sypałam sode oczyszczoną do butów i skarpet, ale nie pomaga.

Przejdz sie do pierwszej lepszej apteki, chocby po cokolwiek Scholla -
sprayow, kremow i zelow ww. celu robia w sporej ilosci.

th

3. Data: 2008-04-02 15:32:46

Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Apr 2008 17:27:12 +0200, Theli napisał(a):> Przejdz sie do
pierwszej lepszej apteki, chocby po cokolwiek Scholla -
> sprayow, kremow i zelow ww. celu robia w sporej ilosci.

Wiesz preferuję jednak naturalne sposoby, najlepiej domowe. Mam obawy co do
tej chemii aptecznej, czy czasem nie dostane uczulenia.

4. Data: 2008-04-02 15:37:40

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
>>

> Wiesz preferuję jednak naturalne sposoby, najlepiej domowe. Mam obawy co do
> tej chemii aptecznej, czy czasem nie dostane uczulenia.

Ale jezeli to skutek uboczny np. jakies grzyba, to domowymi sposobami
niewiele zdzialasz.

th

5. Data: 2008-04-02 15:44:52

Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Apr 2008 17:41:12 +0200, Theli napisał(a):

> Ale jezeli to skutek uboczny np. jakies grzyba, to domowymi sposobami
> niewiele zdzialasz.

no sama nie wiem. Zapach przypomina dojrzałom Szwajcarie, ale żadnych zmian
skórnych nie mam.

6. Data: 2008-04-02 15:55:20

Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Apr 2008 17:41:12 +0200, Theli napisał(a):

> Ale jezeli to skutek uboczny np. jakies grzyba, to domowymi sposobami
> niewiele zdzialasz.

no sama nie wiem. Zapach przypomina dojrzałą Szwajcarie, ale żadnych zmian
skórnych nie mam.

7. Data: 2008-04-02 16:10:30

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Apr 2008 17:37:40 +0200, Theli napisał(a):

> Ale jezeli to skutek uboczny np. jakies grzyba, to domowymi sposobami
> niewiele zdzialasz.
>
> th

Theli, gadasz z podszywkami o cuchnących stopach, widzę, że lubisz ten...
zapach.
XL

8. Data: 2008-04-02 16:59:09

Od: "Theli" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> no sama nie wiem. Zapach przypomina dojrzałą Szwajcarie, ale żadnych zmian
> skórnych nie mam.

No a popsikać obficie Rexoną? Próbowałas?

th

9. Data: 2008-04-02 17:32:43

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Apr 2008 18:59:09 +0200, Theli napisał(a):

> No a popsikać obficie Rexoną? Próbowałas?
>
> th

Na twój smród nic nie pomoże,podszywku, ale może już na św. Jana się
wykąpiesz w rzece, to wymoczysz się dobrze.

10. Data: 2008-04-02 17:43:54

Od: "Boska" <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> No a popsikać obficie Rexoną? Próbowałas?

etam.. lepiej bedzie sztyftem dobrze wysmarować stope między palcami i
dookoła.

Boska

Batch code - data waznosci czy produkcji?
Jaki głośnik średniotonowy?
[gdzie] dobry fryzjer Katowice/Sosnowiec
trwałe przedłużanie rzęs - ktoś robił?
Henna treatment wax a farbowanie