Czym zwalczyć przykry zapach stóp?

11. Data: 2008-04-02 19:00:27

Temat: Re: Czym zwalczyć przykry zapach stóp?
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Na twój smród nic nie pomoże,podszywku, ale może już na św. Jana się
> wykąpiesz w rzece, to wymoczysz się dobrze.

O rany, chyba powinnam sie czuc zaszczycona. Pierszy raz ktos sie pode
mnie podszyl ;)

th

12. Data: 2008-04-02 19:28:07

Od: "XXL" <X...@h...ok> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Przejdz sie do pierwszej lepszej apteki, chocby po cokolwiek Scholla -
> sprayow, kremow i zelow ww. celu robia w sporej ilosci.

Tez uzywam, nie jest tani ale naprawde skuteczny !

13. Data: 2008-04-02 23:29:04

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Boska wrote:

> etam.. lepiej bedzie sztyftem dobrze wysmarować stope między palcami i
> dookoła.
>
> Boska

o, i mnie zaszczyt podroby kopnal :>

spadaj trollu

Boska z odpowiednimi danymi w odpowiednich polach ;)

14. Data: 2008-04-18 08:15:38

Od: <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2008-04-18 10:20:38

Od: "przemek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej umyc...
pR.

16. Data: 2008-04-20 20:11:04

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@w...pl pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

Ale ja myję bardzo często. Może nie codziennie, bo jak zmęczona jestem
to czasami sobie odpuszcze, jednakże nie rzadziej niż na 2-3 dni. Uczono
mnie w domu, że częste mycie skraca życie :)

Batch code - data waznosci czy produkcji?
Jaki głośnik średniotonowy?
[gdzie] dobry fryzjer Katowice/Sosnowiec
trwałe przedłużanie rzęs - ktoś robił?
Henna treatment wax a farbowanie