Re: Czyżby skutki Diety Optymalnej

1. Data: 2002-09-27 10:38:11

Temat: Re: Czyżby skutki Diety Optymalnej
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid>
napisał w wiadomości
> A skąd wiesz, czy zmiany nie były efektem odstawienia jakiegoś zupełnie
> innego składnika diety? Cocacoli na przykład albo kawy? Albo czegoś
> zupełnie innego? tak radykalna zmiana diety może sprowokować do radykalnej
> zmiany całego stylu życia, łącznie z nawykami dotyczącymi spania,
> aktywności fizycznej, alkoholu, i kto wie czego jeszcze.

Właśnie jestem przekonany że zmiany spowodowane zostały odstawieniem
jakiegoś składnika lub pojawieniem sie innego.
I na tym właśnie według mnie polega lecznicze działanie każdej diety.
Ponieważ nie jestem w stanie stwierdzić jakie składniki miały decydujący
wpływ
wiec akceptuję diete w całości.
Jesli jesteś w stanie wykryć te właśnie czynniki (nawet bez spejalnych
dowodów naukowych) to chetnie z tego skrzystam i od jutra będę stosował
diete Twoją.
Przecież normalni ludzie jedzą wszystko bez ładu i składu, nie mówiąc już o
ludziach w skrajnej nedzy którzy też zyją i niektórzy sa też zdrowi.
Jesli więc ktokolwiek , nawet bez zadnego autorytetu poda mi jakis sensowny
sposób na dobieranie sobie produktów do pokarmów to juz jest dużo lepiej niz
totalny haos.
Jakież to ryzyko ponoszę probując dobierac sobie składniki pokarmu w
porównaniu do tych ludzi którzy sa szczęsliwi jeśli znajdą cokolwiek na
smietniku?
Twoje czepianie sie jakiejkolwiek diety , bez podania rozsądnej alternatywy
uważam
delikatnie mówiąc za niegrzeczne.