DARY!!!

131. Data: 2004-02-16 11:50:43

Temat: Re: Odp: Odp: DARY!!!
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rene wrote:

>W miarę możliwości (tzn możliwości kontaktu) chętnie się podzielę (mam
>nadzieję że mroz nie zrobi psikusa i nie umrozi ich...). W tamtym roku
>obiecałam podzielić się daliami/ georginiami/ orginiami (nazwy spotykane w
>moich stronach) ze znajomą - ale wiosną okazało sie ze wymarzly wszystkie
>doszczętnie!!! (niestety nie ja je zabezpieczałam na zimę....)

Różowe floksy mam "od zawsze" (rosły, jak kupiłam gospodarstwo) i nic im
nie szkodzi.
Z georginii zrezygnowałam, bo trzeba je wykopywać, a nie bardzo mam
gdzie przechować.
W miejskiej piwnicy za ciepło, w wiejskiej splesniały , a w tzw.
letniaku zeżarły je myszy.
Na deser zjadły jeszcze kanny i przekonały mnie, że mogę mieć tylko
roslinki zimujące
w gruncie :-)))

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

132. Data: 2004-02-16 17:04:19

Temat: Re: DARY!!!
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> writes:

> Bystrzak, cholerny bystrzak;-)

Jasne... To ja może za wczasu podjadę na tą polanę i oznaczę wyraźnie
tabliczką, żeby nie ruszali, bo to już zarezerwowane?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien Malcolm, co był z Liverpoolu,
Nancy zgwałcić chciał kiedyś na ulu.

133. Data: 2004-02-16 18:18:10

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net>
napisał w wiadomości news:m2ptcfez1o.fsf@sapijaszko.net...

> Jasne... To ja może za wczasu podjadę na tą polanę i
oznaczę wyraźnie
> tabliczką, żeby nie ruszali, bo to już zarezerwowane?

Dopisz, ze silnie trująca;-)Może nie ruszą:-)

Pozdrawiam
Marta

134. Data: 2004-02-16 19:39:40

Temat: Odp: DARY!!!
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c0r1h1$m43$...@k...task.gda.pl...
> oznaczę wyraźnie
>
> Dopisz, ze silnie trująca;-)Może nie ruszą:-)

He! he! Kiedys "grzybny" kawałek lasu obstawiłem tablicami, że grzyby są
napromieniowane i zbieranie grozi smiercią. I co? Po tygodniu tylko obcięte
korzenie swiadczyły, ze kiedys tam grzyby były.... :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz

135. Data: 2004-02-16 19:50:02

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> He! he! Kiedys "grzybny" kawałek lasu obstawiłem tablicami, że grzyby są
> napromieniowane i zbieranie grozi smiercią. I co? Po tygodniu tylko obcięte
> korzenie swiadczyły, ze kiedys tam grzyby były.... :-(

Zbierali dla tesciowej.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

136. Data: 2004-02-16 20:26:28

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

137. Data: 2004-02-16 20:38:50

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

(ciach)

> ps. mam nadzieje
> ze ktos cos jadl w momencie czytania tego postu ....

Wiesz co, Tadziu, nie można było jakies ostrzeżenia, że jeśli ktos wrazliwy,
obrzydliwy itd. niech nie czyta...kawy to ja już nie dopiję :))
Bleeeeee.....

Pozdrawiam
Kaśka

138. Data: 2004-02-16 20:49:49

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> wyjatkowo pieknych az swiecacych sie w sloncu jablek

Dobrze, ze nie swiecily w nocy :-)

> i zobaczylem taka jednozebna Babcie
> ktora po takim chrrrrrrrrr
> spluwala celnie na jablko
> i polerowala je do polysku brudna szmata

Jest to ogolnie znana i praktykowana w polskim handlu metoda.
Nie tylko zreszta w polskim robi sie podobnre rzeczy. Tutaj na
jakiejs imprezie Murzyn sprzedawal napoje clodzace. Kiedy jedna
z Polek powiedziala, ze chce bez lodu, to przecedzil przez palce
z jednego kubka do drugiego.

Pozdrowienia,
Michal

139. Data: 2004-02-16 20:50:53

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Wiesz co, Tadziu, nie można było jakies ostrzeżenia, że jeśli ktos wrazliwy,
> obrzydliwy itd. niech nie czyta...kawy to ja już nie dopiję :))
> Bleeeeee.....

Nie na klawiature!!!

Pozdrowienia,
Michal

140. Data: 2004-02-16 22:21:57

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz co, Tadziu, nie można było jakies ostrzeżenia, że jeśli ktos
wrazliwy,
> obrzydliwy itd. niech nie czyta...kawy to ja już nie dopiję :))
> Bleeeeee.....
:)
i tak Kasiu dobieralem slowa
bo nie napisalem
ze ona spluwala taka pozolkla flegma na te jablka
:)))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe
ps.od tamtego czasu jesli juz kupuje przy drodze jakies owoce
to tylko u pieknych i mlodych dziewczyn
bo slina u nich rzadsza i byloby to ewentualnie jak pocalunek z jezyczkiem
:))))))

rosliny w doniczka a zima
pietruszka naciowa
uprawa hydroponiczna?