DARY!!!

71. Data: 2004-02-11 14:20:39

Temat: Re: DARY!!!
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Sapijaszko" <i...@s...net> napisał w wiadomości
news:jf8k209st4i752391pkjhf0b6aknv51lbo@4ax.com...
Wed, 11 Feb 2004 13:02:12 +0100, "Katarzyna Tkaczyk"
<k...@e...com.pl> pisał(a):

najpierw Wy do nas, weźmiesz czego nie macie w ogrodzie :) a się
rozmnaża na specjalne okazje. Potem w te pędy do Bogusława z kazaniem,
już się cieszy, tłumaczyć wiele nie trzeba, wystarczy palec do
pokazywania i szpadelek do kopania ;)))
A jak chcesz wyścigi do bogusławowego ogrodu urządzać to nie ma
sprawy... jeśli mus to wcześnie też umiemy wstawać :)

W porządku i tak może być :))) Mam nadzieję , ze niczgo sobie z rąk nie
będziemy wyrywać ;)))

Pozdrówka,
Kaśka

72. Data: 2004-02-11 14:23:26

Temat: Re: Odp: DARY!!!
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Sasanki to ja bym przesadzała w jesieni. Można na wiosnę też?

Siewki czy dorosłe rośliny?

Pozdrawiam
Kaśka

73. Data: 2004-02-11 14:33:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozmnaża na specjalne okazje. Potem w te pędy do Bogusława z kazaniem,
> już się cieszy, tłumaczyć wiele nie trzeba, wystarczy palec do
hehe
tak sie zastanawiam
czy w tych wedrowkach z przyczepkami
nie przejezdzacie przez Poznan
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

74. Data: 2004-02-11 14:48:39

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

11 Feb 2004 15:33:17 +0100, s...@s...pl (Tadeusz Smal) pisał(a):

> hehe
> tak sie zastanawiam
> czy w tych wedrowkach z przyczepkami
> nie przejezdzacie przez Poznan
> ?

nie chciałabym się narzucać... ale czy to zabrzmiało jak zaproszenie? :)
W sumie chętnie :) podpatrzyć co nieco, zbędną trawkę podwędzić ;)
pozdrówka
Iwona

75. Data: 2004-02-11 16:24:37

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> Ciiiiii.,....bo mi się cała Polska zjedzie ogród oglądać ;))))

No, i to jest jakieś rozwiązanie na miejsce zjazdu :-). A i Wy nie
będziecie narażeni na jeżdżenie tak daleko na południe... I tylko
termin jakiś ciepły wybierz, żeby chociaż nie padało, a i wiatr od
morza cieplejszy wiał.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Uroda mej twarzy nie wsławi,
piękniejsi są, bardziej ciekawi,

76. Data: 2004-02-11 16:25:27

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

j...@z...slupsk.pl (Jerzy Wierzchnicki) writes:

> Znaczy się, musi też drugi i trzeci ogród założyć ;-)))

Skąd, wystarczy, że przejdzie na drugą stronę drogi i do roboty się
zabierze :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Badacz fauny, co mieszkał nad Nilem
Miał przygodę ze złym krokodylem.

77. Data: 2004-02-11 16:27:20

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) writes:

> tak sie zastanawiam czy w tych wedrowkach z przyczepkami nie
> przejezdzacie przez Poznan?

Hmmm... się zastanawiam... Czy Tobie Tadziu kamieni za mało, czy też
chcesz się pozbyć nadmiaru? :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Von Cramm uczestnik Davis Cup
Raz wpadł w więzieniu w gniew i z kap-

78. Data: 2004-02-11 16:29:19

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

11 Feb 2004 17:24:37 +0100, Grzegorz Sapijaszko
<g...@s...net> pisał(a):

i pole namiotowe za płotem macie :)
sołtys już nijak nie przejdzie ;)

pozdrawiam
Iwona

79. Data: 2004-02-11 17:25:23

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> będziecie narażeni na jeżdżenie tak daleko na południe... I tylko
> termin jakiś ciepły wybierz, żeby chociaż nie padało, a i wiatr od

No latem jak najbrdziej, starą jabłoń się wytnie ognicho ja ta lala można
zrobić i zielska na polu kosić bym nie musiała, bo by grupowicze udeptali :)
W ramach rozrywki można by bylo ogłasic zawody w przerzucaniu kompostu na
przykład ;) Ech...rozmarzyłam się ;)

Pozdrawiam
Kaśka

80. Data: 2004-02-11 17:27:59

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Przez Poznań nie, ale chyba niedaleko od Ciebie przejeżdżamy przemieszczając
się z południa na północ i odwrotnie :)

Pozdrawiam
Kaśka

rosliny w doniczka a zima