DE-MO-KRA-CJA po unijnemu.

21. Data: 2018-12-09 21:47:32

Temat: Re: DE-MO-KRA-CJA po unijnemu.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 9 grudnia 2018 20:51:04 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Nie trzeba daleko szukać, a takie media jak Fakt, Gazeta Wyborcza czy
> TVN, które mają zasięg daleko większy to kto za nimi stoi?

TVN, typowo amerykański z właścicieli, prezentuje program liberałów z U.S.

22. Data: 2018-12-09 22:01:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Nie trzeba daleko szukać, a takie media jak Fakt, Gazeta Wyborcza czy
> TVN, które mają zasięg daleko większy to kto za nimi stoi?

,,Fakt" to Axel Springer - niemiecko-żydowski.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

23. Data: 2018-12-09 22:12:19

Od: sylvio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Am Sonntag, 9. Dezember 2018 20:51:04 UTC+1 schrieb pinokio:
> [...]
> >

> Nie trzeba daleko szukać, a takie media jak Fakt, Gazeta Wyborcza czy
> TVN, które mają zasięg daleko większy to kto za nimi stoi?

Niemcy chyba nie?
Wszystko ma swoje przyczyny, a im umysl prostszy, tym i zwiazki przyczynowe prostsze.
Czytalem dzisiaj, ze Merkelowa chce pomoc Macronowi, wiec zadzwonila i benzyna
zaczela tanieć. No i popatrzylem na swoje rachunki: w czerwcu 2016 placilem 1.17, a
we wrzesniu 2012 1.69. Dlaczego?

24. Data: 2018-12-09 22:26:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sylvio <b...@g...com> wrote:

> Niemcy chyba nie?

No jakżeż!
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Axel_Springer_SE

25. Data: 2018-12-10 11:23:21

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-09 o 20:08, silvio balconetti pisze:
> [...]
ro-russia-social-media-takes-aim-at-macron-as-yellow
-vests-rage

> Nie wiesz dlaczego? Trump jest durniem i pisze wprost, ze Macron chce
> z oszczednosci finansowac biedne kraje w walce ze zmiana klimatu. A
> Putin wysyla swoich trolli do robienia zamieszania w internecie. I
> nikt go nie zlapie za reke, nie udowodni zwiazkow z roznymi
> uzytkownikami twittera i facebooka, ktorzy pisza np. o podwojnym zyciu
> Macrona popieranym przez potezne lobby homoseksualne (to za
> bloomberg.com).

Bo zdaje się że są ku temu powody żeby notę skierować pod właściwy
adres. Mam pytanie do stawiających tezę że np była ingerencja Putina w
wybory w USA - pytanie - w jaki sposób Putin jest w stanie zachęcić
Amerykanów aby zagłosowali na kogo on chce?

26. Data: 2018-12-10 11:24:17

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-09 o 20:14, pinokio pisze:
> Putin wysyla swoich trolli do robienia zamieszania w internecie. I
> nikt go nie zlapie za reke, nie udowodni zwiazkow z roznymi
> uzytkownikami twittera i facebooka, ktorzy pisza np. o podwojnym zyciu
> Macrona popieranym przez
>
> Zauważyłem że często kto w internecie najeżdża na Putina, chce w ten
> sposób wybielić politykę Niemiec. A tymczasem Niemcy i Rosja układają
> się ponad naszymi głowami np. w sprawie rurociągu.

Możesz powiedzieć co tobie do ich rurociągu? Kto w sumie kiedyś nie
chciał aby kolejna ruska rura szła przez Polskę?

27. Data: 2018-12-10 11:25:37

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-09 o 18:00, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
om-zakazanej-broni-nikt-w-europie-jej-nie-stosuje-wi
deo/

/e15/q65/48379543_232000924362136_804970994619698380
8_n.jpg?_nc_cat=101&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ht=scontent
-frt3-2.xx&oh=a61321a9568af96c03b9cd23c648a8ca&oe=5C
967B7E

/e15/q65/48367095_119243502434726_919278500634951680
_n.jpg?_nc_cat=104&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ht=scontent-
frt3-2.xx&oh=5923c84110088a2dbb468685a6ddcf40&oe=5C9
56F2D

> Nie generalizuj. W mojej ulubionej świeże bułki przez wiele lat zaledwie z 50
> do 53 gr podskoczyły.

Można wiedzieć jakim pułapie masz cenę będącą punktem zapalnym? Dla
Francuzów jak widać jest to kilka procent. I nie sposób generalizować bo
wszyscy podnoszą ceny pieczywa, jeszcze moment i u ciebie podniosą.

28. Data: 2018-12-10 11:26:15

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-09 o 18:20, XL pisze:

> Wolny rynek. Prawo popytu i podaży. Musisz poszukać tańszego ulubionego
> chleba. Widać zbyt licznie ulubiona - właściciel ma prawo cenę podnieść,
> skoro klient bije się o towar.
> Co innego, kiedy rząd podnosi podatki, a równocześnie przyjmuje nierobów ba
> utrzymanie obywateli.

Niestety nie - podwyżki cen wszystkiego to bezpośredni efekt podnoszenia
podatków. Myślisz że Twoje ugrupowanie po dojściu do władzy nie będzie
generowało nierobów, w postaci choćby - armii generałów?

29. Data: 2018-12-10 13:17:15

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.12.18 um 22:26 schrieb XL:

> No jakżeż!
> https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Axel_Springer_SE

Chyba byla mowa o tym, ze "troll factory" lub "Putinbots" jako pierwsi
odkryli Anglosasi, a Niemcy i Polacy ich przeczytali i przetlumaczyli.
A moze pisalem zbyt malymi literami, ze nie dotarlo? :-)

--
saluto
Silvio Balconetti

30. Data: 2018-12-10 13:24:30

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wybory w USA - pytanie - w jaki sposób Putin jest w stanie zachęcić
> Amerykanów aby zagłosowali na kogo on chce?

Polecam wiadomosci z Waszyngtonu nt. wyborow. Juz chyba 4 gosci z
najblizszego otoczenia Trumpa siedzi, a on sam nie ma juz nikogo kolo
siebie z dawnej ekipy - albo ludzie odeszli albo ich wyrzucil. Bedzie
ciekawie od stycznia jak zbiora sie Kongres i Izba Reprezentantow w
odnowionych skladach.
--

synapsom
wierszom