DIALOG W DOMU...

11. Data: 2006-10-09 19:24:15

Temat: Re: DIALOG W DOMU...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"maf" <m...@n...alpha.pl> wrote in message
news:ege06j$lqp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> Tak, i wczoraj doszedlem do wniosku, ze ludzie po 50 powinni byc
> przeznaczeni do eutanazji /ja tez, bo mam 51 albo 52/ . jakie bylyby z
> tego
> korzysci? Emerytury nie bylyby wyplacane, skladki emerytalne ZUS ? nie
> bylyby potrzebne. Mniejsze koszty pracy. A panstwo rosloby w sile i ludzie
> zyli dostatniej.
> Pozdr
> maf

Zawsze możesz, tak jak starzy Indianie, sam odejść. ;-P))))))))))

12. Data: 2006-10-09 19:31:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "maf" <m...@n...alpha.pl> wrote in message

> Zawsze możesz, tak jak starzy Indianie, sam odejść. ;-P))))))))))

Weź jeszcze pod uwagę, że młodsza od Ciebie żona będzie miała szansę jeszcze
dawać takiemu, co może - w przeciwieństwie do Ciebie, a jezeli będzie
liczyła na dobra doczesne, to dzięki wrodzonemu kobietom sprytowi znajdzie
sponsora, który będzie musiał jeszcze dodatkowo sponsorowac Twoją
progeniturę...

13. Data: 2006-10-09 19:33:09

Od: "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> wszystko. wiekszosc nie umie ciac postow.. niestety.
> swoja droga Panslavista ma 60 lat.

i widać Grechuta rodził u niego kompleksy. Być może problemy psychologiczne
Panslavisty wynikają właśnie z tych kompleksów.

co mu pozostalo wiecej niz zrzedzenie i
> opluwanie wszystkiego co reprezentuja jakas wartosc.

kilka lat życia i to bez wzorca, którego nigdy nie doścignął.

Pozdrawiam
Teli.

14. Data: 2006-10-09 19:51:01

Od: "dolby" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2006-10-09 19:56:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rAzor" <o...@p...kocborowo.eu> wrote in message

> Tym razem powiem Jurkowi wprost - Jurek jesteś idiotą.

Późno to odkryłaś.

16. Data: 2006-10-09 20:14:09

Od: "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> wrote in message
>
> Telimena była jedna - przebierańców za Telemenę może być cała masa.
> Internet to dobre miejsce dla maskarad i schizofrenii..

czyli trafna diagnoza, bo zabolało.
Pozdrawiam
Teli.

17. Data: 2006-10-09 21:33:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

18. Data: 2006-10-09 21:38:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> co mu pozostalo wiecej niz zrzedzenie i
>>

> kilka lat życia i to bez wzorca, którego nigdy nie doścignął.

Pomyłka.

19. Data: 2006-10-09 22:02:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dolby" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]

Słabo Ci wychodzi, o Grechucie była krótka wspominka, reszta to moje
skojarzenia nie związane z samym Grechutą.

20. Data: 2006-10-09 22:04:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"księżniczka Telimena" <b...@m...pl> wrote in message

Telimena była jedna - przebierańców za Telemenę może być cała masa.
Internet to dobre miejsce dla maskarad i schizofrenii..

So Slavisty
podwyżka w Tak Tak
przepis na naleśniki z kapusta i grzybami
Problem ze znalezieniem przepisu na MUFINKI
JESZCZE 11