DŁUUUGI WEEKEND

1. Data: 2000-04-28 06:56:39

Temat: DŁUUUGI WEEKEND
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim grupowiczom z okazji najdłuższego weekendu "nowoczesnej"
Europy składam życzenia maksymalnego utyrania się przy pielęgnacji
ulubionych roślinek.
Nie martwcie się! Z robotš jest tak: robota, robota, robota..., ale w
końcu jest po robocie i wtedy jest fajnie! :-))))))))
Pozdrawiam
Janusz

2. Data: 2000-04-28 12:41:56

Temat: Re: DŁUUUGI WEEKEND
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha! Uzupelnienie! Żegnam Was na całe 5 dni! :-(
Janusz

3. Data: 2000-04-28 14:02:38

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Wszystkiego dobrego w dlugi weekend zycze wszystkim :-)))
Dorota

4. Data: 2000-04-30 06:12:12

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Wszystkim grupowiczom z okazji najdłuższego weekendu "nowoczesnej"
> Europy składam życzenia maksymalnego utyrania się przy pielęgnacji
> ulubionych roślinek.

Dolaczam sie. Ech, zebym tak miala ogrod, na balkonie jakos trudno
"wyrazic sie" ;-))).
Roza rosnie ladnie, po dlugim weekendzie sprobuje po raz pierwszy
nawiezc Florovitem (Rafale moze jakies sugestie co do dawkowania, czy
robic tak jak pisza na opakowaniu?).
Czeka mnie jeszcze "rekultywacja" skrzynek. Moj kochany maz juz sie
cieszy, bedzie noisl dobre 50 litropw ziemi :-).

Trzymajcie sie wszyscy cieplo,
Anka

---
Trader.pl - KONKURS do wygrania laptop, odtwarzacze MP3 CD
http://www.trader.pl/idm/rd_mail.asp?p=00-24-24&q=dk

5. Data: 2000-04-30 11:58:44

Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak BTW: nie wie ktos gdzie sie sklada zapotrzebowania na deszcz? Wczoraj
wieczorem wylalem pod roslinki metr szescienny (tone) wody i to
praktycznie bez podlewania trawnika, tylko punktowo pod krzaczki i
drzewa. A jak bylo sucho, tak jest. Za to zakwitly (w kwietniu?) kasztany

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

6. Data: 2000-04-30 21:56:15

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak BTW: nie wie ktos gdzie sie sklada zapotrzebowania na deszcz?
Tam u góry!

Wczoraj
> wieczorem wylalem pod roslinki metr szescienny (tone) wody i to
> praktycznie bez podlewania trawnika, tylko punktowo pod krzaczki i
> drzewa. A jak bylo sucho, tak jest.
Ja 5 m3 czyli pięć ton i nadal sucho, jakbym w ogóle nie podlewał.

Za to zakwitly (w kwietniu?) kasztany
w wawie już prawie przekwitają.
pozdrawiam Jerzy

7. Data: 2000-05-04 05:34:13

Temat: Odp: DŁUUUGI WEEKEND
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja nawoze w/g wskazan na opakowaniu. Mysle, ze i Ty tak powinnas.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

8. Data: 2000-05-11 09:28:22

Temat: Re: Odp: DŁUUUGI WEEKEND
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote:

> Ja nawoze w/g wskazan na opakowaniu. Mysle, ze i Ty tak powinnas.

Jasne, z reguly zakladam, ze producent wie co pisze na opakowaniu i ze
ma sie to w duzym stopniu do tego co w oywm opakowaniu sie znajduje.

Rosnie, tfu odpukac, ladnie :-)
Pozdrowienia,
Anka

---
20 MB za darmo, szczegoly w [ http://poczta.onet.pl ]
Nowe opcje wyszukiwarki [ http://search.onet.pl ]

rolnicy TERMIN regulacji wlasnosci na ziemiach zachodnich uplywa w 2000 r
siatki
Ogródek dzieci i pies
kwitną rododendrony, azalie nie
jaki serwis www o kwiatach i ogrodach jest najlepszy