kwitną rododendrony, azalie nie

1. Data: 2000-04-27 10:45:07

Temat: kwitną rododendrony, azalie nie
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od trzech dni zaczął kwitnąć u mnie na działce rododendron (biały), a nie
zaczęła kwitnąć azalia.
Byłam do tej pory przekonana, że azalie zaczynają kwitnienie przed
rododendronami.
Krystyna

2. Data: 2000-04-27 18:59:28

Temat: Odp: kwitną rododendrony, azalie nie
Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten rok jest w przyrodzie bardzo dziwny, ciekawe czy juz ostatni...
Pawel Slomczynski

3. Data: 2000-04-28 06:24:03

Temat: Re: kwitną rododendrony, azalie nie
Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed azaliami (tymi duzymi) kwitnie popularny rozanacznik 'Cunnungham's
White'. U mnie w czasie kiedy sie rozwinely wszystkie jego kwiaty, u azalii
sa dopiero w nabrzmiewaja paki.

Przy tym przebiegu pogody natomiast pozasychaly niedorozwiniete kwiaty
rozanecznika wczesnego.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda

4. Data: 2000-04-28 07:13:16

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam .
U mnie wczesniej zakwitla azalia taka drobna, podobno botaniczna odmiana o
kwiatach wrzosowych.
A ogolnie to rosliny powariowaly (sadza ze to pelnia lata), jak juz
zobaczylem ze maja paczki kwiatowe gencjany jesienne to nie wiem co na ten
temat sadzic.
Za tydzien przekwitna mi wszystkie rosliny w ogrodzie.
Rafal pisal ze magnolia Kobus miala kwiaty 3 dni ,u mnie na piasku
praktycznie jeden dzien.
Nie nadazam nawet ze zrobieniem zdjec ,slonce jest tak silne ze wychodza
slabo,a na drugi dzionek nie ma kwiatow.
Posiadam w swoim ogrodzie Picea abies Rydall swierk ktory ma wiosna czerwone
przyrosty.
Byly jeden dzien a na drugi zrudzialy.
Pozdrawiam Boguslaw.

5. Data: 2000-04-28 07:52:16

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Słomczyński <p...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:k60O4.1781$O...@n...tpnet.pl...
> Ten rok jest w przyrodzie bardzo dziwny, ciekawe czy juz ostatni...
> Pawel Slomczynski
---
Masz na myśli ostatni rok anomalii, czy tez w ogole ostatni?
U mnie lada dzien zakwitna powojniki, a wkrotce chyba nawet nawet roze...
A co z reszta lata???
Ewa

6. Data: 2000-04-28 08:29:30

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krycha <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:TSUN4.61$O...@n...tpnet.pl...
> [...]
> zaczęła kwitnąć azalia.
> Byłam do tej pory przekonana, że azalie zaczynają kwitnienie przed

U mnie też zawsze były najpierw azalie, a potem rododendrony. W tym roku
jest odwrotnie, a na dodatek na azaliach są już całkiem duże liście, a pąki
dopiero dzielą się na pojedyncze kwiaty.

Pozdrawiam.
Majka

7. Data: 2000-04-28 09:41:25

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:
> Za tydzien przekwitna mi wszystkie rosliny w ogrodzie.

To bardzo niedobrze :-(
Moze jednak jakis wrzos sie uchowa. Czy komus zakwitly juz tego lata
wrzosy? ;-)

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

8. Data: 2000-04-28 20:17:09

Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatni w ogole
Pawel Slomczynski

9. Data: 2000-04-28 23:06:16

Od: "Agata J." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Słomczyński napisał(a) w wiadomości:
<9lmO4.6150$O4.130962@news.tpnet.pl>...
>Ostatni w ogole
>Pawel Slomczynski
>
>bez przesady...
przeciez to jest cudne! u mnie sa jeszcze resztki forsycji, ktore kwitna do
spolki z lilakiem i karagana. oby tak dalej!
pozdrawiam
Agata J.

10. Data: 2000-04-28 23:46:03

Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już mniej cudownie - na trzmielinie pojawily sie mszyce.

Pozdrrawiam
AO

Agata J. <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
do
> spolki z lilakiem i karagana. oby tak dalej!

jaki serwis www o kwiatach i ogrodach jest najlepszy
Pretty Park OT ale wazne
jaki nawóz?
tatarak
Zywoplot z grabow