Zywoplot z grabow

1. Data: 2000-04-27 07:18:00

Temat: Zywoplot z grabow
Od: "Jan Kowalski" <J...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w okolicach Krakowa mozna tanio kupic graby. Duzo czytalem o zywoplo
tach z grabow i przyszla mi chetka na zrobienie czegos takiego u siebie.
Mam jeszcze pytanie do kiedy mozna je posadzic?
Pozdrawiam grupowiczow, nowy w grupie
Mirek Bartyzel
M...@i...edu.pl

2. Data: 2000-05-01 04:55:38

Temat: Odp: Zywoplot z grabow
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@m...com> napisał w wiadomości
Duzo czytalem o zywoplo
> tach z grabow i przyszla mi chetka na zrobienie czegos takiego u siebie.
> Mam jeszcze pytanie do kiedy mozna je posadzic?

Jeżeli kupisz w pojemnikach to cały rok. Rośliny "z gruntu" do czasu
rozwinięcia się liści.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

3. Data: 2000-05-02 22:27:44

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesadzałam graby ( kopane) w lipcu, w czasie dużych upałów i nawet
miewiele podlewałam. Listki im zwiędły i nie liczyłam, że się przyjmą.
Niespodziankę mi zrobiły wiosną wszystkie się przyjęły.
Pozdrawiam - Jagoda

4. Data: 2000-05-03 04:40:38

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Przesadzałam graby ( kopane) w lipcu, w czasie dużych upałów i nawet
> miewiele podlewałam. Listki im zwiędły i nie liczyłam, że się przyjmą.

Droga Jago. Nigdy nie przesadzaj roślin jeżeli nie liczysz, że się przyjmą.
To jest jak zabijanie z premedytacją.
Chciałem dopisać: ale i tak Cię lubię.
Nie pisze tego jednak bo obawiam się posądzeń o lizusostwo :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

5. Data: 2000-05-03 13:06:41

Temat: Re: Zywoplot z grabow
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie w okolicach Krakowa mozna tanio kupic graby. Duzo czytalem o zywoplo
> tach z grabow i przyszla mi chetka na zrobienie czegos takiego u siebie.
> Mam jeszcze pytanie do kiedy mozna je posadzic?
wykopać i przesadzić zawsze przez min. tydzień po pełni, kwadra korzenia.
Pozdrawiam Jerzy

6. Data: 2000-05-03 22:33:04

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8eocai$u7q$...@a...webcorp.com.pl...
> Droga Jago. Nigdy nie przesadzaj roślin jeżeli nie liczysz, że się
przyjmą.
> To jest jak zabijanie z premedytacją.

Hej ..... ja im ratowałam życie. Inaczej wykarczowano by je razem z innymi
........... śnieguliczkami, ałyczami itd. przy czyszczeniu parku.
A wcześniej w stanie bezlistnym, nie były do rozpoznznia. W każdym razie mam
z nich żywopłot przy domu i aleję grabową w parku ze 120 grabów.

> Chciałem dopisać: ale i tak Cię lubię.

OCH !!!............ Krzysztofie....... Cóż za wyznanie ? Dobrze że nie
widac jak się rumienię...... (:-))

Pozdrawiam - Jagoda ( zasmucona bo mój serwer znów nie działa)

7. Data: 2000-05-05 01:16:26

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Hej ..... ja im ratowałam życie. Inaczej wykarczowano by je razem z innymi
>........... śnieguliczkami, ałyczami itd. przy czyszczeniu parku.

Zaświadczenie
Od:Piotr Siciarski
Do:plrecogrody

Zaświadcza się, że Bożena (zwana Jagodą), nie niszczy drzew, ani innych
roślin zielnych, powszechnie uważanych jako niechwastliwe.
Wręcz przeciwnie, sadzi i pielęgnuje rośliny w swoim parku, tak jak Mama
Natura przykazała, nie zważając na przeciwności losu.

Uprawnienia zaświadczeniodawcy nr007/102/sin/ln/G.św.

p...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

8. Data: 2000-05-09 21:00:22

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wręcz przeciwnie, sadzi i pielęgnuje rośliny w swoim parku, tak jak Mama
> Natura przykazała, nie zważając na przeciwności losu.
Jagodo zwana Bożeną [tudzież odwrotnie], podziwiam CIĘ i wzywam [nie
wyzywam] innych do naśladownictwa. U mnie rosną w tej chwili 3 kasztanowce,
2 dęby i ok. 7-9? klonów. Wszystkie z zamiarem przeniesienia w stosowne
miejsce. Robię to od paru lat, przesadzam sadzonki, które wyrastają
samoistnie po nawiezieniu działki lisćmi z parku. Co mnie do tego skłoniło?
Nie uwierzycie! Mój poprzedni wspaniały pies. Uwielbiał gonitwy za
kasztanami. Kiedyś jednego zostawił w pewnym miejscu. Wyrosło z niego piękne
drzewo. Pies zasadził drzewo. Od tamej pory ja robię to samo, z naddatkiem.
Patrzenie na te drzewa własnoręcznie posadzone [czasami na pustyni - Robal
wie o co codzi ="Conrada"] daje mi pełną satysfakcję.
Pozdrawiam Jerzy

CISY OGRODOWE NA ZYWOPLOTY do sprzedania
CISY OGRODOWE NA ZYWOPLOTY do sprzedania
Moj ogród - zakładanie
Internetowy Katalog Ogrodniczy
Fajna strona