DO ?

21. Data: 2005-02-01 18:46:35

Temat: Re: DO ?
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ctoi7m$13f$1@inews.gazeta.pl...

> "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
> >

> mowisz o panu M. urodzonym we Francji a zbijajcym kase w USA?

a czy on sie chwali fakultetami ,których nie ma ??

Jurku czy jesteś na liscie IPN ?? ;-)

22. Data: 2005-02-01 18:50:17

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

no i nie wiem co ci odpisać .mam taki dobry humor :)) wyobraz sobie ,ze
nikogo z mojej rodziny ,ba nikogo o tym samym nazwisku ktore nosze nie ma na
liscie IPN?

23. Data: 2005-02-01 19:29:18

Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> napisałem o dopełniaczu  jak widzisz :) ale problem jest w czyms innym, a
> mianowicie tytułowaniu lekarza stopniem naukowym ,którego nie  ma, w celu
> uwiarygodnienia jego teorii za które tytułu dr.[z kropka:] napewno by nie
> dostał.
> czy jest jakiś inny powód dla ,którego  zaangazowani optymalni stawiaja
> skrót dr przed nazwiskiem kwasniewskiego?

Eeeh, przeciez dobrze wiesz ze nasz narod do kazdej istoty w bialym kitlu zwraca
sie: panie doktorze lub pani doktor (lekarz medycyny, weterynari, stomatologi)
To jakos tak sie przyjelo i niewazne czy doktor, czy lekarz, kazdy pacjent
zwraca sie doktorze. Nawet lekarze do lekarzy w ten sposob sie zwracaja. Nie
wiesz o tym?
Chyba ze ty inaczej sie do nich zwracasz np. idac ze zwierzakiem do lecznicy
mowisz, pani lekarz mojemu psu to i to sie dzieje.
wiec po co czepiac sie "doktora" przed Kwasniewskim?
pozdro Dana

24. Data: 2005-02-01 19:57:24

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dana" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
lecznicy
> mowisz, pani lekarz mojemu psu to i to sie dzieje.
> wiec po co czepiac sie "doktora" przed Kwasniewskim?

na grupach dyskusyjnych nikt nie zwraca sie do lekarza kwasniewskiego

http://pl.wikipedia.org/wiki/Tytu%C5%82_naukowy

cytacik ze strony:
Tytułów naukowych nie należy mieszać z tytułami zawodowymi, które nie
poświadczają ogólnych zdolności umysłowych i poziomu wiedzy, lecz tylko
nabycie zbioru określonych umiejętności potrzebnych do wykonywania danego
zawodu

a tu tytuły zawodowe,wsród ktorych jest też tytuł przysługujacy
kwasniewskiemu z racji wykonywanego kiedyś zawodu

http://pl.wikipedia.org/wiki/Tytu%C5%82_zawodowy

chociaz lekarze uwazaja,ze nawet ten tytuł mu nie przysługuje

http://glinki.com/?l=h43gks

Prezes Konstanty Radziwiłł, w imieniu NRL, złożył do Prokuratury Rejonowej
w Warszawie zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez Jana
Kwaśniewskiego, tytułującego się lekarzem medycyny i udzielającego, w
związku z tym - porad medycznych oraz publikującego artykuły na temat
zdrowia m.in. na stronach internetowych portalu "Optymalni". Jak wynika z
ustaleń NIL, Jan Kwaśniewski nie figuruje w Centralnym Rejestrze Lekarzy,
jak również, zgodnie z obowiązującymi przepisami, nie weryfikował swojego
prawa wykonywania zawodu.

czy sprawe umorzono z powodu małej szkodliwości społecznej?? czy moze olano
kwasniewskiego i nie zrobiono oszołomowi reklamy??

ps czy do krysi tez zwracacie sie na pmd siostro krystyno opty??
czy dostrzegasz róznice pomiędzy pisaniem o kims ,a pisaniem lub zwracanim
sie do kogoś ??

25. Data: 2005-02-01 20:30:40

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:

> Jurku czy jesteś na liscie IPN ?? ;-)

jestem,

Jurek

26. Data: 2005-02-01 20:33:54

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> no i nie wiem co ci odpisać .mam taki dobry humor :)) wyobraz sobie ,ze
> nikogo z mojej rodziny ,ba nikogo o tym samym nazwisku ktore nosze nie ma

czyli cieszysz sie ze nalezysz do tych co to uwazaja ze nie nalezy sie
"wychylac"?

ale z kilku twoich postow wynika ze nie zrozumiales co to jest ta "lista".

Smutne

Jurek

27. Data: 2005-02-01 20:39:28

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
ctompe

> [...]
> ps czy do krysi tez zwracacie sie na pmd siostro krystyno opty??
> czy dostrzegasz róznice pomiędzy pisaniem o kims ,a pisaniem lub zwracanim

twoje ograniczenie intelektualne i nienawiesc przebijajaca z prawie kazdego
postu jest wrecz nieprawdopodobna.
Wobec typow jak ty jest jedno doskonale haslo : nie karmic trola.
Co tez mam zamiar czynic.

Jurek

28. Data: 2005-02-01 20:49:57

Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> czy sprawe umorzono z powodu małej szkodliwości społecznej?? czy moze olano
> kwasniewskiego i nie zrobiono oszołomowi reklamy??

A moze znalazl sie ktos madry i nie dopuscil do osmieszenia sadow w naszym
kraju?
Proces
Skazujemy pana na??????????
poniewaz zaleca pan konsumowanie dostepnych na rynku produktow typu: tluste
miesa, smietana, jajka itp, zakazuje pan uzywania margaryn i chce pan aby
ograniczyc spozycie weglowodanow hahahahaha ,ale ubaw!

Moze nie figuruje wsrod praktykujacych lekarzy (wiek emerytalny)
Skoro nie weryfikowal prawa wykonywania zawodu, to chyba znaczy, ze je posiadal?
Gdyby nie ukonczyl AM to juz dawno medycy by go pozarli.

> ps czy do krysi tez zwracacie sie na pmd siostro krystyno opty??

Ty nie wiesz!

> czy dostrzegasz róznice pomiędzy pisaniem o kims ,a pisaniem lub zwracanim
> sie do kogoś ??

Troszke, ale to detal dla mnie
pozdro Dana

29. Data: 2005-02-01 20:50:20

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kazdego
> postu jest wrecz nieprawdopodobna.
> Wobec typow jak ty jest jedno doskonale haslo : nie karmic trola.

czy to znaczy ,że trafiłem jako pierwszy do twojego kaefa?? hurrra to mój
wielki zyciowy sukces

30. Data: 2005-02-01 20:52:11

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de

> czyli cieszysz sie ze nalezysz do tych co to uwazaja ze nie nalezy sie
> "wychylac"?

dziwnie brzmi to zdanie w zestawieniu z tym co napisałeś niżej

> ale z kilku twoich postow wynika ze nie zrozumiales co to jest ta "lista".

tia ???

[pyt] Jednodniowa glodowka
MM- sniadania
Dieta South Beach