DO JADRYSA

321. Data: 2009-01-20 23:57:54

Temat: Re: DO JADRYSA
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" napisał:

> Ograniczają mnie ci, którzy tak uwielbiają pitolić o tym, jacy to
> są wolni, a tak naprawdę są ciężko zniewoleni przez tzw. żądze.

Heh, jeśli wolny seks raz na kilka-kilkanaście miesięcy nazywasz
zniewoleniem przez żądze, to idę założyć czarczaf i włosiennicę,
pobiczować się paskiem z ćwiekami, a potem zainstalować baterię do
alarmu przy drzwiach, aby przypadkiem nie przyszło mi do głowy wyjść z
mieszkania :>>>
No, to chyba tyle w kwestii ekshibicjonizmu. I niekonwencjonalnych
związków.

--
Pozdrawiam - Aicha

322. Data: 2009-01-21 00:10:08

Od: "Veronika" <v...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> mieszkania :>>>
> No, to chyba tyle w kwestii ekshibicjonizmu. I niekonwencjonalnych

Są takie dziwadła na świecie, co to raczej nie przestaną mnie zadziwiać.
Ale z mojego powodu nie musisz się zaraz ciąć.
Jestem tolerancyjna. A co! :)

V-V

323. Data: 2009-01-21 00:16:59

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" napisał w wiadomości

> Ograniczają mnie ci, którzy tak uwielbiają pitolić o tym, jacy to są
> wolni,
> a tak naprawdę są ciężko zniewoleni przez tzw. żądze.

No to ja jestem inny. Nie pitolę. Jestem zniewolony przez żądzę. :)

michał

324. Data: 2009-01-21 00:36:02

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" napisał:

> Są takie dziwadła na świecie, co to raczej nie przestaną
> mnie zadziwiać.

Cóż, fizyka eksperymentalna to bardzo szeroka dziedzina.

> Ale z mojego powodu nie musisz się zaraz ciąć.

Naruszanie ciągłości tkanek mnie nie kręci.

--
Pozdrawiam - Aicha

325. Data: 2009-01-21 00:44:59

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinnaś.
W końcu chodzi ci tylko o to, aby się nabzykać, a pomiędzy
"dopustami" to pewnie czacha ci nieźle paruje od samego
myślenia o tym.

--
CB

"Aicha" <b...@t...ja> napisał(-a)
w wiadomości news:gl5okl$mql$1@news.onet.pl:

326. Data: 2009-01-21 00:51:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał

> W końcu chodzi ci tylko o to, aby się nabzykać, a pomiędzy
> "dopustami" to pewnie czacha ci nieźle paruje od samego
> myślenia o tym.

Następny kaznodzieja-wszechwiedzący. Idź załóż z Ikselką studio
czytanie między wierszami w postach na psp, zgarniecie kupę szmalu.
Mój dorobek na apoe kończy się dokładnie 15 miesięcy temu. Faktycznie
nieźle jak na parującą głowę.

--
Pozdrawiam - Aicha

327. Data: 2009-01-21 00:53:05

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości > Powinnaś.

> W końcu chodzi ci tylko o to, aby się nabzykać, a pomiędzy
> "dopustami" to pewnie czacha ci nieźle paruje od samego
> myślenia o tym.

Projekcja klasyczna.

328. Data: 2009-01-21 00:58:38

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Projekcja klasyczna.

Żeby się nabzykać, to musiałabym sobie pokój na całe wakacje wynająć i
tak ze 3 razy w roku ;))) Może wtedy w końcu zrealizowalibyśmy jeden
zaczęty projekt... abo i niejeden.... :)

--
Pozdrawiam - Aicha

329. Data: 2009-01-21 03:18:46

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 01:58, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> [...]
> tak ze 3 razy w roku ;))) Może wtedy w końcu zrealizowalibyśmy jeden
> zaczęty projekt... abo i niejeden.... :)

Gdybym miał ze 20 lat...

330. Data: 2009-01-21 08:30:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> Bo jak na razie spotykałam tylko takich, którzy wzruszenia związane z
> wiernością woleli przeżywać jedynie literacko.

To wcale nie jest dowód, że wierność jest niemożliwa. Może zmień taktykę
- zamiast szukać rudych, szukaj szczerych. ;)

Ewa

SASIEDZI...
O BLUZGACZACH...
AKTUALNE WSPOMINKI
szukam dobrego psychoterapeuty w Krakowie
HA!!!