Re: DO- JESZCZE JEDNA SZANSA??

From: " annaklay" <a...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: DO- JESZCZE JEDNA SZANSA??
Date: Sun, 1 Feb 2004 21:36:40 +0000 (UTC)

Stokrotka <d...@2...pl> napisał(a):

> Jak juz wczesniej pisalam zamiast schudna to przytylam.
> Teraz postanawiam stosowac proporcje 1: 1,4: 0,8
> a w gramach to wyglada tak: 56,7:79,1:47,6
> Jak to nic nie da, to chyba pozostanie mi zrezygnowac z tej diety, bo....;-
(
> eh
>
> Jeszcze zastanawia mnie jedno, bo zazywam leki uspokajajace moze to one
> +ta dieta tak dzialaja ze full tluszczu mi przytylo??
> Stokrotka

http://misiczka.com/plmiscdieta.htm

Tak z grubsza policzylam ile zjadasz kalorii dziennie. Wyszlo mi ze
ok. 1129 kalorii. Prawdopodobnie twoj organizm nauczyl sie oszczedzac
w tych warunkach dostarczana energie, a nawet ja odklada.
Diete rozpoznaje jako stan glodzenia. Teraz trudno powiedziec czy nie dzieje
sie nawet tak, ze zamienia twoje wlasne proteiny na tluszcze, aby uzyskac
pewne substancje ktore sa mu niezbedne do przezycia.
W tej chwili moze zyjesz na granicy tzw.podsawowego metabolizmu
bazalnego(BMR).
BMR to ilosc energii ktora organizm potrzebuje na zaspokojenie podsawowych
funkcji zyciowych (oddyczanie, krazenie krwi, temeratura, trawienie itp itd)
bez wykonywaqnia jakiejkolwiek aktywnosci fizycznej.
Podaje ci powyzej link gdzie znajdziesz informacje o diecie Kekwicka (1000
kalorii).
Moze zapoznaj sie z zasadami tej diety i zaleceniami.

pozd.anna