(DO)Pytanie do optymalnych

31. Data: 2003-08-25 12:03:21

Temat: Re: (DO)Pytanie do optymalnych
Od: "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "daniel figlarz"
> Jak bym nie miał nic do powiedzenia to bym sie nie wypowiadał, a ciąć
będę,
> gdy uznam, że ciąć trzeba, a nie wtedy gdy Ty tego chcesz. Ten cytat miał
> być w całości i był. Przytoczyłem go dlatego w całości ponieważ obraża
> optymów niejaki czarnyjanek nazywając JK omamistą. Wynika z tego, że my
też
> mamy omamy. Nic z tego, głupotę trzeba nazywac po imieniu i tak próbowałem
> to delikatnie zrobić, ale jeżeli ani Ty ani tym bardziej czarnyjanek tego
> nie dostrzegacie to Wasz problem

Widzisz... Sęk w tym, że większość tu obecnych już od dawna ma
czarnychjanków tej grupy w KF i naprawdę nie ma ochoty czytać ich wypocin,
przytaczanych przez Ciebie w całości...

A i nieco więcej uprzejmości (i znajmości netykiety) Ci nie zaszkodzi.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

32. Data: 2003-08-25 12:11:39

Od: "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kafka <i...@N...pl> napisał(a):

> Jakos narazie nic nie powidziales.

> Widac Ciebie netykieta nie obowiazuje. Albo bawi Cie trafianie do KF-ow.

> też
>
> Za to Ty prezentujesz madrość i oswiecenie. A moze jestes autorytetem w
> dziedzinie glupoty?
> To jest grupa "DIETA", a nie "kto jest glupi a kto madry".
>
> Kafka

Tak się wystraszyłem, że jestem cały mokry.
A tak obok: to czarnegojanka netykieta nie obowiązuje? Może przeczytasz jego
posty zanim zabierzesz głos? Jesli Ci sie podobają, to gratuluje podobnego
światopoglądu. Nie jest to grupa "kto mądry, kto glupi", ale tez nie jest to
grupa "mądry czarnyjanek i inni jemupodobni" przeciw optymalnym.
Mnie się nie podoba, że obraza sie tu człowieka, który stworzył Naszą Dietę
i guzik mnie obchodzi kafka czy Ci sie to podoba czy nie, jak ja na to
reaguję!

33. Data: 2003-08-25 12:42:58

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
A ja sobie utne cytaty, bo wiem ze niektorzy uzywaja modemu,

> Tak się wystraszyłem, że jestem cały mokry.
nie mialam w planach cie straszyc,

> A tak obok: to czarnegojanka netykieta nie obowiązuje? Może przeczytasz
jego
> posty zanim zabierzesz głos?

czytam WSZYSTKIE posty tak gdzies okolo roku, wiec swietnie wiem co pisze
CzarnyJanek.

> Jesli Ci sie podobają, to gratuluje podobnego
> światopoglądu.

to nie jest grupa "jaki swiatopoglad mi sie podoba" tylko "dieta". Ja jestem
na MM, szanuje wszelkie inne diety oprocz Herbalife.

> Nie jest to grupa "kto mądry, kto glupi", ale tez nie jest to
> grupa "mądry czarnyjanek i inni jemupodobni" przeciw optymalnym.

Zgadza sie, ale ja nie zauwazylam tu zadnych klik. Natomiast w aktualnym
watku nie podoba mi sie ze brutalnie pogwalcasz netykiete. Nie wiem czy jest
to kwestia diety jaka stosujesz, czy swiatopogladu z nia zwiazanego.

> Mnie się nie podoba, że obraza sie tu człowieka, który stworzył Naszą
Dietę
> i guzik mnie obchodzi kafka czy Ci sie to podoba czy nie, jak ja na to
> reaguję!

Brawo, coz za oryginalnosc!! Ale indywidualizm!
A masz figurke JK w domu i skladasz mu poklony ;) ?
Bo przeciez ON WIE, wiec pewnie Ty tez.

Wybacz cynizm, ale nie rozumiem takiego podejscia do waszego guru. DO jest
IMO dobra dieta, ale JK dla mnie jest czlowiekiem ktory stworzyl wlasna
sekte. I zrobil to naprawde fenomenalnie. Ma takich wyznawcow, ze zadna
religia by sie nie powstydzila.

Kafka

P.S.Dla mnie EOT, jak juz wczesniej wspomnialam, ta grupa jest do omawiania
diet, a nie ludzi je stosujacych. I nie mam w planach toczyc niekonczacych
sie dyskusji na tematy niezwiazane z grupa.

34. Data: 2003-08-25 13:06:05

Od: "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się z Tobą i odpuszczam sprawę.

35. Data: 2003-08-25 13:32:54

Temat: Re:[DO] Ogłoszenie
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> IMO dobra dieta, ale JK dla mnie jest czlowiekiem ktory stworzyl wlasna
> sekte. I zrobil to naprawde fenomenalnie. Ma takich wyznawcow, ze zadna

A przy okazji info dla optymalnych "sekciarzy"... ;)
(skoro już musimy nimi pozostać w waszym odwetowym nazewnictwie)...

Zbliża się termin spotkania
Centrum Żywienia Optymalnego we współpracy z Instytutem Lecha Wałęsy
organizuje 7 września br. o godz. 11.00 w Sali Kongresowej w Warszawie
spotkanie z dr. Janem Kwaśniewskim
Obecni będą znani politycy, biznesmeni i sportowcy. Swój udział potwierdził
prezydent Lech Wałęsa. Pojawią się także konsultanci medyczni Centrum
Żywienia Optymalnego - lek. med. Przemysław Pala, dr n. med. Mariusz
Głowacki i lek. med. Maciej Garbień.

Jak zwykle - WSTĘP WOLNY!

Krystyna

36. Data: 2003-08-25 13:37:56

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
będę,
> gdy uznam, że ciąć trzeba, a nie wtedy gdy Ty tego chcesz. Ten cytat miał

Zal mi ciebie.

Przytoczyłem go dlatego w całości ponieważ obraża
> optymów

ja na diecie optymalnej tez jestem i wcale nie czuje sie obrazona.

> Wynika z tego, że my też
> mamy omamy.

zle wnioski facet wyciagasz.

> Nic z tego, głupotę trzeba nazywac po imieniu i tak próbowałem
> to delikatnie zrobić, ale jeżeli ani Ty ani tym bardziej czarnyjanek tego
> nie dostrzegacie to Wasz problem

to raczej twoj problem...ze nie potrafisz sensownie dyskutowac.Zal mi cie
doprawdy.
I zacznij szanowac tych, ktrozy korzystaja z modemow i ciagna bez sensu kB
tylko dlatego,ze ty nie nauczyles sie w szkole cytowac.I nie ma to nic
wspolnego z dieta.To nalezy do kultury osobistej.Dlatego uwazam,ze dyskusje
z toba sa zbedne, szkoda czasu na kogos,kto lekcewazy innych uwazajac sie za
najmadrzejszego.
Hafsa

--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

37. Data: 2003-08-25 13:54:50

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie się nie podoba, że obraza sie tu człowieka, który stworzył Naszą
Dietę

Boze,nastepny nawiedzony!!!!
Czy naprawde nie mozna traktowac tego nie jako religie a jako zwykla sprawe?
Tymczasem czarnyjanek zawsze bedzie sie wysmiewal z skciarstwa wokol DO,
ktore mnie sie tez nie podoba,mimo ze diete stosuje,ale otoczka wokol niej
jest okropna.
Hafsa

38. Data: 2003-08-25 14:22:38

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

daniel figlarz w wiadomości news:bicudr$dio$1@inews.gazeta.pl pisze:

> Mnie się nie podoba, że obraza sie tu człowieka, który stworzył Naszą
> Dietę

To idz na pl.pregierz i tam sobie popietnuj, ewentualnie zwroc uwage w
prywatnym liscie.

> i guzik mnie obchodzi kafka czy Ci sie to podoba czy nie, jak
> ja na to reaguję!

A powinno. Pewne normy zachowania obowiazuja rowniez w wirtualnych
spolecznosciach.

39. Data: 2003-08-25 16:19:58

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dwa posty wyżej, tam gdzie podpisałeś się Georges.

Georges bo docieralem przez mojego operatora francuskiego, Jurek bo mam
konto u operatora polskiego na marginesie Georges=Jurek

> Tak, ilość węglowodanów zależy pośrednio od wzrostu.

Bardzo posrednio, na tyle posrednio ze uwazam ze ktos moze przestac rozumiec
o czym mowa

> Należy, chcąc
> dyskutować o ŻO trochę się przygotować.

twoim zdaniem 4 lata to wystarczajaco dlugi okres przygotawan, czy moze
powinienem jeszcze troche poczekac? Co do ilosci W w tym konkretnym
przypadku mozemy sobie podyskutowac. Bo jest to ciekawy i rzadki przypadek
osoby z relatywnie duza niedowaga ktora powinna przybierac na wadze.

> Nie ma żadnego znaczenia czy Ty jesteś przeciwnikiem progu W

jest wielu innych osob gotowych ostro walczyc z tym pogladem

>takiego czy
> innego. ŻO ma reguły, których nieprzestrzeganie musi być uzasadnione
> merytorycznie,

o jakich regulach mowisz w tym konkretnym przypadku?

>a nie nie odwoływaniem sie do innych postów na tym forum.

mowilem o swoich postach, w ktorych przedstawialem swoje opinie, mam je
wszystkie cytowac?

> Pozdrawiam Georges- Jurek <= to Ty czy ja?

Jurek

http://www.gazeta.pl/usenet/

40. Data: 2003-08-25 18:21:26

Od: "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda, że nie odpowiadasz na priva.
Niech Ci nie bedzie tak żal, zaczepiłaś pierwsza a teraz się ślizgasz.
Mnie tez szkoda czasu na rozmowy z Tobą, więc pa.
A na marginesie: obejrzyj swój post - czy dużo jest krótszy od mojego/

[ORZECHY BRAZYLIJSKIE] Propozycja nowych zasad oznaczania postow na pl.misc.dieta
[DO] Witamina A
[DO] [MM] [VEGE] Awokado
Re: Gdzie szukac
(MM) co obniża?