(DO)Pytanie do optymalnych

51. Data: 2003-08-27 15:32:03

Temat: Re: (DO)Pytanie do optymalnych
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <m...@p...postem> napisał w wiadomości
news:biigv5$o98$1@inews.gazeta.pl...
> Etam bzdury- chorzy byli ,sa i beda.I NIKT w takich kategoriach nawet nie
ma
> zamiaru myslec.Nie robmy z diety ideologii.Ta zostawmy dla filozofow.
> Jesli lekarze nie beda leczyc- beda promowac zdrowie.I tez prace beda
> mieli.A DO nie zabezpiecza przed zlamaniem nogi,

jeśli wyleczysz osteoporoze to zabezpiecza

zapaleniem wyrostka

medycyna nawet nie wie po co jest wyrostek ;))) i dlaczego się "zapala" umie
tylko wycinac , pewnie Do uniemożliwia zapalenie wyrostka ale to temat mało
istotny

czy
> ucha,

ogólnie wszelkie zapalenia powstają wtedy gdy obniża się odpornośc organizmu
, DO podnsi tą odporność więc można powiedzieć że "zabezpiecza"

> nie zabezpiecza przed wadami wzroku

duża ilośc podrobów i mała fruktozy bardzo kożystnie wpływa na wzrok ;))

oraz przed zajsciem w ciaze.

są inne metody ;))) ale gdyby tak spojrzeć na to w kontekście uregulowania
się okresu to łatwiej się zabezpieczyć ;))

Wiec
> lekarze zawsze potrzebni beda.Hafsa
> --

tylko ilu ????

Slawek

52. Data: 2003-08-27 15:51:06

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

slawek napisal:

>jeśli wyleczysz osteoporoze to zabezpiecza

To tylko majac osteoporoze mozna zlamac noge ? Mega ROTFL.

> [...]
>tylko wycinac , pewnie Do uniemożliwia zapalenie wyrostka ale to temat mało

Ostatnio odkryto korelacje miedzy zapaleniem wyrostka a czaestymi zaparciami.
Wiec nie zapominaj o tych suszonych sliwkach, Slawku. ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

53. Data: 2003-08-27 16:22:13

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
> Ostatnio odkryto korelacje miedzy zapaleniem wyrostka a czaestymi
zaparciami.
> Wiec nie zapominaj o tych suszonych sliwkach, Slawku. ;)

to nie ostatnio odkryto ;)))) a zaparć nie mam ;))) i nigdy nie miałem
Slawek

54. Data: 2003-08-27 17:44:04

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> To tylko majac osteoporoze mozna zlamac noge ? Mega ROTFL.

A co w tym takiego mega śmiesznego? Łamią się przede wszystkim kości
kruche. Myślisz może,że osteoporoza dotyczy tylko ludzi starszych? 8)

http://www.zdrowie.med.pl/osteo/osteo_1.html

55. Data: 2003-08-27 20:00:41

Od: "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli co Hafsa? ciąża to też choroba?;) a swoją drogą odważnie piszesz słowa
typu "nigdy, zawsze". Może jednak ktoś myśli inaczej?

56. Data: 2003-08-28 07:30:49

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Czyli co Hafsa? ciąża to też choroba?;)

nie, fizjologia, ktora często zmienia sie w patologie.I bez pomocy lekarza
ani rusz.

a swoją drogą odważnie piszesz słowa
> typu "nigdy, zawsze". Może jednak ktoś myśli inaczej?

pisze ,jakie jest moje zdanie,a co mysla inni -pisza o tym inni.To jest
grupa dyskusyjan a nie praca habilitacyjna, czy doktorska, ktroa potem beda
cytowac potomni ;-))).
Hafsa
--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

57. Data: 2003-08-28 07:51:00

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> jeśli wyleczysz osteoporoze to zabezpiecza

Moze sie myle,ale jej calkowicie wyleczyc sie nie da....
Poza tym kosic lamia sie tez-sportowcom w wyniku urazu, dzieciom-w wyniku
urazu, nie bede tu wymieniac wszystkich przyczyn nie zwiazanych z
osteoporoza.
Spoleczeństwo to nie tylko ludzie strasi-na razie, to rowniez mlodziez i
dzieci.

> medycyna nawet nie wie po co jest wyrostek ;))) i

to pozostalosc po naszych przodkach;-))) tak jak zeby madrosci- osoby, ktore
ich nie posiadaja-wykazuja postep ewolucyjny.
A po co czlowiekowi kosc ogonowa????

> tylko wycinac , pewnie Do uniemożliwia zapalenie wyrostka ale to temat
mało
> istotny

Dlaczego? Sa jakies obserwacje osob na DO od okresu niemowlecego do poznej
starosci, u ktorych nie wystapilo zapalenie wyrostka?Jakos nikt nigdy na
grupie o tym nie wspominal.

> , DO podnsi tą odporność więc można powiedzieć że "zabezpiecza"
No dobra, zly przyklad- a ciala obce w uchu wlozone przez dziecko czy tez
woszczyna?
Chcesz powiedziec ,ze przed tym DO tez zabezpiecza?

> duża ilośc podrobów i mała fruktozy bardzo kożystnie wpływa na wzrok ;))

Wiesz,co okulistyka to nie tylko witamina A ( i kurza slepota czy
retinopatie.....

> oraz przed zajsciem w ciaze.

> są inne metody ;))) ale gdyby tak spojrzeć na to w kontekście uregulowania
> się okresu to łatwiej się zabezpieczyć ;))

To DO propaguje naturalne metody regulacji poczec?Nie wiedzialam,slowo
daje,choc przeczytalam ksiazki JK.WIdac malo dokladnie.
Owszem cykl sie reguluje,ale co zrobic,gdy w dniu owulacji,najbardziej
erogennym dniu w mieisacu facetr odczuje znaki dawane przez cialo kobiety,
peknie prezerwatywa, facet nie zdazy wyskoczyc przed wytryskiem( stosunek
przerywany) lub bedzie mu sie wydawalo,ze zdazyl?
Co to za metody regulacji poczec? No i babka gdzie idzie?Do LEKARZA.
Bedzie potrzebny?Bedzie.

> tylko ilu ????
Moze potrzeba spojrzenia nie tylko na Polske a bardziej globalnego?Bo na
swiecie dalej kobiety umieraja przy porodzie a dzieci z powodu wbitej
drzazgi w noge.
Mozna tak powiedziec o kazdym zawodzie.Nie potrzebni prawnicy, banki,
sklepy.Tylko rolnik jest potrzebny, by sial troche zboza na niewielka ilosc
maki, kartofle,by karmic swinie, kosic laki ,by bylo sianko dla krow.Ale
tych czasow juz chyba nie bedzie.....

Ja sama jestem na DO i ta diete sobie bardzo chwale,nawet moj maz do tej
pory na Atkinsie, zaczal ostatnio jesc duzo mniej i gdy podliczylam jego
proporcje, wyszlo prawie optymalnie.Ale mu tego nawet nie mowie.Popracuje
jeszcze, i bedzie mial proporcje dobre.
Natomiast niegdy nie bedzie podobalo mi sie balwochwalstwo, jakie prezentuja
niektorzy optymalni.Takie jest moje zdanie.Hafsa

58. Data: 2003-08-28 07:52:53

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>A co w tym takiego mega śmiesznego? Łamią się przede wszystkim kości
>kruche. Myślisz może,że osteoporoza dotyczy tylko ludzi starszych? 8)

Kosci kruche lamia sie moze i latwiej, ale sa wypadki (np. przy sporcie), gdzie
praktycznie zadna kosc nie wytrzyma. Moj maz jako dziecko uprawial bardzo duzo
sportu i do 15-go roku zycia mial dwa razy zlamana noge i raz reke. Moj tesc -
instruktor narciarski - juz nawet nie liczy, ile razy byl polamany. Obaj super
zdrowi, kosci mocne. I co ?

59. Data: 2003-08-28 08:08:58

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prof. Religa ma ogromne zaslugi w rozwoju polskiej kardiologii. Chwala mu
za
> to. Ale pomysl troche! Co mialby do roboty gdyby upowszechnila sie DO i
> ludzie przestaliby chorowac na serce. Ogólnie większosci srodowiska
> lekarskiego nie jest na reke wyleczenie pacjentow, ale ich leczenie.

czytam tą wiadomość enty raz i nie mogę wyjść z podziwu dla twojego
geniuszu.dziękuje ,ze otworzyłeś mi oczy .teraz znam prawdę o lekarzach.

prędzej umrę niz. pójdę do lekarza .
czy to dotyczy także lekarzy optymalnych? czy oni są wolni od tej skazy?

60. Data: 2003-08-28 08:15:49

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
Obaj super
> zdrowi, kosci mocne. I co ?

Ale nie sa na DO i na pewno maja jakas ukryta chorobe,moze
robaki????????Przepraszam, bawi mnie ta dyskusja o chorobach, lekkarzach i
ch roli.Dlaczego wszyscy sa tu widziani jako ci,ktorzy ciagna kase? No i
dlaczego ci, ktorzy nie sa na DO koniecznie musza byc chorzy?Nie moze im sie
nic przytafic.....No tak,kiedys Krysia cos wspominala o zwiazku DO i
zmniejszeniem sie ilosci wypadkow drogowych,musze poszukac tylko ten watek i
jescze raz przestudiowac.Pozdrawiam Hafsa
--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

[ORZECHY BRAZYLIJSKIE] Propozycja nowych zasad oznaczania postow na pl.misc.dieta
[DO] Witamina A
[DO] [MM] [VEGE] Awokado
Re: Gdzie szukac
(MM) co obniża?