DO - rzeczywistość.

11. Data: 2000-08-18 12:26:53

Temat: Re: DO - rzeczywistość.
Od: o...@p...com (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

"Adamus" napisał(a):

> jangr napisał(a) w wiadomości:
> <01c00828$43900580$08030ed4@pksec.apollo.aci.com.pl>

> Podrzuce Wam troche skor z kurczaka. Nie cierpie ich, a Wam zrobie frajde.
wsadź je sobie...

> A moze DO powoduje tylko zwiekszone wydzielanie endorfin i dlatego ci,
> ktorzy ja stosuja sa tacy podnieceni...

A moze to poprostu jednak działa, czego ty i tobie podobni nie możecie jakoś pojąć?
Jacek

--

Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/

12. Data: 2000-08-18 12:31:15

Temat: Re: DO - rzeczywisto?ć.
Od: o...@p...com (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

Cosa napisał(a):

> Pewnego pięknego dnia , a był to 17 Aug 2000 07:52:46 GMT, "jangr"
> <j...@i...pl> napisał coś takiego:
>
> <ciach bardzo wiele tekstu>
>
> Kurde mol - i to jest to , a ostatnio kombninowaliśmy jak uratować
> pacjentkę z sepsą + powikłania ze strony nerek , płuc , krążenia , i czego
> tam mogły być.
>
> Trza jej było dać przez sondę oczywiście trochę wątróki ze smalcem
> homogenizowanych w oliwie.

I co uratowaliscie ją waszymi metodami?
Pewnie wam zeszła? uciekła?
tak to nazywacie?
Następnym razem spróbuj, moze bez oliwy, sam smalec z wątróbką, nerkami wystarczy.

Tak naprawdę to pewnie było by troche za późno, ale gdyby zastosowała DO pół roku
wcześniej nie było by jej u was.

A tak przy okazji to co to jest "sepsa" ?
Pozdrówka
Jacek.

--

Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/

13. Data: 2000-08-18 13:00:50

Od: "BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a) w wiadomości: <8nja2d$2cr4$1@etna.ahoj.pl>...

>A moze to poprostu jednak działa, czego ty i tobie podobni nie możecie
jakoś pojąć?
>Jacek
te dyskusje sa puste i niczegonie wnosza bo anijedna ani druga strona jest
przekonan o swojej racji.
Jedyne co moge powiedziec Jackowi ze wiara czyni cuda, wiec moze DO tez
pomaga wierzacym w nia
a cytujac Sapkowskiego do oponentow niestosowania "bylby to jedyny znany mi
dowod ze niewiara ma jakas moc" ;>>>>
BB

14. Data: 2000-08-18 17:35:00

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a) w wiadomości: <8njaaj$2d8d$1@etna.ahoj.pl>...

>A tak przy okazji to co to jest "sepsa" ?

Sepse mozna porownac do zjelczenia calego sloika najlepszego smalcu. Mysle,
ze dla fanow DO to dosc obrazowe porownanie.

Adam B.

15. Data: 2000-08-18 17:37:40

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a) w wiadomości: <8nja2d$2cr4$1@etna.ahoj.pl>...

>wsadź je sobie...

...w smalec.

Adam B.

16. Data: 2000-08-21 16:31:28

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <o...@p...com> w artykule news:8njaaj$2d8d$1@etna.ahoj.pl
pisze...

> [...]
pół roku wcześniej nie było by jej u was.

> A tak przy okazji to co to jest "sepsa" ?
No właśnie. Nie wiesz, co to sepsa, ale wiesz, że lekarze nie znają się jej
na leczeniu? Może zanim się wypowiesz, to wcześniej dowiedz się na jaki
temat?
--
Justyna

17. Data: 2000-08-21 18:56:53

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Na pewno mam wiele obaw rodzących się,
> pod wpływem propagandy oficjalnej medycyny,
> która wprost "trąbi" o szkodliwości DO i w ogóle
> spożywania tłuszczy zwierzęcych.
> Pewne slogany powtarzane setki razy robią więc swoje.

Po przeczytaniu wszystkich postow zglodnialam (specjalnie nie
wchodzilam na grupe kuchnia!).
Ide sobie zrobic mala porcje suroweczki z jogurtem naturalnym 0%
tluszczu. Mniam, mniam...
*******************************
Iwa
*******************************

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

18. Data: 2000-08-21 20:05:14

Od: Jacek <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwa wrote:

> [...]
> wchodzilam na grupe kuchnia!).
> Ide sobie zrobic mala porcje suroweczki z jogurtem naturalnym 0%

Jak czesto dziennie glodniejesz po takiej suroweczce?
Smacznego.
Jacek

19. Data: 2000-08-21 21:33:33

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak czesto dziennie glodniejesz po takiej suroweczce?
> Smacznego.
> Jacek

Nieczesto... Probuje schudnac. A taka surowka: kapusta pekinska,
rzodkiewka, ogorek, papryka (do wyboru, zalezy co w lodowce lezy) z
przyprawami i jogurtem to rewelacja! Chyba jeszcze pamietasz?!
Ale sam powiedz, jak mozna wytrzymac bez arbuza, brzoskwini, truskawki,
maliny czy gruszki?
A piwo pijecie?
*******************************
Iwa

20. Data: 2000-08-21 21:59:51

Od: "LLeszek" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pijemy. Częściej koniak, rum i fernet stock (czeski bo tańszy)

Leszek, Wrocław

.
Offtopic - palmtop dla lekarza.
Krzyżówki