DOMIX - co to za firma ?

1. Data: 2003-04-01 05:58:28

Temat: DOMIX - co to za firma ?
Od: "Marcin Krukowski" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem rok temu czajnik DOMIX GK-300 i szukam teraz kontaktu z firmą zeby
zdobyc czesc zamienna.

Niestety zrobiłem błąd i wyrzuciłem karty i instrukcje i teraz nie wiem jak
sie do nich dostac.

Marcin KruQ

1. Data: 2003-04-01 09:20:35

Temat: Re: DOMIX - co to za firma ?
Od: "Nina" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdobyc czesc zamienna.
>
> Niestety zrobiłem błąd i wyrzuciłem karty i instrukcje i teraz nie wiem

Znalazlam firme Domix w Krakowie, serwisuja AGD, wiec to moze byc to:
KRAKÓW 30-741 DOMIX S.A. ul. Nad Drwiną 10/B3 tel. (012) 65-31-803

pozdrawiam

Nina

1. Data: 2003-04-01 10:32:03

Od: "Marek \"Fiance\" Wójcik" <m...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

NA PRZYSZŁOŚC ODRADZAM JAKIKOLWIEK SPRZĘT DOMIXa. JA JUŻ SIĘ NACIĄŁEM NA
NAGRZEWNICĘ (takie cos co stoi na podłodze i dmucha gorącym powietrzem).
Z MOICH INFORMACJI WYNIKA, ŻE SPORO LUDZI NARZEKA NA TEN SPRZĘT. Z
DOŚWIADCZENIA WIEM, ŻE NIE NALEŻY KUPOWAĆ TANICH RZECZY BO NAS NA TO NIE
STAĆ.

Użytkownik "Marcin Krukowski" <m...@e...com.pl> napisał w
wiadomości news:b6b9qp$qes$1@atlantis.news.tpi.pl...

1. Data: 2003-04-01 13:00:39

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek \"Fiance\" Wójcik" wrote:

> Z DOŚWIADCZENIA WIEM, ŻE NIE NALEŻY KUPOWAĆ TANICH RZECZY BO NAS NA TO NIE
> STAĆ.

To dlaczego kupiles tania klawiature? ;-]
Caps Lock szwankuje...

MSP,ANC!
Dominika

1. Data: 2003-04-02 06:35:28

Od: "Marcin Krukowski" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Heh, to mi napisali z Real;a:

" Witam,

Firma Domix przekształciła się w Romix a następnie w SMOK:

Tel 012 415-03-00
Ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 13
31-234 Kraków

Z poważaniem.

Leszek Owsianik ML NF
real,- Zgorzelec(1029)

* Phone: +48 75 77 21 630
* Fax: +48 75 77 21 609 "

szafa, panele, sufit
srodki czyszczace typu zwilz brud i wytrzyj
SPÓR Z WSPÓLNOTA MIESZKANIOWĄ
farba do ubran, bez gotowania
akustyka budynku