DOŚĆ

1. Data: 2010-05-20 15:47:13

Temat: DOŚĆ
Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skończcie już z tym Pimpusiem, bo aż się niedobrze robi.

2. Data: 2010-05-20 15:48:17

Temat: Re: DOŚĆ
Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-20 17:47, Magdulińska pisze:
> Skończcie już z tym Pimpusiem, bo aż się niedobrze robi.

Tzn. z gadaniem o nim.

3. Data: 2010-05-20 16:09:15

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Maj, 17:47, Magdulińska <m...@o...pl> wrote:
> Skończcie już z tym Pimpusiem, bo aż się niedobrze robi.

Porzygaj sobie razem z XL.
Jak nizej.

4. Data: 2010-05-20 16:21:54

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska napisał(a):

> Tzn. z gadaniem o nim.
Sama założyłaś wątek o pimpusiu.

5. Data: 2010-05-20 18:05:59

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-20 18:21, Nemezis pisze:

> Sama założyłaś wątek o pimpusiu.

Ależ skąd.
Nie zakładałam pimpusiowego wątku.
Pomyliłeś mnie z kimś innym.

6. Data: 2010-05-20 18:06:29

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-20 18:09, Hanka pisze:

> Porzygaj sobie razem z XL.
> Jak nizej.

Nie mówi się rzygać, tylko wymiotować.

7. Data: 2010-05-20 18:11:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Reaktywni obrońcy osób odrzucanych w skutek przekraczania
granic niewynaturzonych inteakcji społecznych, które to osoby
skutecznie reprezentuje w tym wypadku Pimpuś, muszą
odreagować.

--
CB

8. Data: 2010-05-20 18:21:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu już nie chodzi o Pimpusia, ale o zasady.

9. Data: 2010-05-20 18:21:52

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-20 20:11, cbnet pisze:
> Reaktywni obrońcy osób odrzucanych w skutek przekraczania
> granic niewynaturzonych inteakcji społecznych, które to osoby
> skutecznie reprezentuje w tym wypadku Pimpuś, muszą
> odreagować.

Olać Pimpusia.

10. Data: 2010-05-20 18:24:55

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska napisał(a):

> Olaďż˝ Pimpusia.

Nie uwolniłaś się od pimpusia, pokonuje ciebie, bo normalnie
wrzuciłabyś wątek o czymś innym.

A co Wy z tym kasowaniem - tu wszystko jest
Komunikat dla ludnosci tubylczej
A ja i tak wiem to LEPIEJ od was [było: na 95% to pimpuś :))]
Gaz łupkowy w tle?
ATAMAN